evo, še izpis iz appa (ob tankanju kaže isto kot računalnik).200 konjski golf 8 dizl na relaciji LJ - Salzburg in nazaj po avtocesti po omejitvah (ki so velik del poti nizke). Poraba 3.7l/100km.
evo, še izpis iz appa (ob tankanju kaže isto kot računalnik).200 konjski golf 8 dizl na relaciji LJ - Salzburg in nazaj po avtocesti po omejitvah (ki so velik del poti nizke). Poraba 3.7l/100km.
če se voziš po pravilih po naših avtocestah, si praktično prisiljen vozit za tovornjaki (ker vozni pas je za vozit, ne prehitevalni).Ne ne sploh ne.... Si razmišljal o tem da je za tebe bolj kaki električar glede na način vožnje?
Mnjah, JTDm ima res množino vbrizgov (pet), je pa res, da so že prvi JTD imeli dva.oboje
JTDm (oziroma multijet pri Fiatu) samo pomeni, da je več vbrizgov v enem ciklu.
da se vgrajuje, je pa nekoliko spremenen - močnejši. Recimo fiat qubo (al cubo) ma tako zverinico,kak doblo a še kakšen tak voz...motorčk je kr hvaležen glede na prebrano1.3 jtd v Fiatu puntu grande se da vozit s 4 litri izven mesta ta motor vgrajujejo vrjetno tud v nove avte.......Vedno iščem kompremise v vožnji, zakaj bi se kot "dedek" vozil s 4l, če mi ob živahni vožnji porabi dobrih 5l pa saj nek veselje imaš, d apotegne avto in še zaspan ne ratam od dolgočasne vožnje....ter motor je bolj prožen, ker se ne maši.
za tovornjakom
res je, tud pri men je do 100 normalna, tam 12l, vsakih 50 se pa dvigne za 5, tak da je pri blizu 300 neznosnih 30+..še dobro, da se ne vozim tako vsak dan.to sem tud sam poštudiral do nekje 100km/h je poraba nizka, potem če greš 120 se že dvigne za vsaj 1litr+
res, že iščem kakšnega tunerja, da mi stuna mapo na manjšo porabo in več močito maš pa nekaj s šobami narobe ali pa slaba mapa.
Da neboš pretiraval in ti bo začel pridobivat bencin...res, že iščem kakšnega tunerja, da mi stuna mapo na manjšo porabo in več moči