nwm kaj počneš z svojim avtom. Moja dizlska kanta z 190 poniji popije za relacije med 3,8 in 4,5 litri, v mestu pa 6-7.
Če normaliziraš porabo z konji in tezo avtomobila, boš hitro ugotovil, da so ble stare kante izjemno pozrešne.
Glede na to, da je napisal striktno mestna vožnja, mogoče niti ni tako nenormalno. Sploh če se z njim veliko stoji in/ali se ga ne špara. Tukaj je spet odvisno o kakšni mestni vožnji govorimo. Če greš z neogretim avtom zjutraj med rush v center ljubljane in za tistih par km porabiš pol ure ali več in večino časa stojiš na mestu, imaš komot tudi 10+ z dizlom. Lahko pa isto izvedeš z ogretim avtom, ko ni nobenega na cesti, in z malo sreče s semaforji, pa je poraba pol manjša.
Jaz sem imel na prejšnjem 170 km 2.0 TDI (2008 letnik) v 1.5t težki limuzini z 245 gumami povprečno okrog 7l/100km, dokler sem spremljal. Pri konstntni vožnji 80km/h je šlo tudi 4,2l/100km (ampak to sem problal samo enkrat), AC drugače 5,4-5,7 po omejitvah, malo bolj dinamično okrog 6-7, nad 8 so pa že radarji bistveno večji problem kot poraba (dokler ne daš kaj na streho, tam je hitro 8 že pri 140km/h). Po drugi strani pa jajcanje po centru LJ v rush hour takoj 8 lahko tudi 10. Novejši/modernejši dizli imajo tukaj komot 0.5-1l manj.
Sedaj imam 2.0 turbo bencinarja s cca. 260PS (2014 letnik) in je povprečna zaenkrat okrog 10l. AC striktno po omejitvah pridem pod 8, malo bolj dinamično je hitro okrog 9l, po mestu 12+, če ga pa "malo" pritisneš pa lahko tudi 15+. Pri vračanju iz zadnjega dopusta v Dolomitih, kjer je bilo kar nekaj regionalke 80-110km/h, je bilo kljub AC pri 140-160km/h, na koncu še vedno povprečna 7.6l/100km. Ker sem sluačjno peljal na podobni relaciji tudi latest model s top motorizacijo (M440i) kljub bistveno večji moči (384ps), širšimi gumami, x-driveu in extra 300kg v primerjavi z mojim, na relacije žre praktično enako ali celo manj (dokler seveda ne izkoristiš vseh konjev, ampak potem ti je itak vseeno za porabo). Vrjamem, da se tudi pri švohnejših pozna in je poraba ustrezno manjša.