Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
ni res. Tekočinski so dosti manj občutljivi na prenapolnjenost. Oziroma ne pusti takih posledic.
Pri AGM je to "okno" dosti manjše in ga hitreje zjebeš. Gel pa še prej.
Ksz
No, polnil sem lih enih 5 minut. Minus priklop je zraven accuja na steni, po 5 minutah je accu zacel nekaj potiho brnet in sem odklopil. Zdaj ni vec obvestila za slabo napetost, tako da verjetno bi se po nekaj km napolnil.
"Pa še končna beseda, pri nekaterih sodobnih vozilih spremlja računalnik stanje akumulatorja in se odziva na njegove "slabosti" (padec kapacitete). Polnjenje lahko "uniči logiko" in je potrebno ponastavit parametre da deluje vse v vozilu pravilno. Tako da ne glede na to kako se ga polni in kdo ga polni se zna zgodit da bo potreben "servisni" poseg ki nima veze s samim akumulatorjem. "
no pri VAG grupi če polniš preko "servisnih priključkov" in ne direktno na akumulator je po proizvajalčevih info vse OK, saj elektronika "vidi" to "zunanje polnjenje"
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.