Pa dobro no, saj nisem napisal, da gre za raziskavo, izvedeno v kontroliranih pogojih...gre le za to, da sem omenil, da MOL-ova nafta po mojih izkušnjah ni slabša (gledano le po porabi, ker za preverjanje ostale "kvalitete" nas velika večina tule gor ni primerna) od npr. OMV-jeve. Avto je pri meni zdržal cca. 310k km, pri čimer v veliki večini nisem razišljal, kje bom tankal. Tankal sem tam, kjer je bilo potrebno. Prav tako se poraba ni beležila zaradi kakšnega globljega pomena - takrat so pač bile aktualne debate, kako se z OMV nafto naredi ohoho več kilometrov, kot s Petrolovo, pa me je zanimalo, ali je temu res tako.zgolj primerjava porabe, brez podatkov o tem, kje se nahajajo posamezne črpalke, kakšne so ceste do njih, kakše je bil način vožnje, še ni dovolj da bi iz tega delal kake posebne zaključke, še posebej ker so razlike v porabi med temi tremi gorivi manjše od 5%.
če karikiram, predstavljaj si, da bi imel vsakodnevne vožnje od kranjske gore do kopra, s tem da bi enkrat tankal na petrolu v KG, drugič pa na OMV v KP. kaj misliš, s katerim gorivom bi imel manjšo porabo?
Gre pa v veliki večini (recimo 80%) za vožnjo na relaciji CE - LJ - CE in CE - KR - CE, tako da vpliv višinske razlike bi se moral na tako dolgi rok izničiti. Režim vožnje je bil vedno približno enak z občasnimi izpadi v eno ali drugo smer (najnižja poraba tanka 5,1, najvišja 8).