Pri Razdrtem: trčilo od 30 do 40 vozil

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Jaz že preventivno vedno preden zapeljem v meglo pogledam kdo za mano vozi da ne bi bilo potem preveč presenečenj.
evil.gif
zmaga.gif
To si bo treba spravit v podzavest.
Pa če prideš v tako situacijo magari z avtom v jarek zaviješ (če imaš možnost). Bolje to, kot da te zmečka 40 tonski kup pločevine.

Še vprašanje: recimo, da se znajdeš v zveriženi pločevini. Ali je bolje ostati v avtomobilu in tvegat, da te šleper spešta ali iti ven in tvegat, da te že najmanjši avto povozi? Verjetno odvisno koliko sreče imaš.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kaj je pol to treba narest ko se ustaviš? Počakat notri in upat na najboljše al odpet otroka in pičit ven na breg?
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Odvisno od situacije......ce poka vse okol tebe, potem nimas kam hodt....ce je pa luknja, da hitro smuknes tko kot mnogi vceraj pa nardis to... ne mors se zdej napiflat kaj pa kako narest....
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Odvisno od situacije......ce poka vse okol tebe, potem nimas kam hodt....ce je pa luknja, da hitro smuknes tko kot mnogi vceraj pa nardis to... ne mors se zdej napiflat kaj pa kako narest....
Prvi del itak, pri drugem je pa jajc. Vse je odvisno samo pod katero srečno zvezdo si rojen. Ker lahko je luknja, pa ravno ti ven stopiš in te en povozi.
Sam bi verjetno, če bi le imel možnost (da nisi že noter) zavil dol z odstavnega pasu, preveril če ravno takrat ne poka vse okoli mene in se potem spokal ven, vključno z otroci seveda. Pa molil zraven, da imam še toliko sreče, da ne bo ravno takrat en zgrmel vame.

Pa fajn si je še v podzavest spravit, da ko spraviš vse svoje na varno, šibaš nazaj (za ograjo) in opozarjaš voznike. Kapo dol vozniku, ki je to naredil.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
V ogledala gledam pogosto in si probam nekje za usesom zapisati kdo in kje je za menoj. Tako tudi tezje spregledas kak mrtvi kot.
Me pa kljub temu lahko presenetijo kaksni padalci ki grejo z mojo 2x hitrostjo. Sam ti ne morejo biti dolgo v mrtvem kotu.
Ven ali v avtu. Ce v ogledalu vidim da imam sekundo ali dve za pobeg potem bi bežal. Problem so otroci, ker to ti vzame vsaj dodatnih 5 sekund. Ce pa vidis da gre slepar na polno v tebe pa..... Ceprav takrat b ti naibrz zmanjkalo casa za kakrsnokoli reakcijo. Zagledal bi ga sekundo ali dve pred nesreco in....
roza.gif
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Morda še to, da greš ven skozi desna vrata, s čimer se izogneš hoji pred/za avtom.

Sicer pa je lahko biti pameten v teoriji. Ko drek pade na ventilator, se v glavi vklopi avtopilot in če si pred računalnikom še tako brihten, lahko takrat narediš bedarijo.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.245
4.808
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Nabijam... Ste se pa bemflarji takoj povohali in se branite.

Za BMWja je težko reči, ampak zgleda da je bil prehiter, se probal ogniti vozilu na prehitevalnem pasu, zaviral zadel rahlo s sprednjim desnim bokom vozilo ki se mu je izogibal, zavil malo proti voznemu pasu, kjer ga je zaneslo in z zadnjim desnim delom zadel srebrnega Passata... če poslišaš dobro zvoke kako je pokalo, bi rekel da je bilo tako... potem pa je od zadaj priletel še kamijon z modro prikolico, ki je kataoultiral srebrno vozilo na BMWja...

S klasa se je morda varno ustavila in je bila potem nabita z ostalimi avti...

Glede razdalje, če je voznik mel dober vid, je moral zavorne luči zaznati preden jih je kamera ujela tako da je imel še malo več časa za varno zaviranje...
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.695
759
113
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Tudi ko prletiš v pas megle, recimo, da ni nesreče, je vprašanje ali pohoditi bremzo pa dobiti koga v rit ali kaj ??? Strinjam se pa da najmanj upočasniti na ene 50, samo spet ti zadaj en norc pade z 130 pa je ? .

Prepovedati dnevne luči, kjer zadaj nič ne gori in to takoj. Ravno Kie, ko je bila ena tam na začetku imajo točno tako..... RIT V TEMI.

Ne samo Kie, ampak VSI proizvajalci imajo tako! Vsaj kar se tiče novih modelov no in ki imajo možnost luči imeti na "AUTO".
Imajo tako VW kot BMW, kot Citroen, Renault, Toyota, Mazda, skratka vsi. Če pa ti ne maraš Kie ni treba tega pisat, ker je bila ta tema že parkrat obdelana in smo ugotavljali kdo ima luči in kdo ne...noben jih nima zadaj, razen izjemno redkih izjem.

BMW ima svetlobni senzor, ki dokaj hitro prižge normalne luči, sicer ma mojem svetijo ob dnevnih tudi zadnje, vendar tudi kjer ne, vam to na servisu z lahkoto vgradijo, pa še enkrat ima svetlobni senzor, in takrat takoj gori vse. Pri Kii Sportage je pa tema razsvetli armaturo in spredaj LED in ljudje mislijo VSE DELA tudi v tunelih. TEMA Se pa da na vsakem BMW to nastaviti že z Ivini adapterjem,
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.521
1.109
113
Glede prikolic ni potrebne neke strašne tehnologije, naleti vozil so od zadaj, torej se dodatne štange ne smejo premakniti naprej, če pa tovornjak pelje v klanec, pa se štange zaradi naklona premaknejo nazaj in ne drsajo po tleh. Torej bi moral biti nek tečaj, spodaj oa kolesca, ki bi ščitila štange oz. Vozišče.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
DARS ima naletne mehove že kaki dve leti, če ne več. Na Vranskem je prišlo do naleta, kjer je kamion trčil v meh. Posledica je bila, da je darsov kamion z mehom pristal v jarku uničen za totalko, voznik pa potolčen.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik scorpion pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Prižgane morajo biti meglenke, to pa je moč naredit le, če so kratke luči prižgane in je itak treba to storit ročno (in za to obstaja kontrolna lučka. ...

Ni res. Jaz imam lahko prižgane samo parkirne luči, pa vseeno lahko prižgem tudi meglenke.

Sej verjetno je to mislil. Za VW grupo je menda tako da če daš na pozicijo kjer ti svetijo parkirne luči lahko prižigaš meglenke...
Me pa zanima če bi lahko s temi parkirnimi lučmi vozil podnevi. SJTV, ti ko veš...lahko voziš s temi parkirnimi lučmi, pa nimaš problemov s policaji oz. nisi v prekršku?
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Na Amperi je tako, da če imaš luči na AUTO ob zadosti močni svetlobi svetijo samo sprednje dnevne LED-ice in to svetijo močno. Če se zatemni, sprednje dnevne LED-ice svetijo šibkeje, prižgejo se LEDice za zadnje rdeče luči in prižgejo se prednje kratke luči.
Če pa ročno dam na pozicijske luči, pa svetijo prednje dnevne LED-ice in zadnje LED-ice za rdeče luči, vendar prednje LEDice svetijo šibkeje, kot če bi svetile dnevne LED-ice.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Jaz že preventivno vedno preden zapeljem v meglo pogledam kdo za mano vozi da ne bi bilo potem preveč presenečenj.
evil.gif
zmaga.gif
To si bo treba spravit v podzavest.
Pa če prideš v tako situacijo magari z avtom v jarek zaviješ (če imaš možnost). Bolje to, kot da te zmečka 40 tonski kup pločevine.

Še vprašanje: recimo, da se znajdeš v zveriženi pločevini. Ali je bolje ostati v avtomobilu in tvegat, da te šleper spešta ali iti ven in tvegat, da te že najmanjši avto povozi? Verjetno odvisno koliko sreče imaš.
recimo snemalec je dobro naredil, se bolje bi, če bi šel na odstavnega. to sem danes razmisljal. verjetno bi bil najbolj varen v jarku, samo malo tezje bi pol ven zlezel....
kar se pa čakanja tiče, če bi bila dva avta za mano, bi raje pocakal, da je varno, pol bi pa probal zlesti ven na desni strani. lahko se pet avtov zadaj zaletijo, pa se znajdes med dvema avtoma in ti ravno polomi noge... da o letečij koncih pleha ne govorimo...
 

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.493
120
63
Lahko je s cikom v roki in misko studirat kaj bi naredili, ampak ce pomislim, gre par sekund mimo k si se v soku, pol verjetno se pogledas ce so sopotniki ok itd. Ce je zadi se otrok, pa prvezan, zna trajati par 10sek da se vn spravte, v tem cajtu so pa ze uni zadi prsli.
No sam razmisljam
smile-1.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Na Amperi je tako, da če imaš luči na AUTO ob zadosti močni svetlobi svetijo samo sprednje dnevne LED-ice in to svetijo močno. Če se zatemni, sprednje dnevne LED-ice svetijo šibkeje, prižgejo se LEDice za zadnje rdeče luči in prižgejo se prednje kratke luči.
Če pa ročno dam na pozicijske luči, pa svetijo prednje dnevne LED-ice in zadnje LED-ice za rdeče luči, vendar prednje LEDice svetijo šibkeje, kot če bi svetile dnevne LED-ice.

komplicirano to moraš bit nadpovprečno naštudiran da lahko uporabljaš. Sam če pa je dež in zadosti svetlobe pa še vedno gorijo samo prednje ledice zadaj za avtom pa nič razen megle izpod koles.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Dejstvo je, da bi zadnje in prednje dnevne luči morale goreti vedno, kratke luči pa se prižgati glede na količino svetlobe ali pa ročno.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik ahmed pravi:
Lahko je s cikom v roki in misko studirat kaj bi naredili, ampak ce pomislim, gre par sekund mimo k si se v soku, pol verjetno se pogledas ce so sopotniki ok itd. Ce je zadi se otrok, pa prvezan, zna trajati par 10sek da se vn spravte, v tem cajtu so pa ze uni zadi prsli.
No sam razmisljam
smile-1.gif

Ravno to sem sam premišljeval.
Kaj narediti, ko imaš na zadnjem sedežu otroka, ki se še ne zna sam odpeti in zlezti iz avta. Ali počakati v avtu, ali zlezti iz avta in z zadnjih sedežev odpenjati otroka in ga dajati ven iz avta, ko ti v tem času prileti vsaj eden od zadaj in te pokosi?

Katastrofa.