Prepoved dizlov v večjih mestih

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
Nisem pisal le o energiji, temveč o celotni zadevi skupaj. Teorije in raziskave si tukaj nasprotujejo, zato sem zgoraj napisal, da je verjetno bolje in ne zagotovo bolje, če star avto dela.
A tisti graf prikazuje porabljeno energijo? Ker če jo, potem je najbolje, da se kar obdavči gorivo še za ene 200%, tako da bodo tisti, ki ne ''jadrajo'' pač proporcionalno več plačali zaradi višje porabe
tongue-1.gif
.
Oz. predlagam še eno boljšo rešitev: če dosegaš tovarniško doseženo porabo avtomobila nisi obdavčen, če si 10% čez potem gre gorivo 50% gor, če si pa 20+% čez pa najbolje, da se kar potroji cena goriva.
grin1.gif

Da ne bo pomote: evo, to so spet primeri butastega reševanja problemov s strani birokratov in eko fašistov. Čeprav če gledam je tole bolje, kot pa nabit 100% pri registraciji, ker imaš pač EURO3 motor, ker pri mojih predlogih vsaj tisti, ki več troši in svinja, več plača.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
Jojoj koliko stokanja in cviljenja. Predvidevam da ste glavni jambrači tukaj večinoma tista sorta, ki se še za 200m pelje z avtom in seveda mora vsepovsod parkirat pred vrati. Treba se bo sprijaznit da bo tega razkošja počasi konec, pa če cvilite tukaj do onemoglosti. Kar se tiče smrada, spet vidim da ste tukaj sami teoretiki, ker nosa iz svojega avtomobila večinoma ne potisnete. Jaz ko kolesarim in pešačim po mestu zavoham smrad dizla instantno, novješega bencinarja niti slučajno. Ne pomeni to, da se iz bencinarja kadijo rožice, ampak neka osnovna razlika se opazi takoj.
Naj se vam zdijo ti ukrepi še kako birokratski, pripomogli bodo k temu da bo zrak čistejši in manj vozil v mestih. In spet, nad tem se zmrdujejo seveda samo tisti, ki se morajo vsepovsod do vrat pripeljat. Sploh pa mi ni jasno kaj se imate žabice tukaj za pritoževat? Imate pecikle na izposojo, P&R, buse in tramvaj. Kaj bi še radi? Osebnih teleport naprav od vrat do vrat pomoje ne boste dočakali
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Tudi "revež" ima na izbiro ali kupit rabljen uvožen dizel z magičnimi 150k km, ali kupiti novega Clia Grandtour bencinarja, pri trenutni situaciji se veliko ljudi odloča za prvo varianto, preprosto zato ker ponuja več. Če pa tak potencialni kupec ve da ga bo vsako leto registracija udarila po žepu, pač ne bo šel v to varianto.

Tudi če gledaš še cenejše variante rabljenih avtov prideš do iste dileme, ali močnejšega večjega starejšega dizla ali manjšega novejšega bencinarja.
Eh... A mi lahko pokažeš kupca, ki ima dilemo starejši večji dizel in novejši manjši bencinar? Ker če ti je avto ranga Clio dovolj, potem boš pač gledal to, ne pa eeee, tle je Clio za 10 jurjev, ampak ne, bom za skakanje do vrtca in nazaj ter gužvanje po mestu vzel raje Passat-a za 10 jurjev. Prosim te no...
In ja, pred krizo so obstajali taki bedaki, sedaj jih je pa prekleto malo. Vsaj moje izkušnje so take. In tistih 100 ali 200 EUR ni nič v primerjavi z ostalimi stroški pri avtu. Služijo le polnjenju proračuna.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.767
833
113
Točno to se dogaja, kupuje se večje avte kot se potrebuje, preprosto zato ker ponujajo več udobja. Torej če se dizle prepove se ljudstvu vzame samo nekaj več udobja, to je daleč od tega da mora nek revež po novem hoditi peš ali s kolesom.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Točno to se dogaja, kupuje se večje avte kot se potrebuje, preprosto zato ker ponujajo več udobja. Torej če se dizle prepove se ljudstvu vzame samo nekaj več udobja, to je daleč od tega da mora nek revež po novem hoditi peš ali s kolesom.
Pa ti to resno tako razmišljaš?
Bom plastičen: avtomobili s samodejnim menjalnikom v povprečju porabijo več kot tisti z ročnim menjalnikom. Predlagam, da se zato vsako leto ob registraciji doda zraven 200% višja cestna taksa za avtomobile z avtomatikom.
Tako bodo kupci avtomatikov temeljito razmislili in bodo raje šli na ročni menjalnik. Torej, če se strošek uporabe avtomatika umetno dvigne, se ljudstvu vzame samo nekaj več udobja, to je daleč od tega da mora nek revež po novem hoditi peš ali s kolesom. Saj bo lahko ročno prestavljal in s tem ni čisto nič narobe. In prav je, da tisti, ki bolj svinja, tudi več plača.
Vse za čist zrak.
cheer.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.504
5.050
113
Vsaka dodatna in varnostna oprema dvigne maso vozila ==> tako vozilo porabi več energije in več svinja. Vrnimo se na vozila brez klimatske naprave, zračnih blazin in ostale pasivne varnosti (za začetek kar prepovedati izvajanje euro ncap testov), pa bomo zlahka dosegli za vsaj 20 % manjše izpuste na celotni floti ob sedanjem stanju motorjev z notranjim izgorevanjem.

Malo sarkazma mora biti...
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Dejstvo je, da eko naciji ne vidijo pol prsta naprej. Podobno kot vegani. Tulijo in jokajo, vse jim gre na živce, zraven pa brez težav najdem pri vsakem XX stvari, ki niso EKO, če so že tako zavedni, ampak to jih pa ne bo motilo.
Nisem birokrat, pa sem si sposoben v 10 minutah izmisliti toliko butastih predlogov, na katere bi ekonaciji ploskali, da res ni. Skupno vsem eko nacijem je, da denarja žal nimajo kaj dosti in jim gre v nos praktično vse (v imenu ekologije seveda). V trenutku, ko bi si uspeli zaslužiti kaj več, bodo pozabili na 90% svojih eko nagnenj.

Pa tudi jaz zagovarjam, da se mesta spucajo, kolikor se pač da, ampak ne kar tako malo načez, ko bi eko naciji radi. Naj se uredijo parkirišča pred centri, ažurni elektro busi, stalne povezave (tramvaj, podzemna), normalne cene za vse to. POTEM pa prepovej promet, zaradi mene v celoti (razen dostave, nujnih služb, itd). Ne pa po navdihu "nekaj mi smrdi", prepovejmo dizle počez, našli so nek plin v izgorevanju bencinskih motorjev, ki je še bolj strupen, prepovejmo bencinarje. To je samo populizem in nič drugega. Eko naci bo ploskal, se usedel na bus (dizel) in šel v mesto, doma pa naložil stare palete in gumo v peč, da mu bo toplo...
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
ksz ..

mislite da bo v luči te nenadne panike glede dizlov padla kaka EU-wide subvencija, če pripelješ svojo staro dizel kanto in menjaš za kaj novejšega? :D

LP
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Mislim, da panike okoli dizlov sploh ni. Se je že poleglo. Novi dizli prekašajo večino bencinarjev po čistosti izpuha, tako, da neke panike sigurno ne bo. Počasi pa bo prišlo do menjave pogona, ampak zelo počasi. Da boš dobil subvencijo na starega dizla? Prej kazen/davek
tongue-1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.399
2.761
113
Pa saj subvencija je isto kot obdavcitev! Za mesta so resitev hibridi. Za mentaliteto pa resitve se ni. Primer v familji. Mulc spara dnar, dela za neki vec kot 600 na mesec, doma full service, crkne clio, nabavi '11 Passat, karavan. Vozi pa 5 minutne relacije. Dom, sluzba, dom, fitnes, bejba. Za popizdit.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Mislim, da panike okoli dizlov sploh ni. Se je že poleglo. Novi dizli prekašajo večino bencinarjev po čistosti izpuha, tako, da neke panike sigurno ne bo. Počasi pa bo prišlo do menjave pogona, ampak zelo počasi. Da boš dobil subvencijo na starega dizla? Prej kazen/davek
tongue-1.gif

Aja se pravi dizl, ki je v bistvu olje, ki je že v osnovi bolj umazano od bencina, zdaj po novem lepše izgoreva kot bencin?
hysterical-1.gif


...kaj vse ne izveš na alterju. Da bi pa kje bil kakšen link zraven, ki podkrepi takšne umotvore, pa je seveda utopično pričakovat
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
hysterical-1.gif
Oh, kako si smešen.
KLIK
7. mesto takoj za hibridi in elektroti. Novi model dizel motorja by MB.

Pa da slišim, zakaj Adac eco test ni dovolj relevanten za Steveta z Alterja
smirk-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
Pa ti dejansko razumeš kaj že v naslovu piše? Piše „nur 2 dieselautos empfehlenswert“. Od 45 avtov sta samo 2 dizla priporočljiva. Razumeš zdaj? Čestitke mečki da jim je uspelo, ostali so očitno daleč od tega. In ti to prevedeš v: „Novi dizli prekašajo večino bencinarjev po čistosti izpuha, tako, da neke panike sigurno ne bo. „
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.399
2.761
113
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
hysterical-1.gif
Oh, kako si smešen.
KLIK
7. mesto takoj za hibridi in elektroti. Novi model dizel motorja by MB.

Pa da slišim, zakaj Adac eco test ni dovolj relevanten za Steveta z Alterja
smirk-1.gif

Vseeno mislim, da si malo zgresil point. Diesel bo vedno bolj umazan od bencina. MB je pac uspelo naredit najcistejsega do sedaj in, ce se ne motim, dodat zelo ucinkovito cistilno napravo na izpuh. Z enako kolicino denarja in casa, bi, bodo, dobili odlicen becinski motor! Vse to zaradi totalno zgresene davcne politike.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Koliko NOVIH dizlov (na novo konstruiran motor) je v zadnjem času bilo predstavljenih? Zame NOV dizel ni VW TDI v X izvedbi, letnik 2017.
Torej mišljeno je dejansko NOVIH dizel motorjev. MB dokazuje, da se da narediti nov dizel motor, ki poseka vse bencinarje in dizle in je po čistosti izpuha takoj za hibridi, pa še to ne vsemi. Kar pomeni, da se da. Hkrati to tudi pomeni, da kurjenje po tvoje svinjskega olja lahko da ven čistejši izpuh od bencinarja. Če je zmogel eden (in tudi že BMW, kot vidiš na lestvici), potem bodo sledili tudi drugi. In ravno zato je gonja proti kao svinjskim dizlom popolni idiotizem, saj so z novimi tehnologijami dokazano čistejši od bencinarjev! Enako lahko začnemo vpit, da je treba prepovedat vse bencinarje, saj so starejši grozljivo svinjski. Pa ne vpijemo, ker so novejši čistejši. Enako je pri dizlih. Novejši bodo čistejši, mogoče celo bolj od bencinarja. Na podlagi česa boš potem zapiral dostop v mesta?

Edino, kar lahko pokoplje dizel je cena energenta ali odločitev proizvajalcev, da ga nehajo razvijat (pritisk eko nacijev). Mercedes in BMW sta dokazala, da dizel kot tak ni svinjski, če znaš konstruirati motor kot se zagre. Kar je udarec v obraz vsem zagovornikom bencinarjev, ki so tako hudo prepričani, da imajo čiste avtomobile. V bistvu smo sedaj videli, da nas nategujejo tudi pri bencinarjih, ker, če je dizel lahko čist toliko, da je takoj za hibridom, koliko je šele mogoče narediti čist bencinski izpuh, če bi šli v konstrukcijo od nule.

Nauk vsega je, da ne zna nihče razmišljat malo širše. Namesto, da bi se borili za nižje cene "eko" avtov (NE višje cene neeko avtov!), spodbujali razvoj dizelskih in bencinskih motorjev, elektro motorjev, njihove kombinacije, itd., kar bi prineslo čistejše izpuhe avtomatsko, se samo gleda, komu prepovedat kaj, koga se bo zjebalo, kdo smrdi in kdo ne (smrdimo pa vsi, vkjučno z elektro avtom, ki je zasrmadil že v tovarni več kot običajni avto, da ne omenjam baterij).

In zopet. Dokler bo eko naci vesel, ker so prepovedali dizlu vstop v mesto (pa čeprav je to MB 220d, veselo pa bo dihal izpuh 10 let starega bencinarja), ker se vozi z eko dizel avtobusom, ker doma kuri z eko ostanki lesa, plastike, gume, kartona, bo tako kot je. Pavšalna prepoved pa vsi veseli.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.767
833
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Točno to se dogaja, kupuje se večje avte kot se potrebuje, preprosto zato ker ponujajo več udobja. Torej če se dizle prepove se ljudstvu vzame samo nekaj več udobja, to je daleč od tega da mora nek revež po novem hoditi peš ali s kolesom.
Pa ti to resno tako razmišljaš?
Bom plastičen: avtomobili s samodejnim menjalnikom v povprečju porabijo več kot tisti z ročnim menjalnikom. Predlagam, da se zato vsako leto ob registraciji doda zraven 200% višja cestna taksa za avtomobile z avtomatikom.
Tako bodo kupci avtomatikov temeljito razmislili in bodo raje šli na ročni menjalnik. Torej, če se strošek uporabe avtomatika umetno dvigne, se ljudstvu vzame samo nekaj več udobja, to je daleč od tega da mora nek revež po novem hoditi peš ali s kolesom. Saj bo lahko ročno prestavljal in s tem ni čisto nič narobe. In prav je, da tisti, ki bolj svinja, tudi več plača.
Vse za čist zrak.
cheer.gif

Moj point je bil v tem, da ljudje kupijo maksimalno avta za določen denar, če razglasiš prepoved dizlov ali na dizle obesiš neko letno dajatev, potem se ne zgodi nič drastičnega, samo uvožen dizel s 150k km pač ne bo več tako na vrhu nakupnega seznama kot danes, kar se mi zdi prav.

Zadeva z avtomatskim menjalnikom niti približno ni tako plastična kot misliš. Ročni menjalnik porabi toliko manj kot je voznik sposoben, lahko se pri določeni osebi zadeva obrne. Potem imaš n-različnih avtomatikov, hibrid je tudi avtomatik pa bo pokuril manj.
Bencin avtoamtik in dizel ročni, CO2 jasno kje je, kaj pa ostalo?
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Ni čisto zgrešeno. Cene so take kot so. Dizel poganja kompletno industrijo in njegova cena se ne bo kar tako zvišala. In zopet, zakaj se nekateri borijo za zvišanje cene dizla? Zakaj se raje ne borijo za znižanje cene bencina!?

Glede motorja sem nakazal že v odgovoru Stevetu. MB je z novim dizlom dokazal kaj se trenutno da in zgleda se da veliko. Hkrati pa je dokazal kakšen kup šalabajzerjev in nategunov so vsi proizvajalci z bencinskimi motorji, ker bi očitno lahko naredili še čistejši motor od tega MB dizla, pa ga "še" niso. Ker jim ga pač ni treba, itak je gonja proti dizlom, bencin pa proizvaja rožice (eko naci efekt).

Če sedaj menjaš vse dizel motorje v osebnih avtomobilih z bencinskimi, se naenkrat enormno poveča poraba bencina. Eko?
Če proizvajalci v par letih zrihtajo svoje dizel motorje na nivo MB, bodo vsi novi dizli bolj čisti od novih bencinarjev. Razvoj bencinarjev stoji že lep čas, ker jim niti ni v interesu. In bistvo vsega je ravno v tem. Zakaj nekaj prepovedovat, namesto vzpodbujati razvoj čistejših in boljših dizlov in bencinarjev, ker se očitno da in je prostora za izboljšave še ogromno. Tako bomo pa dobili bencinarje + hibride in električarje in se čez leta spraševali kam z baterijami, kako onesnažuje ta industrija, enormna poraba eletrike, cene gor....bomo kaj na boljšem ali imeli čist zrak? Ne. Eko naci bo namreč še vedno doma kuril gumo, da mu bo toplo in se hahljal, ker dizlov ni več. Dokler ga ne bo povozil neslišni električar.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.399
2.761
113
S teboj se ne strinjam v celoti. Ker malo preveč opevaš dizle, ki so evropski unikum, zaradi subvencioniranja dizelskega goriva. Tovornjaki, kmetijstvo se itak gredo trosarinske olajsave, pa se kdo mogoce, ne poznam. Zakaj naj bi imel ves ostali dizeslki pogon nizjo trosarino? In potem se avtomobilski velikani mecejo v razvoj le tega miljarde. Ti to vidis kot velik plus, nekdo drug pa kot zablodo. Ta razvojni denar bi lahko uporabili na bencinskem turbo hibridnem motorju, ucinkoviteje? Ne trdim, razmisljam. Toyota dokazuje vec kot desetletje da je pravilna smer hibrid, da se le ne mece stran energije. MB v super TD 2.0 ima verjetno start-stop, po klancu dol pa ravno tako razsipa energijo. Banalno mogoce, ampak pomnozeno z miljoni Priusov, ne vec.