Posel s kolegom

lystek

Pripravnik
19. sep 2010
79
0
6
Pozdravljeni!

Z kolegom razmišljava, da bi vzela v najem en bar, kateremu trenutno ne gre dobro. Meniva, da bi nama šlo bolje, saj poznava tam situacijo ter zaposlene (študente) in vidiva v baru potencial.
Zanima me, katera oblika podjetja je najboljša/najugodnejša za najin primer.
Za d.o.o je treba imeti 7000e začetnega kapitala, kar bi dala vsak pol-pol, in bi doo imel pač dva lastnika.
Se splača, da bi prej en imel s.p. in bi pozneje videla, če bi to nadgradila z doo-jem? Je možno, da če on to vzame, da jaz potem tam tudi delam, čeprav nisem redno zaposlen?
Kaj pa ti doo-ji, ki se na spletu prodajajo za enih 400-500e (kao čisti, brez bremen itd..) ima kdo izkušnje s tem kako to funcionira?
Ena opcija je tudi, da on odpre sp, ves denar ki imava dava na kup in z njim operirava. Jaz še imam status študenta in bi načeloma lahko preko napotnice tam delal.
sprasujem se.gif

Zaenkrat bo dovolj vprašanj. Hvala za nasvete.
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.360
2.739
113
Karkoli bos naredil, na koncu bos ob denar in kolega.
Dostudiraj, vec denarja bos imel, ce bos obcasno kelnaril, kot pa ce bos imel bar.
 

Ted

Guru
8. sep 2007
1.712
588
113
SP je fizična oseba in za poslovanje (dolgove) jamči tudi z osebnim premoženjem, dohodki itd... V kolikor se vama posel sfiži in slučajno ustvarita dolgove (potem ko se oglasijo SAZAS, IPF, inšpekcije, stroški, plače) bo SP moral dolgove poplačati iz svojega žepa/premoženja. Pri d.o.o. (pravna oseba) se v primeru dolgov rubi podjetje in ne lastnike. Kar se tiče poslovanja je d.o.o. torej bolj varna izbira - če ne rata pač ne rata... Danes je propadlih SP-jev ogromno, tistim ki so konkretno zašli pa država z veseljem rubi vso premoženje, tudi nepremičnine...

D.o.o.-ji na spletu so verjetno "posojilo" v znesku potrebnega kapitala za ustanovitev podjetja, čeprav dopuščam možnost da kdo podjetje brez premoženja in obveznosti proda za drobiž...

Moj predlog - če mislita resno raje odprita d.o.o., ko se enkrat začnejo kopičiti dolgovi je velikokrat že prepozno...
 

Ted

Guru
8. sep 2007
1.712
588
113
Potem pa - če želita minimizirati lastniška tveganja - raje odprita d.o.o...
 

lystek

Pripravnik
19. sep 2010
79
0
6
Torej v nobenem primeru ni primeren s.p. Res je, da je potrebno imeti zaupanje potem v sodelavca, da se vse deli, ampak sva načeloma oba poštena..
Drugače pa ja, nekak ne računava na dolgove, ampak sprotno plačevanje vsega (čeprav zna hitro priti do tega)
smile-1.gif
Ima kdo informacije, koliko približno stanejo računvodske storitve za nek normalen bar?
Imate izkušnje s tem, ko nekdo gre v posel s kolegom? se res večino krat kaj sfiži? Ne bi rad na to mislil že sedaj, mislim, da se o vsem da pogovoriti..
 

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
Prvo kot prvo da tam poznaš situacijo ni nikakršen razlog da bi šlo lokalu bolje če bi ga imela vidva s kolegom. Prvo se je potrebno vprašati zakaj ne gre lokalu v redu. Npr. tudi sam vem za 2 lokala 10m narazen in eden laufa na polno ter je vedno pol, drugi ki je prav tako čisto vredu, urejen, z vrtom, s fletnimi kelnarcami, v glavnem popolnoma nič narobe pa pač nikakor ne gre in je vedno prazen, najemniki se pa menjajo...včasih je pač tako da neka zadeva pač tja ne paše in nikoli in nikdar ne bo zalaufala.
Morata pa vedeti da vse skupaj ni tako enostavno, da odpreš d.o.o. in potem samo šteješ denar...koliko imata pa svojega vložka? Je potrebno lokal še kaj urediti? Bosta znala nadzirati da vama kdo ne bo kradel denarja ipd.? Je potrebno lokal še kaj uediti? Ima kdo od vaju izkušnje z gostinstvom? Ponavadi takšni lokali kateri že sedaj dobro ne delajo ne bodo nikoli dobro delali, sploh če se samo najemniki menjajo. Imaš tudi odlične lokale ki se prodajajo oz. oddajajo v najem, samo tam so tudi že najemnine visoke + ponavadi odkup opreme ipd.
 

lystek

Pripravnik
19. sep 2010
79
0
6
Z izboljšanjem situacije meniva da bi uspela, saj je sedanji lastnik bedak in se ljudje že izogibajo lokala.
Se strinjam z tistim "nečim več". Ta lokal je tudi urejen lepo, vendar se je skozi leta menjalo kar nekaj lastnikov.. Tako da z urejanjem ne bi imela velikih stroškov na začetku. Svojega vložka bi imela za začetek skupaj 6-7-8 tisoc evrov, za pokritje kakiva dva tri mesece.
Izkušenj v gostinstvu na "na drugi strani šanka" nimava, vendar imam okoli sebe ljudi z njimi, ki bi pomagali..
 

EkoKaprica

Pripravnik
4. mar 2014
388
22
18
www.ogrevanje-hlajenje.net
Preden se česar koli lotita, naredita en dober-realen poslovni načrt.Imeti je treba program promocij-dogodkov, urediti odnose z dobavitelji itd.

P.S.: Ne šparat na kelnarcah/kelnarjih. 9 od 10 razlogov zakaj ne hodim v kakšen lokal več je ravno strežno osebje.
 

lystek

Pripravnik
19. sep 2010
79
0
6
Takšen je tudi načrt. Lepo vse po zmožnostih, brez pretiravanja z poslovnim načrtom, kjer sva midva nazadnje plačana, da bodo vsi srečni. Kaj pa misliš glede šparanja na kelnarci? Glede denarja? Kao čim lepšo in dražjo?
smile-1.gif
Zdi se mi, da je korektna poštena in zabavna oseba bolj pomembna..
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
če slabo plačuješ, se potem menjavajo ko po tekočem traku. rednim strankam to ni všeč in postanejo neredne stranke.
 

lystek

Pripravnik
19. sep 2010
79
0
6
S tem se strinjam. Zadovoljstvo s plačilom mora biti na prvem mestu v vsakem primeru.
Vseeno sva še vedno v dilemi glede doo-ja, sploh zato, ker ne veva, kako je v primeru ustanovitve z plačevanjem. Baje imaš kot sp dosti boj proste roke glede vsega..
 

B81

22. jul 2007
37.005
10.535
113
Citat:
Uporabnik lystek pravi:
Sam imam punco, on je še samski zaenkrat..

Toliko glej da ne bos potem ti samski in bo on imel punco...
grin1.gif


D.o.o. valda. Vsak pol data za vse stroske, dogovorita, kam bosta vlagala in vsak pol dobicka.
Z s.p. je mutenje z dohodnino pa potem en tvega, en pa nic...ni to to.
 

lystek

Pripravnik
19. sep 2010
79
0
6
Se ne sekiram za punco, kar bo bo
smile-1.gif

Kot vdim, je v vsakem primeru boljše potem doo. Ve kdo približno stroške računovodstva?
Glede najinih izkušenj oz neizkušenj pa menim, da je vseeno treba nekje začeti. Vsak ki gre v neko novo stvar na začetku bolj malo ve o tem. S tem da midva meniva da nekaj že veva, nekaj bi se pa sproti naučila..
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Računovodstvo te pride cca. 200eur+/mesec ...

Je pa pred začetjem takšnega posla dobro vse preračunati ... kolk povprečno bi moral narediti RVC-ja da bi zadeva laufala ... Računaj da moraš imeti minimalno, odvisno sicer od višine najemnine, vsaj nekje od 10 do 12k prometa mesečno, če hočeš da ti še kaj ostane ...
wink-1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.360
2.739
113
Najemnina, koliko je najemnina in koliksni so stroski obratovanja. Elektrika, ogrevanje itd. Je vse OK s prostorom kar se tice obratovanja in moznih tezav z inspekcijami. Hasap, varstvo pri delu. Prostor, bi kaj spreminjal, dodajal? Preglej vse natancno, kaj imas, kvaliteta naprav - hladilniki, coffee maker, ledomat... Bos kupil opremo, najel?, ko se bo pokvarilo, kdo placa, ce najames?...

Personal. dobra kelnarca bo pripeljala stalne stranke, delavna, pridna, lustna, koketa. Izkusen personal ima tudi izkusnje, kako kaksen evro ali pet v zep dat. Kavica sem in tja šenkana ali v njen zep pa ti nimas na koncu meseca 300 Eur ali se kaj vec. Ce ne mislis delat v baru ali vsaj tam bit po par ur na dan, ne bo v redu. Striktna kontrola zalog, denarja.

Preden gres v to absolutno sestej vse stroske na zacetku, najemnina, plače, stroški prostora, računovodstvo, zavarovanje, zdravniški pregledi, varstvo pri delu itd.