Delnice lahko kupi vsak in si riše nasmešek.Jaz pri Tesli vidim samo cost saving in kompromise. Del tega res gre na račun nižje cene, del pa kot sem rekel, nasmešek na obrazu Elona.
Delnice lahko kupi vsak in si riše nasmešek.Jaz pri Tesli vidim samo cost saving in kompromise. Del tega res gre na račun nižje cene, del pa kot sem rekel, nasmešek na obrazu Elona.
Kak strel mimo so ti žmigovci bo pokazal čas s strankami.
Novinarji so pa zadnja leta pri Tesli marsikaj ocenili kot strel mimo, pa ni bilo temu tako.
Več bodo prihranili tako, da si boš ruknil telefon v nosilec v sredini volana in bo na njem tekla app, kjer boš imel to, kar med vožnjo misliš uporabljati. Saj vsi denimo ne rabijo ravno smerokazov in ni treba, da zasedajo prostor na prvem ekranu aplikacije.Čakaj, da se kak genialec spomni, da bi knofe na volanu nadomestil s touch kontrolami na volanu. Tudi za smernike. Spet bodo fanboyi vzklikali, kako odlična ideja je to. V ozadju pa samo nižji stroški.
To me pa res zanima kateri model.Fanboy detected.
Gumbi namesto palčk za smerokaze niso nič novega, in ugani - nikoli se niso prijeli, ker so butasta stvar. Mercedes, SAAB, Isuzu, Ferari, Citroen... vsi so poiskušali pa ni šlo. Zdaj bo pa Tesla res izumila toplo vodo in ta se bo prijela! Majkemi!
Tesla je itak status simbol. Zasedajo vrh nezanesljivosti avtomobilov, okvare obsegajo pa od zamakanja dežja do izklopov avta med vožnjo, kar nakazuje na šlamparije med celim procesom razvoja in proizvodnje. Pa ne vlačit nemških premij v debato. Razen Mercedesa je vse ostalo (manjše) skropucalo (od Tesle).
tako je, mene ne gane, ne uporabljam smernikov.Vozniki BMW pa samo debelo gledajo o čem je sploh tukaj debata.
To me pa res zanima kateri model.
Z ratako je, mene ne gane, ne uporabljam smernikov.
Razlog nerabe utripavk s strani bimeristov je v pretrdi obvolanski ročicitako je, mene ne gane, ne uporabljam smernikov.
No tega glih ne moreš primerjat z gumbi na sredini volana. Tako je imelo kar nekaj modelov v tistem času, se mi zdi da še LNA, mogoče še BX določene generacije. Intuitivno so ti gumbi pri CX še vedno tam nekje kot ročke.CX iz 70. let - oni z enim volanskim krakom.
Ne razumem edino kako pisete da je v smeri pocenitev, ce je cena ista. nek teh. napredek pa je povsod... pocenitev je pol za teslo, ne za kupce.
Ostali prodajalci bodo ceno se dvignili za 5-10 jurjevČakej, postavili so ceno enako prejšnjemu modelu, torej ga pri nas dobiš za 37,5k€ po subvenciji in dobave so že v Oktobru oz Novembru (torej v roku 2 mesecev)? A ostali proizvajalci sploh še lahko spijo?
Bi jo, če ne bi bilo Tesle in Kitajcev. Tako bodo pa lepo spustili ali pa gledali kopičenje zalog po “ugodnih” cenah.Ostali prodajalci bodo ceno se dvignili za 5-10 jurjev