Premium goriva na Bencinskih servish

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
No, sam tole ni ravno referenca. Sto oktanca si uporabil v ne ravno primernem stroju :)
True that....čeprav motorke se hitro zavrtijo 10.000 obratov+

Bilo je tudi v smislu....100ka nekaj oh in sploh boljšega (bolj čist...lepše izgoreva....blah blah)

Dejansko če motorka ni predelana ni ravno nujno potreben :)
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.429
3.809
113
davorinm.wordpress.com
Torej ugotovili smo, da ni razlik med 95 in 100 oktanski v praksi, vsaj ne, da bi opazil po tankanju. Enako bi razlike med pumpami? Vseeno kje tankas? Govorim za bencin.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.011
1.454
113
Torej ugotovili smo, da ni razlik med 95 in 100 oktanski v praksi, vsaj ne, da bi opazil po tankanju. Enako bi razlike med pumpami? Vseeno kje tankas? Govorim za bencin.

V osnovi ni razlik. Se posebej ne pri vsakdanjih vozilih. So neke robne razlike pri dobavi goriv in hrambi. Je pa v osnovi več ali manj isto. Razlikuje se v recepturi dodatkov. To je pa to. Pravljice o ne vem koliko konjih in 100km plus vecjem dosegu so samo lepa iztočnica za neskončno debato s prijatelji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ynos

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.011
1.454
113
True that....čeprav motorke se hitro zavrtijo 10.000 obratov+

Bilo je tudi v smislu....100ka nekaj oh in sploh boljšega (bolj čist...lepše izgoreva....blah blah)

Dejansko če motorka ni predelana ni ravno nujno potreben :)

Dejansko je motorka relativno preprost motor, ki niti ne izkorišča potencial goriva, ki ga tocis. Prej bi rekel, da skodi. Ze pri količini bioetanola imas problem.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Dejansko je motorka relativno preprost motor, ki niti ne izkorišča potencial goriva, ki ga tocis. Prej bi rekel, da skodi. Ze pri količini bioetanola imas problem.
Ja...95ka se kasneje "pokvari" (dalj časa lahko stoji v kanti) ker ima manj dodatkov (kemije za višanje oktanov).....ta prva izhlapi in stem se zniža RON goriva.

Bioetanol pa ja.....sr...za tesnila in membrane v uplinjaču....plus da nase veže vlago iz zraka....
 
  • Všeč mi je
Reactions: YaMiha

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Premium diesel sem kako leto tankal, če so bile napovedane nižje temperature oziroma sem šel v take kraje. Vseeno me je prišlo ceneje kot problem, ko si nekaj časa brez avta, asistenca, menjava filtra. Letošnjo zimo zaenkrat take nevarnosti ni.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
741
383
63
Premium diesel sem kako leto tankal, če so bile napovedane nižje temperature oziroma sem šel v take kraje. Vseeno me je prišlo ceneje kot problem, ko si nekaj časa brez avta, asistenca, menjava filtra. Letošnjo zimo zaenkrat take nevarnosti ni.
Kam pa greš? V sibirijo?
Meni je pri -25 °c TDI letnik 2000 normalno užgal.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.596
1.497
113
Petrol ima premium dizel na nekaterih večjih pumpah izven avtocest (recimo Trzin, Domžale, Celovška, v Kopru...).
V Lj iskalnik pokaze samo Tržaško (za dizel). Pa prek 10% je drazji od Omvjevega. Probam naslednjic. Omv premium mi več kot prepolovi frekvenco regeneracij, v dolocenih rezimih je saj samo 30 posto glede na navaden petrolov dizel.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Kam pa greš? V sibirijo?
Meni je pri -25 °c TDI letnik 2000 normalno užgal.
V Sloveniji sem od leta 2000 trikrat obstal z tremi različnimi dizli. Vžgali so sicer vsi brez problemov, filter se zamaši čez nekaj časa. Najhitreje sem mi je po dveh km, v enem primeru pa sem prevozil vsaj 30 km preden sem obstal, ker je izločen parafin zafilal filter. Res pa je, da sem v tem primeru imel avto v garaži, kjer je bilo relativno "toplo". V enem primeru sicer nisem zares obstal, je pa avto javljal napako, da je pretok goriva premajhen in ni bilo drugega kot izredna menjava filtra. Tudi precej topla garaža problema ni rešila. V tistem primeru je bil nekaj dni parkiran na smučišču in smo se lahko pripeljali domov.
Ko greš na kaka višja smučišča v tujini, pa lahko dnevno vidiš, ko se ukvarjajo z dizli različnih znamk, če temperature primerno padejo. Letos tega problema seveda ni.
Mehanik mi je tudi kazal en tak zamašen filter, ki ga je že imel kak dan na radiatorju. Nek "smrkelj" se je vlekel ven ...
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.482
2.662
113
:oops1: Ne morem da verjamem. Livigno en teden konstantno -20° ponoči in nekih -15° čez dan. Tankali njihovo poceni nafto, jaz sem dodal Shelov aditiv za zimo, kolega OMV, kupljenega v Sežani na AC.
Moj je vžgal "iz prve", njegov po cca 15 min "verglanja", od drugega kolega, ki ni dodal aditiva pa sploh ni vžgal in smo ga greli s plinskim puhalnikom.
Vse Ducato podvozja za avtodom. Dva z gretim filtrom in en brez. ;)

In zdaj vas jaz vprašam - ali moderni avti nimajo gretega filtra goriva?
 
  • Všeč mi je
Reactions: YaMiha

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Zadnjič sem imel take probleme 2015. Pozneje sem bil previdnejši pri tankanju, en avto pri hiši pa je tudi bencinski in je preprosto manj situacij, tudi če odmislimo toplejše zime. Dvomim, da gretje filtra za gorivo povsem reši problem, če avto stoji nekaj časa na mrzlem in se parafin že izloči iz goriva, ki je v filtru.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.482
2.662
113
Zadnjič sem imel take probleme 2015. Pozneje sem bil previdnejši pri tankanju, en avto pri hiši pa je tudi bencinski in je preprosto manj situacij, tudi če odmislimo toplejše zime. Dvomim, da gretje filtra za gorivo povsem reši problem, če avto stoji nekaj časa na mrzlem in se parafin že izloči iz goriva, ki je v filtru.
Ja saj sem napisal da pomaga edino gret filter v kombinaciji s kvalitetnim aditivom.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Odkar dodajejo naftarji aditiv za 'zimsko nafto' (po 15. decembru) ni več problemov z vžiganjem v mrazu oz. vožnjo.

Kdor gre na smučarijo in se pričakuje konkreten mraz pa mislim da si lahko omisli še en doddaten aditiv v izogib problemom. Plus nekaj je...če je stalno globoko pod nulo se splača po parih dneh za avtom narediti kak krog, da ne počepne baterija (tudi bencinar).
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.475
4.246
113
Ja VW ima še vedno naftni filter v motornem prostoru, Francozi pa spodaj pri rezervoarju.
No to zna biti problem v gorah.
Zato pač tankaš takrat kakšen Ultimate dizel preden greš v gore.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in Pepe

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Tud marsikateri VAGovec ma naftnega v/na podvozju....