Polnjenje akumulatorjev

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Jaz sn danes tudi po tega poceni lidlovega šou....
smile-1.gif
Bomo vidli kak se stvar obnese

Sn vprašal kolega, ma on tudi nekaj takega pa je rekel, da on nikol nič ne odklaplja, samo zic dol pa zraven priklopi, edino kontakta vmes nesmeš dat. Kaj pa bi se lahko sploh zgodilo v najslabšem primeru, če ne odklopiš klem???
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Jaz mam Hofer/Tevion
smile-1.gif


Ampak čez zimo lepo odnesem napolnjenega na toplo. Sem zadnjič po 3 mesecih nerabe pogledal kakšno je stanje in je bil poln, polnilec je delal le kakšno minuto.

Zakaj ga je treba odklopiti?

Zato, ker je na porabniku a ne. Sicer so vmes varovalke, tako da.

Če je akumulator poln ni nobenih težav, da ne bi preživel zime in precej nizkih temperatur (za te AGM modele govorim, ki imajo "gel").

Kaj je tako težko klemo odklopit? Izvijač in par sekund dela...
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Jaz mam Hofer/Tevion
smile-1.gif


Ampak čez zimo lepo odnesem napolnjenega na toplo. Sem zadnjič po 3 mesecih nerabe pogledal kakšno je stanje in je bil poln, polnilec je delal le kakšno minuto.

Zakaj ga je treba odklopiti?

Zato, ker je na porabniku a ne. Sicer so vmes varovalke, tako da.

Če je akumulator poln ni nobenih težav, da ne bi preživel zime in precej nizkih temperatur (za te AGM modele govorim, ki imajo "gel").

Kaj je tako težko klemo odklopit? Izvijač in par sekund dela...
Jaz ga tudi odklopim in odnesem na toplo. Napolnil sem ga s tem polnilcem/ohranjevalnikom iz Lidla. Sem ga parkrat pomeril z voltmetrom, in ko se je malo izpraznil, sem ga ponovno napolnil.
Na nekaterih motorjih kar težko prideš do akumulatorja, pri Kawasaijevi dvanajstki si moral podreti četrt motorja, da si prišel do njega. Pri Yamahi MT-03 je treba odstraniti rezervoar za gorivo. Nekateri proizvajalci res znajo "skriti" akumulator, ki je pri motociklih kar pogosto menjan potrošni material, sploh pri tistih bolj zanikrnih lastnikih.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.985
353
83
tam ko se terc po tori rola
Citat:
Uporabnik KAALman pravi:
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Aja... s polnilcem, ne ohranjevalnikom... Ja, potem pa le odklopi kleme dol. Načeloma ne more biti nič, če se polni s priklopljenimi klemami, pa vseeno...

pa to mam jaz vse v enem, pa kao avtomatsko preklaplja - LIDL
Aja, to imaš... Jaz imam istega -Lidl za 19,90 evra. Že peto sezono dela brez problema -priklopim v vtičnico, pa je. Ja, te ohranjevalce lahko komot priklopiš, ni treba odklapljati akomulatorja.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

V navodilih piše slednje:

When you do not use the motorcycle for months.
Give a refresh charge before you store the motorcycle and store it with the negative cable removed.
Give a refresh charge once a month during storage.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Zdajles e tudi meni zdi ravno pravi čas da se nafila akmulator...ker mimo sta dva do tri mesece od zadnje vožnje (povprečnega uproabnika)...pa še kak dva meseca sta pred nami. Le jaz imam to zimo kar cel motor na toplem, tako da nisem nič odklapljal akumulatorja oz. ga prenašal drugam
wink-1.gif
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.985
353
83
tam ko se terc po tori rola
Snecer... Ja, res piše, da naj bi se odklopil... No, danes sem izklopil vtičnico in bo počakal na drugo turo. Prej bom čez noč priklopil. Upam, da bo konec februarja že za na morje skočit. Resno. Ker zdaj se je pa pri nas začela zima -mraz in led, snega še ni...
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Jaz imam tudi ta ohranjevalnik z Hoferja, vsako sezono je priklopljen na akumulator in akumulatorja nič ne odklapljam, dela brez problema.

Pa še plus kabel sem si napeljal na malce bolj dostopno mesto,ker drugače je treba vedno sedež šravfati dol ( Yamaha R6) , tko da imam sedaj pod zadnjim sedežem debel PLUS kabel , in lepo eno klemo na kabel, drugo pa nekam na ohišje motorja pa zadeva funkcionira.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
A kdo ve če imajo to Lidl zadevo še kje? Kak star link da vidim kako to izgleda?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Pa dobro ni..ni treba celo zimo dofilavat akumulator...mislim.

Če že ga 1 x nafilaš in to je to. Če si pa čist v paniki pa 2 x. Ne pa da imaš pol letapriklučen štrom da se baterija ne bi mogoče spraznila za 30 %....
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Jaz sem sedaj v slabih štirih mesecih, ko je odklopljena zadeva 2x preveril s polnilcem stanje baterija in je bila obakrat polna, mogoče da je vsakič dopolnilo za kakšno minuto.

Očitno ima izjemno majhno stopnjo samopraznitve.

Tako da najbrž res nima smisla, da imaš nonstop vzdrževalec na njej, sploh če je nekje na suhem in na zmerni temperaturi.

Razen če opcija "vzdrževanje" pomeni daljšo življenjsko dobo? Do 5 let mora držat najmanj, potem pa itak preventivno menjaš, ni to tak strošek, imaš pa mir.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.985
353
83
tam ko se terc po tori rola
Citat:
Uporabnik KarEn pravi:
A kdo ve če imajo to Lidl zadevo še kje? Kak star link da vidim kako to izgleda?
Slovenj Gradec - danes gledal, še imajo več komadov v stalaži. Če v tvojem najbližjem Lidlu nimajo, ti ga naročijo iz drugih poslovalnic, kjer so še na zalogi. Poglej tudi v Hoferju -vedno imata Lidl in Hofer v istem mesecu prodajo teh stvari.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.960
7.294
113
Sam sem kupil pred zimo v Lojzu tole in sem zelo zadovoljen: 38€ in profesionalna zadeva!

10003695_880_FR_neu_10.JPG
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Še ena navodila za AGM akumulatorje (pogovorno "gel" akumulatorji, čeprav to niso). 10Ah od Varte stane le 49 EUR.

http://www.akumulator.si/images/products/Moto_akumulator_-_Navodila_za_vzdrzevanje_BS.pdf

----
VZDRŽEVANJE:
Kontrolirajte trdnost plus in minus kontaktov na bateriji. Če motor dlje časa ne boste uporabljali vam svetujemo, da baterijo demontirajte in jo dopolnite z električnim polnilcem (napetost polnjenja med 13,5 V in 14,5 V ter s tokom, ki predstavlja 5-10 % nominalne kapacitete baterije – npr. baterijo s kapaciteto 12Ah boste polnili s tokom 1,2A) .

Baterija mora biti električno dopolnjena vsak mesec. Baterijo morate hraniti v suhem prostoru, zavarovano pred soncem in dežjem ter izven dosega otrok.
Za polnjenje in vzdrževanje moto akumulatorja vam svetujemo polnilnik akumulatorjev OPTIMATE 4. Polnilnik akumulatorjev OPTIMATE 4 nudi poleg tega celo vrsto koristnih in zelo uporabnih priključkov.

SPLOŠNA OPOZORILA:
Baterija mora biti skrbno nameščena na motor, kontakti pa trdno pritrjeni. V času, ko motor dlje časa ne uporabljate, odvijte negativni pol kontakta. Baterija ne sme priti v kontakt z bencinom ali z vnetljivimi tekočinami. Pri vzdrževanju baterije pazite na kožo, ker jo lahko sulfat, ki se nabira na bateriji, poškoduje. Baterija mora biti izven dosega otrok. Pri formiranju baterije in pri vzdrževanju, ne kadite.
POMEMBNO–POZOR (V ELEKTROLITU SE NAHAJA ŽVEPLENA KISLINA V KONCENTRACIJI 31 - 38 %)

---
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Pa dobro ni..ni treba celo zimo dofilavat akumulator...mislim.

Saj ko se napolni se preklopi v način vzdrževanja acuja.....kar ni nič slabega