Pomurska avtocesta - že pred izgradnjo neustrezna

sass

Guru
1. sep 2007
5.227
861
113
ne, kvečjemu bo še več tovornjakov goljufalo in se po stari cesti izogibali cestnini
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik keber pravi:
No, jaz sem resno mislil. Tako po ministrstvih kot po občinah so vedeli, kaj se sprejema in kaj se bo gradilo. Da je ta avtocesta mišljena kot 2+2 brez odstavnih pasov, pa je splošno znan podatek že precej dlje časa kot od 2005.

Ampak novinarji, kot običajno, spet odkrivajo toplo vodo.
bonk.gif

Mene pa jezi ker ne bo nihče odgovarjal... Če so vsi vedeli potem je dovolj zainteresiranih ljudi da se to lepo pomete pod preprogo....

Ne vem zakaj so ljudje plačani toliko za odgovorne službe, ko pa je treba odgovarjat pa nič (oz. se najde nekje drug stolček, kjer lahko prodajajo meglo naprej). Pri nas je šef direktno odgovoren in dobi kazen, brez zajebancije, plača pa niti ni tako velika... Tudi jaz sem odgovoren in lahko plačam kazen, vendar ugotavljamo da ne bi smelo biti tako...
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
eni in drugi imate po svoje prav ..... mediji kot vemo itak vse stvari napihnejo vsaj 10x (vem iz lastnih izkušenj) ...... politika je pač [censored] ki jo vodi tisti ki ima več denarja ..... vsi vemo od kod politikom plače itd itd ..... kdor več plača tisti kasira ...... žal je pri nas pač tak da vse politike mažejo firme, delo pa dobi tisti ki največ ponudi ..... največji problem pa je da ni taka samo janševa vlada ampak vsaka ...... še vedno velja; denar je svet vladar!!!!!!
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Za kaj pa naj kdo sploh odgovarja?
1. Prometa natančno ne moreš napovedati nikoli. To je nekaj takega kot napoved vremena, možno je dokaj natančno za bližnje obdobje in zelo slabo za oddaljeno.
2. Ta avtocesta ne krši nobenih predpisov in nobenih zakonov.
3. Tako ministrstva kot občine pa še kake druge službe so dale soglasje k tej avtocesti.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Off:

Ma ne. Keber, motiš se.

Pri nas bi mogli že v osnovi gradit vsaj 6 pasovnice, tud skozi vsako vukojebino. Pa sej to je vsakmu jasno. Kako pa naj iz vzhodne evrope vso šrot kramo prepeljejo na jug/jugozahod evrope in praktično enako kramo v obratni smeri . Itak, da mormo slovenceljni vse plačat, kar se gradnje tiče. To je dobro za EU in mi imamo od EU same koristi.

On: upam, da razumeš sarkazem. Pri nas, kakorkoli gradiš, te nekdo pojaha, čeprav ti država oz. njene ustanove, vse predpišejo. Ko pa dokažeš, da nečesa ni možno izvesti na predviden način oz. s predvideno tehnologijo ali pa z namenjenimi sredstvi, je pa vsa stvar takoj v časopisih, le tam pa 'strokovnjaki' moralizirajo, kaj in kako bi bilo potrebno nekaj ukrenit ter, da bi to koštalo pol manj kot je normalno ocenjeno. Jaz delam na AC programu, kar se kvalitete betona tiče in moram priznat, da dostikrat delamo na samem limitu, kar se kvalitete tiče, le za to, da lovimo časovne roke. Tolk o tem. Politika je že davno šla predaleč. Sicer pa, sej poznate rek: treba je šparat, pa nej stane kolkr hoče.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Sem razumel sarkazem.
grims-1.gif


Samo ne čisto iz prve ... potem sem pa še enkrat pogledal, kdo to piše.
evil.gif


Ja, dobre so one s šestpasovnicami, ko jih vsi domala že ne zahtevajo, čeprav zaenkrat še nikjer nobene ne rabimo. Mogoče čez kake 5-10 let kaj malega na ljubljanskem obroču pa bližnjih konektorjih, ampak drugje pa gotovo ne še vsaj 20, raje 30 let. No, takrat bodo pa avti že znali sami voziti.
grims-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
samo odstavni pasi, bi morali bit, ze ce pride do nesrece resevalci nimajo proste poti, in ce se mi v SLO toliko naredimo za varnost na cesti.....
V nemciji imajo ze en lep cas odstavne pasove v "rezervi", ko pride do guzve da jih takoj odprejo v vozne pase, samo so ze odstavni pasi dovolj siroki, opremit so jih morali samo s signalizacijo.
 

Ted

Guru
8. sep 2007
1.712
588
113
V osnovi so naše avtoceste ravno tako široke kot italijanske, makaronarji na to širino pač stlačijo še tretji pas, en pas je gotovo pol metra ali več ožji od naših. Največja kriza je do Benetk, ozka dvopasovnica brez odstavnega pasu, en pas konstantno zasedajo tovornjaki.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Napisal si, da je potrebno loviti časovne roke.

Kolikor se jaz spomnim, se je pri odprtju ceste do Trojan SCT hvalil, kako je bila zadeva narejena dva meseca pred rokom. Tako da je tvoje pojasnilo povsem iz trte izvito!

Poglej ljubljansko južno obvoznico. Iz razcepa Kozarje do izvoza za center je SCT delal letos preplastitev. Ko se voziš po voznem pasu avto skače kot žaba. Ali je to kvaliteta?
Tam je bilo položenega 24 000 kvadratnih metrov asfalta, DARS je zaradi tega odbil ceno za 300 metrov, kar je v dolžini enega pasu bogih 75 metrov. To je pesek v oči za javnost, če bi novinarji o tem kaj pisali. Vendar pa neraven asfalt povzroča, da se pod kolesi težkih kamionov le ta hitreje uniči, zato ne bodimo presenečeni, če bo potrebno čez kaki dve leti menjati podlago. Vemo pa, kdo bo spet plačal!
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Kolikor se jaz spomnim, se je pri odprtju ceste do Trojan SCT hvalil, kako je bila zadeva narejena dva meseca pred rokom. Tako da je tvoje pojasnilo povsem iz trte izvito!

Poglej. Časovne roke lovijo vsa podjetja, ki delajo na AC programih. Nekateri med njimi pa hitijo tudi za to, da končajo določen odsek daleč pred rokom. Zakaj? Zato, da potem nekateri pobašejo nagrade. Ampak teh nagrad ne dobijo le zaposleni (vodilni!) pri izvajalnem podjetju, temveč tudi predstavniki nadzora, investitorja (DARS) in preostali priskledniki. Bo zdaj kaj bolj jasno?

Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Poglej ljubljansko južno obvoznico. Iz razcepa Kozarje do izvoza za center je SCT delal letos preplastitev. Ko se voziš po voznem pasu avto skače kot žaba. Ali je to kvaliteta?
Tam je bilo položenega 24 000 kvadratnih metrov asfalta, DARS je zaradi tega odbil ceno za 300 metrov, kar je v dolžini enega pasu bogih 75 metrov. To je pesek v oči za javnost, če bi novinarji o tem kaj pisali. Vendar pa neraven asfalt povzroča, da se pod kolesi težkih kamionov le ta hitreje uniči, zato ne bodimo presenečeni, če bo potrebno čez kaki dve leti menjati podlago. Vemo pa, kdo bo spet plačal!

Bom postavil vprašanje. Kakšna je potemtakem vloga nadzora? Če se ne motim so oni tisti, ki odločajo kaj in kako se bo delalo, torej bi morali dela v takih primerih ustaviti. Ampak jaz približno vem kako nekateri nadzorni delajo (s tem ne mislim na vse). Običajno, ko dela potekajo v redu, pridejo in komplicirajo pri skoraj nepomembnih detajlih, včasih pa, ko vidijo, da gre kaj narobe, izginejo tako kot so se pojavili. Koneckoncev je pa ravno nadzor tisti, ki bi moral odgovarjat za izvedbo del, saj je za to plačan.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Moj komentar ;
Postaviti pred sodišče prvega ki nam pride pod roke , pa naj potem njegova obramba išče krivce in dokaze za obtoženčevo nedolžnost, po končanem prvem postopku pa bo krivec itak jasen ,nakar pa pred sodnijo postaviti pravega krivca.
Prihranek je večkraten ;
-s preiskavo se ne bo ukvarjala nesposobna policija in tožilstvo ,ampak nekaj sposobnejša obramba
-stroški bodo samo enkratni (napačni obtoženec+njegovi odvetniki) ne pa gora Policistov in tožilcev na koncu pa bi primer itak padel zaradi nestrokovnosti.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Še enkrat: zakaj že?

Kateri predpisi in zakoni se niso upoštevali?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.497
2.413
113
Pomurje
Nobeni.

Saj v tem je problem, ki ga s pridom izkoriščajo vsi, ki so vključeni v gradnje.

Zakon in predpisi so pač taki, da se jih da zlorabljat, krivca za te zlorabe pa se ne more obsodit oz. preganjat.

Volk sit, koza cela, narod plača.

Lp
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Ted pravi:
V osnovi so naše avtoceste ravno tako široke kot italijanske, makaronarji na to širino pač stlačijo še tretji pas, en pas je gotovo pol metra ali več ožji od naših. Največja kriza je do Benetk, ozka dvopasovnica brez odstavnega pasu, en pas konstantno zasedajo tovornjaki.

Mestre/Benetke so morale obstoječo avtocesto kar konkretno predelati, oz skrajni desni pas razširiti (pa poteka večinoma po viaduktih). Ta rešitev je samo tam, pa mislim da še v Milanu, po novem bo še v Bologni. Ostale avtoceste imajo ožje odstavne pasove (toliko kot so naši). Tudi v Nemčiji je to samo na parih koncih. Avtocesta München - Stuttgart ali pa Berlin je na nekaterih koncih še vedno dvopasovna brez odstavnih pasov, prometa pa na njih toliko, kot ga prekmurska avtocesta ne bo nikoli videla. Pa vseeno laufa.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Kaj pa ko bo v EU in Schengenu Hrvaška? Grem stavit, da se bodo prometni tokovi precej predrugačili in bo prekmurska avtocesta nenadoma izgubila precej tranzitnega prometa.

Madžari so svojo kratko avtocesto do naše meje tudi naredili brez odstavnih pasov. Poleg tega pa je celo samo dvopasovna.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
To, da so se tak krepko zmotli v številu tovornjakov se ne čudim - leta 2005 je bilo pol leta, max leto po vstopu v EU, pred tem se je število tovornjakov spreminjalo za približno fiksen odstotek na leto, po vstopu v EU pa so se te številke povečale tudi za 500% na določenih cestah in tega niso mogli predvideti.
Tistega,. ki česa takega ne zna predvideti, je treba ne le zabrisat iz službe, temveč na tromostovju za jajca obesit.
@keber: sorry, ampak ljubljanska obcvoznica že sedaj rabi vsaj 6 pasov. Ceste je treba (ne glede na to, kaj mislijo "strokovnjaki") gradit za dnevne špice, ne za neko povprečje. Seveda, tistih špic ob menjavi turistov pač ne moreš upoštevat, ker je to par dni na leto, ampak dnevne špice zjutraj in popoldne je pa treba, ker (tudi z ekološkega stališča) stanejo več, kot ubog dodaten pas.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
zakaj hrvati
confused-1.gif
Mislim da oni ne bodo kaj dosti vplivali na prometne tokove.
Pa da pridejo v EU se rabijo vsaj 15 let
evil.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Praksa po svetu je drugačna. Avtoceste se širijo šele takrat, ko je res nujno potrebno, torej ko so obstoječe kapacitete zafilane. To seveda pri obvoznici še ni, prenese še vsaj tretjino več prometa. Seveda z vsakodnevnimi zastoji v konicah. Ampak to je itak povsod po svetu.