Zakaj? Zakaj pa Omv ima zunaj AC?
True that....čeprav motorke se hitro zavrtijo 10.000 obratov+No, sam tole ni ravno referenca. Sto oktanca si uporabil v ne ravno primernem stroju
Petrol ima premium dizel na nekaterih večjih pumpah izven avtocest (recimo Trzin, Domžale, Celovška, v Kopru...).Hmm, zdele razmisljam, če regulacija velja samo za 95 in navaden dizel na bsjih izven ac. Glede tega nisem up to date. Verjetno imaš prav.
Torej ugotovili smo, da ni razlik med 95 in 100 oktanski v praksi, vsaj ne, da bi opazil po tankanju. Enako bi razlike med pumpami? Vseeno kje tankas? Govorim za bencin.
Prav imas. Praktično nikoli ne tocim premium goriv in nisem bil pozoren. Za nasa vozila je vse good enough.Petrol ima premium dizel na nekaterih večjih pumpah izven avtocest (recimo Trzin, Domžale, Celovška, v Kopru...).
True that....čeprav motorke se hitro zavrtijo 10.000 obratov+
Bilo je tudi v smislu....100ka nekaj oh in sploh boljšega (bolj čist...lepše izgoreva....blah blah)
Dejansko če motorka ni predelana ni ravno nujno potreben
Ja...95ka se kasneje "pokvari" (dalj časa lahko stoji v kanti) ker ima manj dodatkov (kemije za višanje oktanov).....ta prva izhlapi in stem se zniža RON goriva.Dejansko je motorka relativno preprost motor, ki niti ne izkorišča potencial goriva, ki ga tocis. Prej bi rekel, da skodi. Ze pri količini bioetanola imas problem.
Kam pa greš? V sibirijo?Premium diesel sem kako leto tankal, če so bile napovedane nižje temperature oziroma sem šel v take kraje. Vseeno me je prišlo ceneje kot problem, ko si nekaj časa brez avta, asistenca, menjava filtra. Letošnjo zimo zaenkrat take nevarnosti ni.
V Lj iskalnik pokaze samo Tržaško (za dizel). Pa prek 10% je drazji od Omvjevega. Probam naslednjic. Omv premium mi več kot prepolovi frekvenco regeneracij, v dolocenih rezimih je saj samo 30 posto glede na navaden petrolov dizel.Petrol ima premium dizel na nekaterih večjih pumpah izven avtocest (recimo Trzin, Domžale, Celovška, v Kopru...).
V Sloveniji sem od leta 2000 trikrat obstal z tremi različnimi dizli. Vžgali so sicer vsi brez problemov, filter se zamaši čez nekaj časa. Najhitreje sem mi je po dveh km, v enem primeru pa sem prevozil vsaj 30 km preden sem obstal, ker je izločen parafin zafilal filter. Res pa je, da sem v tem primeru imel avto v garaži, kjer je bilo relativno "toplo". V enem primeru sicer nisem zares obstal, je pa avto javljal napako, da je pretok goriva premajhen in ni bilo drugega kot izredna menjava filtra. Tudi precej topla garaža problema ni rešila. V tistem primeru je bil nekaj dni parkiran na smučišču in smo se lahko pripeljali domov.Kam pa greš? V sibirijo?
Meni je pri -25 °c TDI letnik 2000 normalno užgal.
Ja saj sem napisal da pomaga edino gret filter v kombinaciji s kvalitetnim aditivom.Zadnjič sem imel take probleme 2015. Pozneje sem bil previdnejši pri tankanju, en avto pri hiši pa je tudi bencinski in je preprosto manj situacij, tudi če odmislimo toplejše zime. Dvomim, da gretje filtra za gorivo povsem reši problem, če avto stoji nekaj časa na mrzlem in se parafin že izloči iz goriva, ki je v filtru.
Tisto je pa premija ala Audi.Tud marsikateri VAGovec ma naftnega v/na podvozju....