Problem končna hitrost

12abc34

Zelenc'
3. jun 2011
12
0
1
Pozdravljeni

Zgodila se je zelo čudna zadeva pri mojem avtomobilu. Pri vožnji po avtocest je bila končna hitrost za 20 km/h višja kot do sedaj (obrati v 5. prestavi so bili že na rdečem polju). Ob postanku na avtocesti in ponovni vožnji, pa je bila spet takšna kot prej. Kaj bi lahko bil vzrok? Na testerju nič ni pokazalo.

Na kaj je vezana omejena končna hitrost?

Avtomobil je renault z 1.6 litrskim motorjem.

Hvala za odgovore.

p.s. je kočno hitrost sploh možno odblokirati sam, ali je to lahko samo možno pri posegu tunerja?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
pri atmosferksemu motorju nima tuner kajpočeti.

Po vsej verjetnosti bo počasi šel sfalit LMM (merilec pretoka zraka)...upam da ga avto ima
confused-1.gif
...in prvi znak je ravno manjša končna hitrost.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
In koliko je bila ta končna hitrost?

Večina vozil (razen tistih ki dejansko gredo precej hitro) nima nobenega omejevalca hitrosti, ponavadi je sicer omejevalec obratov (t.i. blokada) ampak pri ropotalih tipa 1.6 prej zmanjka moči v zadnji prestavi kot pa pride avto do blokade.

Opciji sta torej dve:
- končna hitrost, ki se je do sedaj normalno dosegala dejansko ni končna ampak jo nekaj omejuje (težave z avtom)
- števec ne kaže prav oz. se mu je zbluzilo
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.063
10.837
113
kod Džej-Zija
Če prav razumem, mu je končna poskočila od normalne za 20 km/h, potem pa po postanku spet padla na normalno. In se sprašuje, kako je to mogoče.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
aha...narobe zastopil...sem mislim da je bilo 20 km manj po postankupa OK.

potem je vereteno klanec oz. veter naredil svoje
smile-1.gif
 

12abc34

Zelenc'
3. jun 2011
12
0
1
Ne, ni bil klanec ali veter. Toliko pa že vem.

Vozilo doseže končno hitrost po števcu 180 km/h in pri cca 5700 obratih na minuto. Že kakšnih 500 obratov prej, je čutiti pojemek.

V zadnjem primeru, pa je števec pokazal čez 200 km/h in tudi obrati so bili že precej na rdečem polju. In tudi doseganje končne hitrosti je bilo po občutko manj naporno za vozilo.

Po postanku, vse po starem.

Vozilo je pa staro 1 leto.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Coupe?

Po tovarniških podatkih ima 1.6 mašina končno na 195km/h s klasičnim laganjem števca gre BP čez 200km/h!

Ti imaš probleme z nekim delom vozila, pelji na servis dokler je avto v garanaciji. Kot rečeno merilec pretoka zraka bi znal biti vzrok (se ne vidi dirketno na diagnostiki).
 

12abc34

Zelenc'
3. jun 2011
12
0
1
Do sedaj je vedno kazalo malenkost manj kot 170 km/h. Kar tudi je tovarniška kočna hitrost.

Vozilo je bilo na servisu, kjer pa so me ob razlagi zadeve samo debelo gledali.

Google pa tudi nič pametnega ne najde na to temo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Za kateri avto se gre? Tako na pamet imata megane in senic 1.6 motorje. Megane coupe pa gre edini 200km/h+ po števcu.

Da bi šel avto toliko hitreje od deklariranega je pa možno 0.001% ker tole bi pomenilo da je pridobil vsaj 20% konjev več, kar je nemogoče. Če je oba števca zabilo na max. potem je to napaka elektronike, mislim da so ravno renaulti imeli včasih te zabavne armaturke.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.896
113
63
štajerska
itak lahko pelješ samo 130 km/h.
malo manj tišči na pedal za gas pa bo
zvočni zid pa boš prebil ko se boš zabil v betonsko steno
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Glede na končno po štrvcu 180 bi šlo lahko za kangooja z 1.6 motorjem. Se mi pa ne da preverjat, če gre dejansko toliko.
 

12abc34

Zelenc'
3. jun 2011
12
0
1
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
itak lahko pelješ samo 130 km/h.
malo manj tišči na pedal za gas pa bo
zvočni zid pa boš prebil ko se boš zabil v betonsko steno

Nekateri se precej vozimo službeno po Nemčiji. Tam se pa lahko peljem več kot 130 km/h.
 

12abc34

Zelenc'
3. jun 2011
12
0
1
Motorji so v osnovi skoraj enaki. Razlikujejo se po konjskih močeh +-4 konje. In pa v končni hitrosti, glede na model vozila.

Kangoo se je vedno ustavil pri 170 km/h. Vedno. In enako je deloval motor.

Nazadnje pa je vozilo doseglo 25 km/h višjo končno hitrost od deklarirane. In to me zanima zakaj!

Zanima me, na kaj je vezan oz. s čim v elektroniki lahko povežem omejevalnik hitrosti? Je mogoče kaj na 5-i prestavi? Je lahko kje kak senzor dobil napačne podatke?

To me zanima, ne pa odkrivanje tople vode, ali se lahko vozi hitreje od 130 km/h ali ne!

Prosim da se komentarjev vzdržite, na forum sem zastavil vprašanje na priporočilo enega izmed uporabnikov. Upam da bo pomoč prišla.

Pozdrav
 

Master_of_Disaster

Pripravnik
20. okt 2008
325
22
18
Je omenjeno končno hitrost pokazal samo števec v avtu ali si imel dvojno referenco (števec + kakšna GPS naprava) ?? Najprej s kakšnim GPS-om preveri, če se ni zgolj števcu malo zmešalo, ker glede na avto sklepam, da nimaš analognega števca, temveč zgolj digitalnega mar ne ?
 

Tahudfirbc

Pripravnik
3. maj 2010
304
0
16
Za mizo
OK, saj zastopim da vsakdo rad proba koliko leti mašinca, ampak, da jo vrtiš na precej v rdeče polje
stupid-1.gif

Ko pa nekaj krepne pa stok in jok o zanič motorjih in avtomobilih.
 

B81

22. jul 2007
37.307
10.676
113
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
zvočni zid pa boš prebil ko se boš zabil v betonsko steno

Nikjer še nisem videl sredi avtoceste betonske stene.
 

12abc34

Zelenc'
3. jun 2011
12
0
1
Citat:
Uporabnik Tahudfirbc pravi:
OK, saj zastopim da vsakdo rad proba koliko leti mašinca, ampak, da jo vrtiš na precej v rdeče polje
stupid-1.gif

Ko pa nekaj krepne pa stok in jok o zanič motorjih in avtomobilih.

Od kje ti sploh pamet, da take pišeš? Če še ne veš, so do pred ne dolgo tega, avtomobili dosegali končne hitrosti pri vrtljajih že v rdečem polju. Drugo, jaz sem se peljal, omejitve na tistem delu avtoceste ni bilo, pohodil sem gas in začudeno opazoval kako hitrost narašča! Stokaš pa zgleda ti, pa misliš da sedaj tudi vsi drugi.
Sicer pa, kaj se sploh oglašaš, jaz sem nekaj spraševal, ne pa debatiral!
 

12abc34

Zelenc'
3. jun 2011
12
0
1
Tomtom je bil izklopljen. Sicer pa je občutek spremembe hitrosti bil, ni samo kazalo višje vrednosti.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Avto, mehanika kot taka nima dobrih in slabih dni. Ima jo pa elektronika....ok, pustmo italijane
smile-1.gif


No resno, če ti je avto prej šel slabše je bilo prej in je še vedno sedaj nekaj narobe. Lahko da kak senzor, ki je pogojen s količino lufta v motor, senzor pritiska turbin ( če ga ima ) itn...priklop na tester bi verjetno pokazal.