Nisem pisal le o energiji, temveč o celotni zadevi skupaj. Teorije in raziskave si tukaj nasprotujejo, zato sem zgoraj napisal, da je verjetno bolje in ne zagotovo bolje, če star avto dela.
A tisti graf prikazuje porabljeno energijo? Ker če jo, potem je najbolje, da se kar obdavči gorivo še za ene 200%, tako da bodo tisti, ki ne ''jadrajo'' pač proporcionalno več plačali zaradi višje porabe
.
Oz. predlagam še eno boljšo rešitev: če dosegaš tovarniško doseženo porabo avtomobila nisi obdavčen, če si 10% čez potem gre gorivo 50% gor, če si pa 20+% čez pa najbolje, da se kar potroji cena goriva.
Da ne bo pomote: evo, to so spet primeri butastega reševanja problemov s strani birokratov in eko fašistov. Čeprav če gledam je tole bolje, kot pa nabit 100% pri registraciji, ker imaš pač EURO3 motor, ker pri mojih predlogih vsaj tisti, ki več troši in svinja, več plača.
A tisti graf prikazuje porabljeno energijo? Ker če jo, potem je najbolje, da se kar obdavči gorivo še za ene 200%, tako da bodo tisti, ki ne ''jadrajo'' pač proporcionalno več plačali zaradi višje porabe
Oz. predlagam še eno boljšo rešitev: če dosegaš tovarniško doseženo porabo avtomobila nisi obdavčen, če si 10% čez potem gre gorivo 50% gor, če si pa 20+% čez pa najbolje, da se kar potroji cena goriva.
Da ne bo pomote: evo, to so spet primeri butastega reševanja problemov s strani birokratov in eko fašistov. Čeprav če gledam je tole bolje, kot pa nabit 100% pri registraciji, ker imaš pač EURO3 motor, ker pri mojih predlogih vsaj tisti, ki več troši in svinja, več plača.