Citat:
Uporabnik Upravljanje_objektov_Mag_dom pravi:
Dovolil si bom podati kratko obrazložitev v tej temi.
Upravnik mora zagotoviti, da se vsa vplačila etažnih lastnikov v rezervni sklad vodijo na posebnem transakcijskem računu.
Ker upravnik opravlja upravniške storitve ponavadi za več večstanovanjskih stavb, mora zato za sredstva rezervnega sklada voditi knjigovodsko evidenco za vsako večstanovanjsko stavbo posebej.
Sami naprimer vodimo ta sredstva tako, da ima vsak objekt v upravljanju - kjer etažni lastniki vplačujejo denar na tak način, odprt poseben individualni račun na ime objekta. Gre torej za dva različna računa (zbirni račun za plačilo stroškov objekta in račun vplačila sredstev na račun RS) Zato etažni lastniki prejmejo dve položnici.
V primeru, da etažni lastniki združijo zneske obeh prejetih UPN nalogov in izvedejo nakazilo na upravnikov transakcijski račun, moramo po zakonu, najkasneje v roku 10 dni od vplačila posameznega etažnega lastnika odvesti sredstva, vplačana za namen rezervnega sklada, na transakcijski račun rezervnega sklada pripadajočega objektu.