Itak, ko preprijemaš volan je to fuLL ergonomsko. Isto kot ročke za prestave na volanu namesto na volanskem ''tunelu'' fiksne kot recimo Ferrari.Zmigavci na volanu so pac spet noviteta. Nam ni vsec ker smo navajeni na rocke, nekdo ki pa se recimo iz nic uci avto pa…mu verjento ne bi slo tako v nos?
Evo, razlog zakaj se bodo starejše prodajale dražje kot te nove. Ročka za smernike. To je vredno vsaj 10 jurjev .Kot lastnika prejšnjega modela me navdušijo predvsem sedeži in displej zadaj, ostalo pa ne toliko. Stvar, s katero bi se težko sprijaznil, so smerokazi Pa da ni ročke za prestave. Dizajn mi tudi ni všeč, lahko da je aerodinamično, a avto mi je spredaj prav pust.
Jaz bi rekel, da že vsaj pol leta potekajo panični sestanki na to temo. In temo prodora Kitajcev.Čakej, postavili so ceno enako prejšnjemu modelu, torej ga pri nas dobiš za 37,5k€ po subvenciji in dobave so že v Oktobru oz Novembru (torej v roku 2 mesecev)? A ostali proizvajalci sploh še lahko spijo?
Haha prjatu, tebi je pa res všeč, čisto vse kar Tesla naredi. Sori, žmigavci na volanu morda delujejo v ameriki, kjer ni krožišč, v EU kjer je veliko majhnih krožišč in moraš preprijemati volan je pa to dizaster in potencialno celo nevarno. Aja, ni ročke za prestavljanje? no to je zame tudi kar velik fail.Zmigavci na volanu so pac spet noviteta. Nam ni vsec ker smo navajeni na rocke, nekdo ki pa se recimo iz nic uci avto pa…mu verjento ne bi slo tako v nos?
Men je dizaj všečen, smerokazi in prestavna ročka - katastrofa, hlajeni sedeži so res kul, displej zadaj,... ne vem no ajd v redu, ampak je verjetno mulcem zadaj lažje gledat na telefon kot pa dol na sredino avta?Kot lastnika prejšnjega modela me navdušijo predvsem sedeži in displej zadaj, ostalo pa ne toliko. Stvar, s katero bi se težko sprijaznil, so smerokazi Pa da ni ročke za prestave. Dizajn mi tudi ni všeč, lahko da je aerodinamično, a avto mi je spredaj prav pust.
No, poglej si malo evropskih testov teh žmigavcev na volanu in mi najdi enega, ki je rekel, da je to pametna/dobra rešitev!Sam jamr. Nič od tega ne bo.
Model S ima tak volan že nekaj časa.
Krožišča so nekaj časa tudi v ZDA. So se prijela po celem svetu.
Gre pa v osnovi za facelift avta v smeri pocenitve proizvodnje vozila. Pri čemer Tesla večino prihrankov preusmeri v izboljšave za končne stranke brez podražitev. Npr. akustična stekla vsepovsod, boljši sedež, ipd. Ostalo je debata, kaj je lepše ali bolje pri starem modelu.
Poraba je nižja predvsem, ker imajo sedaj osnovni modeli eko-bio gume, kot je Michelin ePrimacy ali Hankook iOn. Prej je bila pa osnova Michelin Primacy Sport kot najbolj bio eko.
No ja, roko na srce, nekatere rešitve so res super (sploh za ta denar oz v primerjavi z konkurenco), za druge bi pa bilo koga (ali verigo tistih ki so to odobrili) poslati na kakšne psihološke teste.Tesla loveji pojejo še tak kup sranja, ki jim Tesla servira. Tudi če bi lesene šolske klopi noter montirali, bi našli izgovor, da bi temu ploskali. Musk pa se smeji, ko miljarde kasira.