Predelava na plin

woukec

Zelenc'
10. okt 2013
15
0
1
Ženin avto bi predelal na plin. Ima cliota 1.2 16v, letnik 2015. Prosil bi za vaša mnenja oz. izkušnje tistih, ki ste to že naredili.

Hvala za vse informacije in lep pozdrav.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Mam cliota 2002 1.4 75km predelanga. Pazi kater sistem boš dal notri, mam STAG sistem. Prevozil sem v pol leta 10.000km. Polet je tako, da po 200-300m preklop na plin in to je to, mora delat pol skoz na plin tud če se ga tera.
Sedaj pozim ga mal ogrejem, tolk da mi po 1km preklop na plin. Pol mam 5km spusta proti dolin in se noče preklopt, ekr s emi tud motor ohlaja, termostat nov.....Če grem v trgovino pa itak ob vžigu direkt zalanfa na plin.
Točm lahko že na 120 črpalkah k majo LPG oznako, ponavad Butan plin, ti sami natočjo v LJ
Poraba plina, če se boste vozil izven mesta, regionalna tam 7l, men sicer 8l sam živim na 700m....pa mam pr vsakem avtu za 1-2l višjo porabo zarad tega
Servis pride 30-40 evrov
LPG svečke 4 evre/komad

Poznam enga k to vgradi v Ljubljani za 800 evrov, + homologacijo je treba še uredit, cca 50 evrov.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.294
23
38
Murska republika
http://www.autoplin-forum.com/index.php

sam imam predelanega Peugeot 308 1,6 Vti in takega sem že kupil. Malce si preberi forume kjer se opisuje kaj več o teh predelavah ker ni vseno kako in kaj, predelava za tako male kubikaže avto pa nasploh ni smiselna ker poraba je malce večja-plina- posledično pa za to da se ti izplača vgradnja plin sistema rabiš več prevoženih kilometrov.

https://www.google.si/search?q...me&ie=UTF-8

Meni se izplača vožnja na plin ker sem kupil rabljeni avto z že vgrajenim sistemom za 33 evrov prevozim 520 km seveda tudi nekaj dcl bencina in pa maziva za ventile .
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Če rabljenega predelanga dobiš za isto ceno kot brez predelave si zmagal. Potem lahko narediš tud samo 5000km v enem letu in si pršaparal 150 evrov.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Ni panike motor požre plin BP
Razen ventile je fajn nastavit med predelavo. in se potem držat intervala nastavitve. Če D4F motor.
in ne rabiš nobenih lpg svečk, mazanja ventilov in podobnih nepotrebnosti. So nardili motorji po 300k zlorabljenih kilometrov
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
40% se ceneje vozi. Res je 10% je višja poraba plina, tud teli mrzli zagoni niso ravno zastonj. Ko se ogreje avto na 30-35 C šele preklop, probaj tud zdej, kolk km moraš prevozit, da se ogreje motor na te stopinje. Lahko serviser nastav na 30C ali 50C, eni pa močno pretiravajo in nastavjo na željo stranke na 20C....so pa posledice pri teh 20C avto crkuje.
Prevoziš 30.000km in imaš 900 evrov prihranka.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.294
23
38
Murska republika
Tako je kot navajaš, sam imam vklop na plin pozimi na 32C in to se mi zdi pravilno, malce več imam krajših poti kar se pozna pozimi na porabi bencina ki je seveda zaradi poznejše ogretosti sistema preklop na plin temu primeren ostalo pa mi zaenkrat klapa kot treba, preklopi neopazni in tudi vožnja nič manj ugodna z plinom, kvečjemu še bolj tih motor.
Je pa res odvisno od mehanika ki stoji za svojim delom.!!
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.294
23
38
Murska republika
Bolje bi bilo35 stopinj ampak tudi z vklopom plina pri tej temperaturi deluje avto brez problema.Sicer pa za temi nastavitvami stoji moj mehanik mojster ki je vgradil in vzdržuje sistem.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Ko bojo injektorji zapikani in bo treba nove nabavit oziroma obnovit bo tudi stal za to temperaturo in zadevo zrihtal na svoje stroške al te bo opalo?
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.294
23
38
Murska republika
Sem ti že enkrat v eni od tem napisal da ; če bi res bil mojster za kakšnega se imaš bi sedaj bil v službi in ne bi provociral .
Takih brezveznih majstrov za kakšnega se ti imaš je vse polno in dajejo nasvete ki jim ni mesta, torej ne serji po forumih in takih temah brez veze. POJMA NIMAŠ !!!!
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Citat:
Uporabnik retro pravi:
Sem ti že enkrat v eni od tem napisal da ; če bi res bil mojster za kakšnega se imaš bi sedaj bil v službi in ne bi provociral .
Takih brezveznih majstrov za kakšnega se ti imaš je vse polno in dajejo nasvete ki jim ni mesta, torej ne serji po forumih in takih temah brez veze. POJMA NIMAŠ !!!!
Važno da ga maš ti. Pa btw sem v službi samo pač ne šraufam več. Tak da ne joči.

Za vse nas ostale nevedne plebejce ki nimamo pojma in bi se radi kaj naučili. Ne se igrat s prenizkimi temperaturami pozimi, ker tisti ****** katran ki še ostane v plinu kondenzira in zapaca vse od uparjalnika do injektorjev. Lahko pride tako daleč v uparjalniku, da avto dela še samo na prostem teku. Injektorju začnejo štekat, ali pa se do konca ustavijo. Mojster Retro predvidevam, da je to tveganje vkalkuliral. In redno čisti injektorje in uparjalnik. Oziroma če bi rad kdo, hitrejši preklop so vodno greti injektorji delna rešitev. Jaz mam na 25°, avto dela brez problemov tudi v najhujšem mrazu. Ampak jebat ga Injektorje čistim kar pogosto.
Tule se recimo vidi kaj se zgodi v zavoli zeta uparjalniku https://www.youtube.com/watch?v=UpptwnLZ-VI
Tu pa neka random slika injektorja iz googla: http://ic12.co.uk/images/beforeafter.png

Se strinjaš retro?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
40% se ceneje vozi.
A to sam sebi lažeš?
confused-1.gif

Prihranek je cca. 30%, vsak procent več je samo plus. Upoštevano vse (servisi, hladni zagoni, itd.).
To sem sam računal ob prevoženih 30.000 km letno in 1.6 atmosfercu (če bo kakšna V8 makina s porabo 20 litrov bo potem procent lahko nekaj višji, ker so ostali stroški razen bencina relativno nizki). Seveda pa realno računal in ne gledal samo ceno plin/bencin.
grin1.gif

Še tole: tisti tvoj hladni zagon, ko ga pustiš na mestu laufat, to si računal ali je to pač z neba padlo? Ker kao je plin ekološki, potem pa take neumnosti človek bere. Avto vžgeš in greš. Ne pa laufaš na mestu, da ti preklopi na plin.
hysterical-1.gif


Zato se ob vsakem oglasu, ki obljublja 50% prihranek samo obrnem in grem, ker je očitno nategunček ali pa nesposobnež, da ne zna zračunat prihranka. V obeh primerih ne rabim, da mi tak šlata po avtu.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Nisi prebral zakaj nekaj časa ogrevam avto na mestu, ker se po 1km mi začne cesta spuščat in se dodatno ohlaja motor, saj to je mogoče 2-3 minute nič več.

30%, hm
Meni na bencin porabi 7l, kar pomeni 9 evrov/100km oz. na plin je 5.5 evra/100km že z upoštevanim bencinom na zagon. Če pa narediš v enem dnevu 200-300km maš pa tako samo 1 hladen zagon. Plin je po 69 centov na petrolu, kar pomeni če tam točiš je vred z mrzlimi zagoni in ob upoštevanju 50km vožnje v eno smer 6 evrov/100km.
Če točiš ob nedeljah BUTAN plin po 57 centov je prihranek na tank 3-4 evre, ampak te možnosti večian nima. Tolmin, Bovec, Nova Gorica, Radovoljica, cene plina po 68-69 centov.

Kolk je to % nisem računal.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Ja, fajn če nisi računal. Potem pa ne piši bedarij.
To je 39% ''prihranka'', sedaj pa upoštevaj še servis plinske napeljave in porabo goriva ob zagonu, pa si tam, kjer sem jaz napisal. Če pa zraven dodaš še pogostejše tankanje in izgubo časa zaradi tega... Sploh če ti plinska črpalka ni ob poti.
V glavnem: vsak, ki se odloča za predelavo naj računa na 30% prihranka, kar bo več bo pa ekstra plus.
cheer.gif
Ne pa da računajo s 50 ali 40% prihranka. Ker potem dodaš še kakšno sranje zraven, pa štelanje itd. pa si tam kjer si.

In še tole: ko ti tako ogrevaš tiste 2-3 minute in nič več, je takrat največja možna poraba, saj motor še ni na optimalni temperaturi (beri je ''čok'' vključen po starem). Mar bi se peljal dol s porabo 0 in potem normalno ogrel motor po ravnini.
wink-1.gif
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Dol ne gre z nič porabe, ker rabim tud gas po ovinkih. Z Vršiča se mi recimo do KG ni hotel ogret.
NE vedno računam plin + bencin za končni strošek. Če pa govorim samo o plinu pa ob porabi 8l znese 4.6-4.8 evra/100km, kar pomen če grem v Koper na kofe in nazaj imam samo ta strošek. Pri bencinu pač pod 7l ne gre pri tem avtu.
Na plin se vozi tist ko dela velik kilometrov/dan.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.294
23
38
Murska republika
kolikor sem sam računal imaš tako od oka prav se pa to razlikuje od sezone-leto-zima, tu nekje 38% pa je prihranka .
Osebno ga tudi ne ogrevam na mestu ampak v vožnji in še tu mi relativno hitro doseže temperaturo za pogon na plinccca 1,3 km.Je pa razlika kar lepa ko moraš natankat plin ali bencin, sam imam 60 l rezervoar in mi poleti gre v njega cca 53 litre sedaj pozimi 49 litra plina na tri mesece dotankam 5 litov bencina tako vozim z pol rezervoarja bencina in plin po potrošnji.
Meni osebno je zaradi krajših dnevnih relacij poraba bencina večja vendar samo pozimi poleti je to skoraj takojšen preklop na plin sedaj pa malce rabi .
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
KSZ

Jaz sem po 8 letih vožnje na plin (xsara picasso 1.6) potegnil računico in ugotovil, da se mi predelava (PRINS) ni izplačala. Ob vseh stroških, ki sem jih imel tekom let, me je prišlo vse skupaj tam nekje, kot da bi vozil dizla. Sedaj imam C3 picasso 90HDI in se vozim skoraj za 1€/100km ceneje kot pa prej.

Tako, da mora vsak preračunati, če se mu res splača predelava.