Potisni ležaj

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
sem ja, del 11 je. Torej, princip je isti, razlika je v niansah-konec koncev še zmeraj ležaj prevzame nase silo razklapljanja menjalnika in motorja, ali se motim?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Citat:
Uporabnik kremenko1 pravi:
Si prepričan da ima zajlo? Po TecDock-u ima cilindre.

Sorry, potem sem prehitro prebral prvi post (polo l. 98 jo je še imel). Potem tudi nasvet o menjavi zajle ne velja
zmaga.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
prej bi rekel, da to stori vzvod, ki poriva palico
pojma nimam, po pravici :D

v glavnem, okvara je najbrž v nastavitvi sklopke ali pa je napaka na lameli (mogoče kako olje ipd, da drsi)
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
V bistvu imaš prav, mehanik pa tudi...-nekateri (stari menjalniki pri vw) imajo palico, ki jo viličast vzvod porine, da s pritiskom na vzmetno ploščo (in lamelo) loči motor v času prestavljanja od menjalnika.

Tako, da ta izvedba res nima potisnega ležaja, ki bi se slišal pri pritisku na pedal sklopke, ampak je lahko vzrok drugje- v obrabi teh zgoraj omenjenih delov. Če pa vilicast vzvod poči oz ga odlomi, pa prestavljanje ni možno.
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.333
15
38
Case closed. Baje je šla sklopka v maloro in sedaj ko je nova, teh simptomov več ni. Je pa bila prejšnja sklopka stara manj kot 2 leti (aprila 2014 je bila menjana), od takrat pa sem naredil ca. 43k km
uf-1.gif

Aja, pa ni bila vgrajena kakšna nachbau, ampak original
bonk.gif
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
S čim se je pa potem uničila? Bi pa ja morala držat kar nekaj kilometrov, ne samo 43000 ?
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.333
15
38
Ti tezko recem. Vozena ja bila isto kot prejsna, le z to razliko, da sem v ca. 3/4 naredil 20k km po avtocesti, tako da je se manj trpela
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Nimaš sreče. Sam sem pri petih avtih v 15ih letih dal nekaj podobnih debaklov čez v življenju, so se pa, zanimivo, vsakič nehali dogajati, ko sem izgubil živce in šel do drugega mehanika.

Pa ne pravim, da točno določen mehanik svoje delo slabo opravlja, preprosto se vsakemu v ene petih letih dela na določenem avtu zgodi neljuba napaka. Eden ti pozabi zašravfati en kolesni šrauf, drugi kljub naročilu ne preveri nivoja olja v menjalniku (in zato se med vožnjo v klanec težje šalta), tretji ti menja sklopko in po koncu dela premalo prišravfa maso motorja (zato med vožnjo tuli alarm za prenizek tlak olja), četrti ti ob zalitih svečkah zdiagnosticira generalno motorja, peti ti ne zamenja ploščic na avtu, čeprav ti reče, da ti jih je, šesti ne zna (noče izgubljati časa, ker je to zajeban posel?) nastaviti zajle sklopke po menjavi sklopke ...

Tebi je pač zaj... montažo sklopke. Reci si: "fool me once, shame on you, fool me twice..." in drugič pelji avto drugam. Zares dobrih mehanikov je malo (rabiš takšne, ki imajo kaj v glavi, ali pa so vsaj nadpovprečno skrbni pri delu), tako kot je malo dobrih zdravnikov... Srečno
zmaga.gif
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.620
3.070
113
v lokalni ostariji
a misliš da pa vrhunski nima "žute minute"?

kdor dela greši. kdor trdi da dela vse brez najmanjše napake 100% je lažnjivec. sklopka je tak "hec", da jo uspejo eni "zdrkat" že po 20.000-30.000km... ali pa celo še prej. in zdej nej bo mehanik kriv?

če pa se napaka takoj pojavi pa je prav in lepo da se upošteva garancija...
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
če je prva sklopka pri istem režimu vožnje z istim voznikom zdržala 100 000 + km, sedaj pa le 43 000 bo voznik težko kriv. Se strinjaš?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
a misliš da pa vrhunski nima "žute minute"?

kdor dela greši. kdor trdi da dela vse brez najmanjše napake 100% je lažnjivec.

To zagotovo drži, mislim pa, da je pametno nositi denar k strokovnjaku katere koli sorte do takrat, ko kaj takšnega ušpiči. (Zdajle sem se spomnil še enega mehanika, ki mi ni zamenjal napenjalca jermena... Ko je šponar (star 15 let) odpizidlo, ni bilo druge kot avtovleka.)
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.333
15
38
Citat:
Uporabnik DMX pravi:
Case closed. Baje je šla sklopka v maloro in sedaj ko je nova, teh simptomov več ni. Je pa bila prejšnja sklopka stara manj kot 2 leti (aprila 2014 je bila menjana), od takrat pa sem naredil ca. 43k km
uf-1.gif

Aja, pa ni bila vgrajena kakšna nachbau, ampak original
bonk.gif

Tak, kot kaže še tole zdaleč ni case closed, saj se mi je po 1 tednu in novi sklopki zopet pojavil isti problem!!!

Torej cviljenje pri pritisnjeni sklopki, ampak samo ko je avto hladen (tudi prej je bilo tako) in pa ne gladko drsenje sklopke pri menjavanju. Mehanik, kateri je delal na Jarcu enostavno več ne ve kaj bi še lahko bilo tule narobe, zato vas prosim, če imate kakšno idejo oz. nasvet (saj veste, več glav več ve)

thnx

evo, še video kako zadeva cvili ko pritisnem sklopko https://www.youtube.com/watch?v=FV2IsL_9sfQ&feature=youtu.be
 
Nazadnje urejeno:

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
V sami sklopki verjetno ne cvili , temveč v mehanizmu-drog, ki porine zadevo oz. viličasti vzvod. Sliši se, kot bi nekaj na "suho" drgnilo pri pritisku na pedal.
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.333
15
38
Ja ne, vse lepo in prav, samo problem je, ko ne vem kako resiti zadevo in ce voznja s tem simptomom skodi vozilu :/