Do takrat ko ti ne kresne pri -20Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Zanimivo. Kakšna je pa kaj povprečna življenska doba grelnih svečk?
Sem ti napisal kako je pri meni, pri Xsari je pa tako kot ti praviš: https://www.youtube.com/watch?v=up_fRiMUi0QCitat:
Tist je kar lepo predgretje, ko daš kontakt. Pri 2.0 HDI se to do konkretnega minusa nikol ne vklopi. Zdajle pri -18 je trajalo kakih 15 sekund da je ugasnila. In ja moraš počakat da spirala ugasne, nato verglaš. Pravilo za laufat dizla že ohoho časa. Golf dizl 1 je mel rumeno lučko.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
če maš hitre svečke (večina novejših vozil) ni treba nič čakat
obrneš ključ in poverglaš - npr avti s start tipko
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
2014 malo po žledu je bilo okrog -20Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Tudi.meni nič posebnega. Mogoče to da imam slab spomin, ali pa že nekaj let res ni bilo več kot -15.
Spomnim se da je nafta zmrzovala let 98/99
A ni bilo 2009/2010 mal minusa, tm okol -17? Vsaj v okolici Trebnjega se spomnim. Pa tudi, da je bil kr neki časa sneg, ker zadnjo rudno sem že popyzdevu in sem ga sam potlačil z avtom
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Daleč od polarnega mraza torejSe pa pozna ta mraz že do te mere, da se pri dizlih že malce pojavljajo težave. Meni recimo je vžgal v drugo s tem da imam bolj bogi akumulator, eni stranki z Vranskega pa pri -20 ni vžgal noben od dveh dizlov.
Sem v nedeljo zakurblal fotrovega dizla po cca 2-3h dneh stanja na mrazu (cca med -8 do -13C).....se pozna da lučka za špirale rabi skoraj 20sec da ugasne.....BANG.....in oblak belega dima in najprej 3 cilindri...pok pok pok...4cilindri...drrr dr drr....puf in delasicer.....
Tud bencinar po 2h dneh malo zajamra ker je accu (5let star) malo prezebel...drugače OK
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Sem ti napisal kako je pri meni, pri Xsari je pa tako kot ti praviš: https://www.youtube.com/watch?v=up_fRiMUi0QCitat:
Tist je kar lepo predgretje, ko daš kontakt. Pri 2.0 HDI se to do konkretnega minusa nikol ne vklopi. Zdajle pri -18 je trajalo kakih 15 sekund da je ugasnila. In ja moraš počakat da spirala ugasne, nato verglaš. Pravilo za laufat dizla že ohoho časa. Golf dizl 1 je mel rumeno lučko.
Predvsem jim zavidam, kako nafto imajo ponekod po svetu.Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:Mah do teh temperatur se nekaj manjka.
Pri -12 vsak dizl, ki je kolikor toliko ok in je tudi gorivo v redu, kresne brez problema. 14 let star 1.4 pežo diesel s 300.000 km v teh temperaturah ni imel nobenih težav. Pri nas je bilo zjutraj po -15. Enkrat je imel doslej menjan akumulator, tak da sedanji res ni star 7 let, je pa prvovgradnja vzdržala blizu 10 let.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:Klinc pa dizl. Dober bencinc nima problema. Stal od žene par dni nazaj 1 teden (zunaj, seveda), pri -12 je vžgal po ene pol sekunde verglanja. Originalen 7 let star akumulator.
V garaži je pivovarna.Citat:
Uporabnik patriot pravi:
Pa dobro, a nima nobeden od vas garaže?
Ni lepšega ko se zjutraj vsest v relativno topel, nezakovan avto.
Garažo imam za prikolico.Citat:
Uporabnik patriot pravi:
Pa dobro, a nima nobeden od vas garaže?
Ni lepšega ko se zjutraj vsest v relativno topel, nezakovan avto.