teli beige nemški avti se že iz aviona vidi, da imajo kilometrov kolikor hočeš...Evo ti:
Če verjameš, da ima Taxi res manj kot 100.000 km:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=412112667&dam=false&fr=2022:&isSearchRequest=true&ms=25200;37;;&od=up&p=:22500&ref=srp&refId=474fb9f7-23ac-7f7e-d689-52cb394cefaf&s=Car&sb=ml&searchId=474fb9f7-23ac-7f7e-d689-52cb394cefaf&vc=Car
Sicer pa:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?dam=false&fr=2022:&isSearchRequest=true&ms=25200;37;;&od=up&p=:22500&ref=srpHead&refId=c3fc1c2b-7784-31aa-48f3-61d678634c89&s=Car&sb=ml&vc=Car
Ok ti že veš.teli beige nemški avti se že iz aviona vidi, da imajo kilometrov kolikor hočeš...
Passat 2.0 tdi 150 km DSG l. 2018 - 230 kkm:EGR, DPF in šobe bodo na dnevni relaciji 35 km v eno smer zdržale brez problema 200k+ km.
Velik servis je predviden pri 210k km (ali 7 let), pri marsikomu vodna črpalka odleti že veliko prej, pri meni recimo pri 80k km.
Koliko te je koštala mehatronika?Passat 2.0 tdi 150 km DSG l. 2018 - 230 kkm:
Za DPF in šobe lahko, ob takšnih dnevnih relacijah potrdim, da na "mojem" službenem pri 230 kkm z njimi (še) ni težav.
EGR je na mojem "shodil" pri 215 kkm.
Pumpa je šla (klasika) pri 150 kkm, DSG mehatronika pa pri 180 kkm - menda tudi "klasika".
Zadnjič so mi na uradnem servisu "diagnosticirali", da bo kmalu za zamenjavo tudi dvomasni vztrajnik.
Šel po "drugo mnenje" neodvisnega mehanika in ni opazil nič menjave potrebnega...
Avto redno servisiran na 15 kkm.
Vožen normalno.