Prepoved dizlov v DE

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.682
113
ja kaj? dve sliki motorja si dal? Kaj si hotel s tem povedat?
Pametuješ o vsem to, kaj prebereš na forumih.
PD mašine še nisi videl odprte in pol pametuješ kako grejo dročniki na injektorjih.

Jaz ne pametujem v vsaki temi o vsem kaj preberem. Ampak napišem če sem dejansko tisto šraufal oziroma če mam neke izkušnje pri določeni zadevi.
Glede poletne šole ne čutim potrebe, da bi te celo poletje gledal. Tako, da lahko ostaneš doma.
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
No, potem pa povej Luka, kakšno oljno pumpo ima PD mašina 2.0 TDi 103kW (140KM) l.2008. Na verigo al na zobniški sistem (jaz predvidevam, da je že zobniški) in če ta zobniški sistem zdrži dobo avta al je glih tako zafuran, kot verižni?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
:) sem bil poleg ko smo kolegu rihtal 2.0 tdi PD.......odmična (požrte rampe) vsi izpušni.....klackalice.....

komplet glava v glavnem....je prišlo ceneje rabljeno delujočo vzet :)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
Ja samo pazi....ni pa vw504/507....ker ta specifikacija je samo za xW30 olja....če to specifikacijo nujno rabiš si obsojen na tako olje (PD motorji...in če se greš LL interval)

drugače pa ja.....bo ok za dpf.....

imaš še repsol elite 5w40....pa aral mislim da je tud...pa valvoline MST...določeni shelli (plavi 5w40)

pol greš pa že lahko na kamijonske low saps E6/E9 specifikacije....čeprav tam morš mal pazit ker kljub temu da je low saps ima še zmeram (od olja do olja) več pepela not ki ti lahko zabaše filter....moraš preverit prev v PDS ash content %
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
zanima me za konkretno mašino 2.0 TDi PD 103kW/140KM DPF
...in ne grem se LL, raje na 10-15kkm
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
PD rabi nujno vw507....ma nek aditiv not da ne znuca odmičnih....
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.682
113
BMP je na ketno

Kaj tebe skrbi, da bo pumpa ribnla?
 
Nazadnje urejeno:

B81

22. jul 2007
36.933
10.503
113
Ksz

Torej baba se ne zmeni za okolje, rada bi le visje cestnine za traktorje. Pa kdo jo je dal tja? :bonk:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.682
113
Da se vrnemo k porabi hibridivov, ki niso konkurenčni dizlu nikjer razen v mestu.
Danes Slov. Bistrica - Krško - Slov. Bistrica (prius+), tempomat na 90 izven naselja in 50 v naselju. Po tistih bregih čez Kozje in to pa pač kolko cesta dopušča.
Cesta je bila v glavnem prazna. Domov sem prišel s povprečjem 4.4l
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Da se vrnemo k porabi hibridivov, ki niso konkurenčni dizlu nikjer razen v mestu.
Danes Slov. Bistrica - Krško - Slov. Bistrica (prius+), tempomat na 90 izven naselja in 50 v naselju. Po tistih bregih čez Kozje in to pa pač kolko cesta dopušča.
Cesta je bila v glavnem prazna. Domov sem prišel s povprečjem 4.4l
MTL ti na svojem traktorčetu komot 3.9 odpelje na tej relaciji... :)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Da se vrnemo k porabi hibridivov, ki niso konkurenčni dizlu nikjer razen v mestu.
Danes Slov. Bistrica - Krško - Slov. Bistrica (prius+), tempomat na 90 izven naselja in 50 v naselju. Po tistih bregih čez Kozje in to pa pač kolko cesta dopušča.
Cesta je bila v glavnem prazna. Domov sem prišel s povprečjem 4.4l
Kaj pa vem, slabih 40k € za takšen avtomobil, takšnega ranga (za toliko se oglašujejo novi)... če bi pil 2L se mi zdi enostavno preveč... stvar okusa. Razen če so novi bistveno cenejši kar bi glede nw ceno RAV4 hyb. morali biti?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Saj sama poraba ni tisti pravi keč. Na tehtnico je potrebno postaviti "vse":

- nabavno ceno / preostalo vrednost
- stroške pogona (goriv, maziv in kar spada zraven)
- udobnost uporabe (enostavnost polnjenja goriv(a), doseg, performance)

In trenutno (moje osebno mnenje in za mojo uporabo) je "elektrika" enostavno še "predraga" in "preokorna":
1. službeno delam 60k+ na leto - pretežno AC in poti od 300 km navzgor v eno smer ozr. od 600 km na dan ko sem "na poti" - tu je zaenkrat še vedno edina smiselna "dizelska" motorizacija ozr. za 30-35 k ne dobiš nič primernega z ekološko ustreznejšo motorizacijo
2. "doma" - letno 7-8 k, dnevna relacija 12 km "one way", občasna (sicer zelo redka) potreba po relacijah 80+ km v eno smer - na prvi pogled idealno za kak "full elektro" - samo je pa spet nabavna cena tako visoka, da se mi "stare gare" enostavno ne splača dati vstran. Oziroma je še vedno ekonomski vidik nad ekološkim. :oops1:
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113