Polnjenje S/S akumulatorja

B81

22. jul 2007
36.933
10.501
113
Torej avto je stal vec kot mesec dni, v 8 mesecih se je naredilo nekaj sto km in danes je pisalo, da je akumulator slab, nizka napetost...po 15 km voznji, enako, verjetno premalo voznje...

Lahko napolnim s polnilcem, kot polnimo navadne accu ali potrebno do avtoelektricara ali servisa?

Hvala
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Najbolje menjat cel avto.
Saj veš, če napolniš sam akumulator, avto bo več tak, kot iz fabrike. :eek:
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Torej avto je stal vec kot mesec dni, v 8 mesecih se je naredilo nekaj sto km in danes je pisalo, da je akumulator slab, nizka napetost...po 15 km voznji, enako, verjetno premalo voznje...

Lahko napolnim s polnilcem, kot polnimo navadne accu ali potrebno do avtoelektricara ali servisa?

Hvala
Jaz bi polnil z navadnim polnilcem.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
Z navadnim polnilcem se ne polni AGM akumulatorjev, ga lahko preveč napolniš.
more met neko "pamet"
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
C-tek polnilec za 100 EUR je kompatibilen z AGM akumulatorji.
Tako da to ni ravno neka znanost. Ta pocenski za 20 EUR pa znajo res kakšno škodo naredit.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Če bo samo enkrat dopolnil in bo na vsake par ur z voltmetrom pomeril, da ne gre napetost čez 14,5 V, ne bo nič hudega narobe tudi z navadnim polnilcem iz leta 1973.
Še vedno gre za svinčen akumulator.
Razlike in problemi so, ko ostajajo akumulatorji stalno priklopljeni na polnilce. Je kar nekaj robe zunaj, a la Hofer, ki bodo prekuhali tudi navaden zalit akumulator, če bo na polnilcu ostal par dni.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
kdo bo hodo merit akumulator :)
Tak kot je sad reko. nabaviš ctek (ali kaj podobnega) in rešeno. To more met vsak lastnik avta....
 

B81

22. jul 2007
36.933
10.501
113
Avto se bo prodal in na ctek strani sem videl prvega za 342 eur in zaprl...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Je kar nekaj robe zunaj, a la Hofer, ki bodo prekuhali tudi navaden zalit akumulator, če bo na polnilcu ostal par dni.
Ogo , luka51 prosim za konkreten primer "prekuhanja" sicer dobrih a delno praznih akumulatorjev polnjenih na "CTEK" klone (Lidl, Hofer,...). Mislim, da delata čisto preveč znanosti iz enega navadnega "dreka", ki pač mora samo omejiti in kasneje izklopiti polnjenje, ko je dosežena določena napolnjenost akuja.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Pardon, sem prebral da mora bit Ctek pa nič drugega - my mistejka.

Bi moral sad označit.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Hoferjev polnilec je znal iti skoraj do 16V. In lepo prekuhati akumulator.
Sem se sam nafukal s slednjim.

Je pa OK, dokler imaš reč pod rednim nadzorom in preverjaš, kdaj je aku v fazi za odklop.
Če samo pustiš priklopljeno in prideš par dni kasneje, je pa že adijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

B81

22. jul 2007
36.933
10.501
113
No, sem poklical na servis in je rekel, da lahko priklopim navadni polnilec za 12 ur, wtf, ce bobse vedno pisalo, da ima nizko napetost, pa naj pridem tja.
Priklopil bom za dve uri, saj kako prazen pa naj bo leto in pol star accu...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
v kolikor ima vozilo S/S sistem, potem ima tudi "pamet" za akumulator, krmilnik
pri takih vozilih se poln ne direktno na akumulator temveč na priključke za vžig vozila, ki so ponavadi pod motornim pokrovom

s CTEK za 100 eur nimam nikakršnih težav na vozilih z SS sistemom, tista, ki se ne vozijo dovolj, so celo na CTEKu vsaj enkrat mesečno, da se praviloma akumulator večji od 100Ah napolni.

V kolikor hočeš uporabljati funkcijo za obnovo akumulatorja na CTEKu, tam pa je potrebno aku odklopiti z vozila in polniti direktno na njem
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.934
2.636
113
Pa smo se nekaj naučil. Jaz imam na lidl-teku ;) priklopljen 2. avto celo zimo. Bom raje odklopil pa samo občasno prikopil.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Tema je že iz nule napačno zastavljena. AGM akumulator nima direktno veze z SS tehnologijo. Tako da posploševat nekaj o polnilcih nima smisla. Najprej preverit če sploh je v vozilu AGM akumulator, ker lahko je tudi gel ali pa čisto navaden bolj zmogljiv klasični "svinčenec".

Dalje AGM tehnologoija ima VIŠJO polnilno napetost od klasičnih zalitih akumulatorjev. Klasika za 12V zalit akumulator je 14.4V, medtem ko za AGM je 14.8V. Če imate še tako star polnilec doma bo ok tudi za AGM, ne bo nafilalo pač na 100% ampak malo manj. En kup poceni pametnih polnilcev (tudi tisti iz hoferja) ima program za "zimsko polnjenje", ki je primeren tudi za klasično AGM polnjenje (ima višjo napetost).

AGM zaprti tipi akumulatorjev so enako občutljivi na previsoko polnilno napetost kot 100% zaprti tekoče kislinski. Samo slednji so zelo redki, ker zaradi varnosti imajo vsi namščene odduške (tudi če so doživljensko zaprti). Če se sprošča med polnjenjem toliko vodika da bi akumulator razneslo je vseeno katerega tipa je ker v vsakme primeru nanj ne deluje blagodjeno (= se pospešeno uničuje).

Pa še končna beseda, pri nekaterih sodobnih vozilih spremlja računalnik stanje akumulatorja in se odziva na njegove "slabosti" (padec kapacitete). Polnjenje lahko "uniči logiko" in je potrebno ponastavit parametre da deluje vse v vozilu pravilno. Tako da ne glede na to kako se ga polni in kdo ga polni se zna zgodit da bo potreben "servisni" poseg ki nima veze s samim akumulatorjem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi