Jaz bi rekel da ima srečo, saj z motorjem in menjalnikom nima težav. Zaenkrat.
tako je.... more se ulaufatNa novem te to moti. Pri 2 leti starem si rečeš da pač spada zraven.
Daj no vzemi kalkulator v roke.To moraš biti debil, da tako dolgo denar zabijaš v tak avto.
Ali pa javna uprava, tam je to tudi mogoče.
S tem da zavorne ploščice, diski in gume so potrošni material. Izredno bi pa sam pisal amortizerje pa grelne svečke. Še vseeno kar dobra statistika.Ni normalno,
Moj službeni Golf gre proti 300000 km pa je bilo poleg rednih servisov menjalno samo 4 X komplet ploščice zavorne 1x zavorni diski, 1x komplet amortizerji 3 seti letnih gum in 2,5 seta zimskih, veliki servis 1x pa grelne svečke.
To je to.
Sedaj pa čakam na Škodo.S tem da zavorne ploščice, diski in gume so potrošni material. Izredno bi pa sam pisal amortizerje pa grelne svečke. Še vseeno kar dobra statistika.
Kakor boš nagazil I guess. Sodelavec vozi zadnjih 6 let octavio pa je v 200k km menjal vodno pumpo pod garancijo od izrednih zadev. Ostalo bp.Sedaj pa čakam na Škodo.
Upam da ne bom vedno na servisu, kot tukaj nekateri pišete.
Sicer pa ni panike, gre itaq v službeni čas
Kakšne izredne servise?Da vržeš še enkrat toliko kot košta nov avto v izredne servise je normalno? Ne me je...t kakšne nizke standarde imate nekateri. Vsak avto prevozi 500k km če vržeš vanj toliko denarja za popravila kot je stal nov.
Jaz sem z nepremijskim avtom imel čez 300k km in v tem času zamenjal 1 injektor od izrednih zadev pri cca. 280k km. Celih 340eur je bil takrat na uradnem servisu. Verjamem da do 550k km ne bi bilo treba vanj vržti še 40k eur za popravila kolikor je bil takrat nov avto...