Pošta Slovenije

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.810
113
40
MB
v bistvu majo precejšen izpad zarad covida + nasplošno pomanjkanje poštarjev. ponekod se dostavlja samo 2x teden
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.819
5.927
113
Zakaj nasplošno pomanjkanje poštarjev ?
Pri konkurenci je enako ? GLS dostavlja samo še vsako drugo polno Luno ?

Kakšen covid ??
Teden dodatnega plačanega dopusta je v redu.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.810
113
40
MB
gls je pri nas praktično celoten outsourcan, spji s kombiji, storitev obupna.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
pri nas laufa, verjetno je precej odvisno od samih posameznikov, kako so organizirani, vestni itd.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
No - tile, ki vozijo, zih niso normiranci.

Drugače pa ni “prepovedano” - ampak, če jih zalotijo ozr. tak sp “prijavi” odvisnost, mora delodajalec plačati prispevke za nazaj in takega zaposliti. A kaj to ni dejansko nobeni strani v interesu.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
ali ni že kar nekaj let prepovedano preko sp-ja delat samo za enega naročnika?
Jaz svoje čase sem (nekaj časa le za enega, precej časa v veliki večini za enega). Zato, da sem delal kar sem hotel in ko sem hotel (ja, niso me mogli nikamor "napotit", če nisem hotel, in kakega projekta pač nisem vzel, ker mi ni ustrezalo). Takrat mi je to pač bilo OK, ker mi je bila bolj važna fleksibilnost. Plus ko je prišlo kako povpraševanje od drugod, mi ni bilo treba razmišljat, a lahko še tam naredim ali ne. Če bi bil v službi, bi moral vprašat in se dogovorit. Tako sem pa pač naredil. Sploh pa glavnemu naročniku nisem nič razlagal, kaj in koliko za koga delam. Ga nič ne briga, zato pa sem bil sp. Je pa res, da je bil tudi naročnik tak, da je to razumel in ni imel zahtev, kot da sem tam v službi. Ker situacija, da si sp, ampak delajo pa s tabo, kot da si zaposlen, pa seveda ni OK.

In tudi to, da ti naročnik da na uporabo npr. računalnik, ni nič spornega, če je za tem ustrezen razlog. Eden od njih je npr zahteval da nič, ampak nič kar je povezano z njim ne delam drugje kot na njegovem laptopu. Varnostni razlogi pač.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.526
113
Poglej si temo o normirancih, to vsi delajo.

Jaz ne. Imam 3, plus priložnostne... Glede na to da je razlog v tem da delajo nekateri za 1ga, ne vem zakaj se išče resitve v novih davkih, namesto inspekciji. Mrbit pa ne bi tok notri padlo, pa je tole bolj izgovor kot vzrok?
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.810
113
40
MB
zakaj pa tisti ki želijo, ne bi smeli delat tako? jaz sem na istem kot je Apollo8 pisal. kaj bo inšpekcija mrdala, če vsem vpletenim to ustreza.
 

kwa1

Fizikalc
12. jul 2013
437
33
28
...zadnji.....

na aliexpress sem naročil stekleno posodo z merilcem vlažnosti....paket prišel na carino, so mi poslali zahtevo za dokazilo o nakupu.....

pošljem jim original račun snet iz aliexpresa, kjer je navedena vsaka stvar posebej (štiri) v paketu, skupna cena izdelka in poštnina....ker na računu ni bilo slike vsebine paketa sem dodal še link do aliexpresa kjer se točno vidi slika, cena in poštnina....da lahko primerja kaj drži v roki in kaj je na aliexpresu...

Dobim zavrnjeno, da naj pošljem preverljiva dokazila :nigladek: bolj transparentno kot sem poslal jim ne morem.....:bonk:

gre pa za vrednost posode 1 USD in poštnino 20 USD....

sem odgovoril, da sem poslal originalni račun, na katerem je vse specificirano, prilimal link da si pogleda na aliexpresu in da bolj kot tole mu ne morem priložit....lahko samo pridem tja se skupaj prijaviva moj aliexpres in pogleda:bonk:

prosil sem naj mi bolj specificira kaj še potrebuje da bo bolj preverljivo.....bom videl kaj bo odgovoril....

o tem da je napisano, da je v skladu z EU davek plačan....s tem se sploh ne bom ukvarjal....


tole izživljanje gre definitivno na inšpekcijo....
 

kwa1

Fizikalc
12. jul 2013
437
33
28
V enem tednu niso sposobni odgovorit kaj točno rabijo:bonk:

kam lahko dam prijavo na postopek?
 

sousis

Guru
16. nov 2019
1.600
1.079
113

21. člen
(vložitev reklamacije)
(1) Naslovnik ima pravico vložiti reklamacijo o obra čunu carinskih dajatev in storitev carinskega
posredovanja izvajalca najkasneje v 8-dneh od dneva vro čitve pošiljke.. Reklamacija, vložena
po navedenem roku, se kot prepozno vložena za vrže. Uporabnik poštnih storitev pa s tem ne
izgubi pravice do uveljavljanja drugih pravnih sredstev pred drugimi pristojnimi organi, skladno
s predpisi, ki urejajo posamezno vrsto obveznosti plačila dajatev.
(2) Reklamacijo naslovnik pošlje v elektronski obliki na naslov:reklamacije.CP@posta.si ali po pošti
na naslov: Poštni logisti čni center, Carinska in izmenjalna pošta, Cesta v Mestni log 81, 1004
Ljubljana, pri čemer mora obvezno navesti številko računa in številko (ID) pošiljke.
(3) Izvajalec na reklamacijo odgovori v roku 5-ih delovnih dni od prejema reklamacije ter odgovor
vlagatelju reklamacije pošlje na naslov, naveden v reklamaciji, pri čemer je to lahko tudi
elektronski naslov.