To je zato da ne rabijo delavskih pravic upoštevati,gls je pri nas praktično celoten outsourcan, spji s kombiji, storitev obupna.
seveda.To je zato da ne rabijo delavskih pravic upoštevati,
Točno tako, zaposlovanje s.p.-jev namesto rednih zaposlitev, ima za cilj točno to, da jim ni treba upoštevati nobenih delavskih pravic. Verjetno tomi tudi zaposluje s.p.-je, da to ugotovitev pospremi s sarkazmom.To je zato da ne rabijo delavskih pravic upoštevati,
Poglej si temo o normirancih, to vsi delajo.ali ni že kar nekaj let prepovedano preko sp-ja delat samo za enega naročnika?
hmm. sem mislil, da to kdo bolj resno nadzoruje... sem tudi sam bil pred leti v tem zosu pa se spomnem, da je "naročnik" vsak mesec nekaj čaral na računu.Poglej si temo o normirancih, to vsi delajo
Jaz svoje čase sem (nekaj časa le za enega, precej časa v veliki večini za enega). Zato, da sem delal kar sem hotel in ko sem hotel (ja, niso me mogli nikamor "napotit", če nisem hotel, in kakega projekta pač nisem vzel, ker mi ni ustrezalo). Takrat mi je to pač bilo OK, ker mi je bila bolj važna fleksibilnost. Plus ko je prišlo kako povpraševanje od drugod, mi ni bilo treba razmišljat, a lahko še tam naredim ali ne. Če bi bil v službi, bi moral vprašat in se dogovorit. Tako sem pa pač naredil. Sploh pa glavnemu naročniku nisem nič razlagal, kaj in koliko za koga delam. Ga nič ne briga, zato pa sem bil sp. Je pa res, da je bil tudi naročnik tak, da je to razumel in ni imel zahtev, kot da sem tam v službi. Ker situacija, da si sp, ampak delajo pa s tabo, kot da si zaposlen, pa seveda ni OK.ali ni že kar nekaj let prepovedano preko sp-ja delat samo za enega naročnika?
Poglej si temo o normirancih, to vsi delajo.
21. člen
(vložitev reklamacije)
(1) Naslovnik ima pravico vložiti reklamacijo o obra čunu carinskih dajatev in storitev carinskega
posredovanja izvajalca najkasneje v 8-dneh od dneva vro čitve pošiljke.. Reklamacija, vložena
po navedenem roku, se kot prepozno vložena za vrže. Uporabnik poštnih storitev pa s tem ne
izgubi pravice do uveljavljanja drugih pravnih sredstev pred drugimi pristojnimi organi, skladno
s predpisi, ki urejajo posamezno vrsto obveznosti plačila dajatev.
(2) Reklamacijo naslovnik pošlje v elektronski obliki na naslov:reklamacije.CP@posta.si ali po pošti
na naslov: Poštni logisti čni center, Carinska in izmenjalna pošta, Cesta v Mestni log 81, 1004
Ljubljana, pri čemer mora obvezno navesti številko računa in številko (ID) pošiljke.
(3) Izvajalec na reklamacijo odgovori v roku 5-ih delovnih dni od prejema reklamacije ter odgovor
vlagatelju reklamacije pošlje na naslov, naveden v reklamaciji, pri čemer je to lahko tudi
elektronski naslov.