Poliranje

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Kaj priporočate za zaščito laka na novem avtu ??

Sam nimam časa delat, torej bi komu dal, ki naredi stvar čim boljše.
Na internetu se lahko vidi topfinish-CAIRBONE , potem razna čistila-zaščite ki se uporabljajo brez vode-Nobel Clean.

Kaj je dobro in koga priporočate?
 

CSF

Pripravnik
2. dec 2007
94
0
6
Celje
Obišči stran
Citat:
Kaj priporočate za zaščito laka na novem avtu ??

Obstaja vec razlicnih sealantov ki lak zascitijo tudi za dobo do 6 mesecev ob pravilnem nanosu .

Če pa denar ni problem potem sigurno vosek z ponovnim nanosom vsaka dva meseca
cheer.gif


Pa se ena zgodba o Cairbonu .Avto visjega cenovnega razreda je bil najprej narejen z cairbonom ,ko je avtomobil zamenjal lastnika je le ta najprej dal odstraniti cairbon ( glede na to da obljubljajo leta in leta zasčite to naj ne bi bilo sploh mogoče ) in ga potem zaščitil z voskom kar se avto za 70K+ edino spodobi
grims-1.gif
.

Cairbon ,nano to ,nano tisto pač nemci so carji marketinga
bonk.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Govorijo o neki 5 letni garanciji, potem če se ne motim pa rečejo da ga je potreno vsake 3 mesece kontrolirati ?? Torej je to verjetno samo blagovna znamka ? Zadeva pa podobna kot pri drugih ?

Torej komu je to najboljše dati delat ( ne mislilm narediti kakšne neumnosti na avtu ) in kaj je najbolje uporabiti ?
Kaj je najboljša varianta, da se čim bolj ohrani lak in da ga je čim lažje čistiti ??

Če sem že kupil avto zakaj ga še ne bi dobro vzdrževal in ga tudi obdržal čistega in v čim boljšem stanju ?!!
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik CSF pravi:
@vincent

Rezultat ki si ga dosegel je zelo dober sploh če si uporabljal izdelke na zgornji sliki ,edino kar bi ti zamenjal so gobice in polirko .

torej izdelki so slabi, zamenjal bi pa polirko in tampone
evil.gif
..kaj a potem sploh še ostane?

- polirna pasta je Menzerna (srednji in finiš)...kaj boljšega jaz pri nas nisem našel (če je dobra v Mercedesovi tovarni za njihove avte, mislim da bo zame tudi na nivoju).
- polirnik je profi...kateri bi lahko bil boljši in zakaj...območje ima med 800 in 3.000 vrtljaji, moč 1.500 W, ob vklopu ima zamik in 'počasen' štart
- zaščita....eno je vosek (carnuba)..torej najboljše kar lahko dobiš (praktično pri nas ga skoraj ne moreš zvrtat), drugo je Liquid Glass...od umetnih substanc najbolje kar se dobi pri nas (cairbon ni moč dobiti v redni prodaji).

torej boljšega kot imam praktično ni moč dobiti....in če bi se potrudil bi moral dobiti površino brez hologramov, ampak kot rečeno v prvo nisem hotel pretiravat, da ne naredim več škode kot koristi.

Edino nastavek za tampon sem uporabil mehek, ki pa bi bil boljši pol-trdi, ki ga v danem trenutku nisem imel. Tamponi pa standard - kar pač uporabljajo vsi profi in amaterski polir mojstri.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
miha72...kupi en dober vosek, ter ga 2 do 3 x letno nanašaj na avto.

in to bo to.

če ga boš sam pral, paziš kako ga obrišeš (uporabljaš pravo jelenovo kožo, še bolje pa silikonski brisalec) pa bo avto tipi topi.
 

testni_voznik

Pripravnik
21. jul 2007
880
0
16
ksz
Zakaj se na nekaterih avtomobilih vidi ko ga pogledaš na soncu pod kotom "kroge" na laku najbrž so nestrokovno polirani avtomobili ali?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
silikosnki brisalec so svoje čase prodajalai v L'eclercu za 5 EUR...kolikor se mi tudi zdi neka normalna cena za tako stvar...

nekje sem ga geldal za famoznih 30 EUR...samo za ta denar naj ga kar imajo..jaz uporabim kar gumasti brisalec, s katerim študenti na pumpah čistijo šipe (Torej navaden brisalec za šipe)....pa je tudi OK...kar pa pusti brisalec pa zbrišem z jelenov krpo.


Tisti krogi so hologrami....nabolj vidni na temnih barvah - nastanejo pa zaradi brisanja avta
smile-1.gif
....tu poliranje nima veze. Res pa je da če je slabo spolirano ti teh hologramov ne spravi ven oz. še kakega naredi zraven (oz. nekateri uproabijo polirno pasto z mašili - da praktično skrijejo holograme, ki pa se zopet pojavijo čez par mesecev - isto velja tudi za praske). Zato pa je že problem dobiti dobro polir pasto, ki ne vsebuje teh mašil ampka zgolj 'zrna' za poliranje laka kot tako.....ena takih brez mašil je Menzerna, po drugi strani pa Autom Magic tlači mašila v vse svoje poliše (to mu zamerim), ker kozmetiko ima OK.
 

CSF

Pripravnik
2. dec 2007
94
0
6
Celje
Obišči stran
Blo je misljeno kot nasvet za dosego boljšega rezultata
zmaga.gif
;

Citat:
- polirna pasta je Menzerna (srednji in finiš)...kaj boljšega jaz pri nas nisem našel (če je dobra v Mercedesovi tovarni za njihove avte, mislim da bo zame tudi na nivoju).

Ce se ne motim ti uporabljas 106FF ,ki je dobra zadeva vendar ni primerna za trde barve iz koncerna VAG ,v Mercedesovi tovarni pa uporabljajo 85rd in še to samo ko pride avtomobil iz tekocega traka ( ne smes vse verjet kar pise na netu
wink-1.gif
)

Citat:
- polirnik je profi...kateri bi lahko bil boljši in zakaj...območje ima med 800 in 3.000 vrtljaji, moč 1.500 W, ob vklopu ima zamik in 'počasen' štart

Problem pri Perlesu je da nekateri modeli niso imeli elektronskega krmiljenja obratov zato nastane problem da polirka ne dela z željenimi obrati ko jo obremenis .Ne vem katerega si lastiš ,vendar če se že odločaš kdaj za nakup polirnega stroja potem naj bo to Makita,Metabo ,Flex pa še kak ChicagoPnevmatic bi se še lahko našel v tem izboru .

Citat:
- zaščita....eno je vosek (carnuba)..torej najboljše kar lahko dobiš (praktično pri nas ga skoraj ne moreš zvrtat), drugo je Liquid Glass...od umetnih substanc najbolje kar se dobi pri nas (cairbon ni moč dobiti v redni prodaji).

V tvojem primeru bi se boljše obnesel kaksen sealant ali tekoči vosek saj je barva metalik in že ima določen sijaj in globino in zato ne rabiš pretiravat s trdimi voski .

Citat:
torej boljšega kot imam praktično ni moč dobiti....in če bi se potrudil bi moral dobiti površino brez hologramov, ampak kot rečeno v prvo nisem hotel pretiravat, da ne naredim več škode kot koristi.

Škodo se ne da nerediti če uporabljaš izdelke ki si jih ti lastiš sploh ker si uporabil pasto za odpravljanje hologramov ,razen če bi pretiraval z obrati pri 3000rp/m in i pri tem zakuril barvo-lak.

Citat:
dino nastavek za tampon sem uporabil mehek, ki pa bi bil boljši pol-trdi, ki ga v danem trenutku nisem imel. Tamponi pa standard - kar pač uporabljajo vsi profi in amaterski polir mojstri.

V nastavku ni fore ,če imaš dobro kombinacijo gobic-tamponev lahko tudi z najbolj fino pasto narediš lep izdelek seveda če jih znaš pravilno uporabit

Pa brez zamere
cheer.gif


LP
 

CSF

Pripravnik
2. dec 2007
94
0
6
Celje
Obišči stran
Citat:
Zakaj se na nekaterih avtomobilih vidi ko ga pogledaš na soncu pod kotom "kroge" na laku najbrž so nestrokovno polirani avtomobili ali?

Temu efektu se reče "swirls" po slovensko pa pajkova mreza ( čudn prevod ) in nastanejo zaradi nepravilnega pranja ( avtopralnice ..) ,druga nadloga pa so hologrami ki jih največkrat naredijo domači sonex mojstri poliranja ,razno razni dilerji in kleparji ki ti po končanem farbanju strokovno spolirajo avtomobil .

Pa še nekaj primerov kako to v praksi zgleda ;

BMW5010-1.jpg


passat2003006-1-1.jpg


passat2003016-1-1.jpg
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik CSF pravi:
Blo je misljeno kot nasvet za dosego boljšega rezultata
zmaga.gif
;

Ce se ne motim ti uporabljas 106FF ,ki je dobra zadeva vendar ni primerna za trde barve iz koncerna VAG ,v Mercedesovi tovarni pa uporabljajo 85rd in še to samo ko pride avtomobil iz tekocega traka ( ne smes vse verjet kar pise na netu
wink-1.gif
)

Problem pri Perlesu je da nekateri modeli niso imeli elektronskega krmiljenja obratov zato nastane problem da polirka ne dela z željenimi obrati ko jo obremenis .Ne vem katerega si lastiš ,vendar če se že odločaš kdaj za nakup polirnega stroja potem naj bo to Makita,Metabo ,Flex pa še kak ChicagoPnevmatic bi se še lahko našel v tem izboru .

V tvojem primeru bi se boljše obnesel kaksen sealant ali tekoči vosek saj je barva metalik in že ima določen sijaj in globino in zato ne rabiš pretiravat s trdimi voski .

Škodo se ne da nerediti če uporabljaš izdelke ki si jih ti lastiš sploh ker si uporabil pasto za odpravljanje hologramov ,razen če bi pretiraval z obrati pri 3000rp/m in i pri tem zakuril barvo-lak.

V nastavku ni fore ,če imaš dobro kombinacijo gobic-tamponev lahko tudi z najbolj fino pasto narediš lep izdelek seveda če jih znaš pravilno uporabit

Pa brez zamere
cheer.gif


LP

Oznake paste res ne vem....ja, sem že parkrat prebral da so VAG-ovi laki precej ku.... za polirat zaradi trdote.

Polirka mislim da ima kontrolo vrtljajev (ne bom pa trdil)...sem pa kupil njo, ker je bla najcenejša (med polirniki) - že tako sem dal premoženje za vse skupaj
smile-1.gif


Glede škode pa...hm ja....če se potrudiš se vse da.
 

testni_voznik

Pripravnik
21. jul 2007
880
0
16
Citat:
Uporabnik CSF pravi:
Citat:
Zakaj se na nekaterih avtomobilih vidi ko ga pogledaš na soncu pod kotom "kroge" na laku najbrž so nestrokovno polirani avtomobili ali?

Temu efektu se reče "swirls" po slovensko pa pajkova mreza ( čudn prevod ) in nastanejo zaradi nepravilnega pranja ( avtopralnice ..) ,druga nadloga pa so hologrami ki jih največkrat naredijo domači sonex mojstri poliranja ,razno razni dilerji in kleparji ki ti po končanem farbanju strokovno spolirajo avtomobil .

Pa še nekaj primerov kako to v praksi zgleda ;

BMW5010-1.jpg


passat2003006-1-1.jpg


passat2003016-1-1.jpg

To bo to ja.
Ampak tega je nenormalno veliko. Redki so avtomobili, ki tega nimajo. Ok so pa tudi redki, ki avto perejo na roke...

No sicer pa ni ga na avtu gršega kot ti krogi...

Sedaj lažje razumem zakaj mi nihče ne verjame kako star avto imam. Res pa je da še ni videl avto pravnice in paste za poliranje.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Vosek od Avto Magica se pa ja dobi pri nas.

Jaz pa uporabljam vse od 3M-a. Žal zaradi časa ne utegnem še avta zrihtat, ampak na motorju je razlika več kot vidna.

Imam pa zdaj en super šampon za avto, ki sicer stane 10eur/liter, ampak je vsakega centa vreden.
 

WolfSLO

Pripravnik
20. avg 2007
183
0
16
Vincent: tvoja polirka ima elektronsko krmiljenje vrtljajev. In res je, da je bilo v začetku nekaj problemov z elektroniko, ki pa so bili kasneje odpravljeni. Je pa ta polirka kar štorasta in pretežka.

Tako, da vam pri naslednjih nakupih priporočam:

Perles

katera ima taho elektroniko- veliko večja natančnost pri vzdrževanju konstantnih vrtljajev.

Imajo pa nekateri na tem forumu to polirko že na testiranju in lahko povejo iz lastnih izkušenj
grims-1.gif



Lp
 
Nazadnje urejeno:

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.092
138
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:

Imam pa zdaj en super šampon za avto, ki sicer stane 10eur/liter, ampak je vsakega centa vreden.

Lahko bi tudi napisal, ker je ta šampon, če se že hvališ z njim
smile-1.gif
Sicer pa niti ni drag.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
jah.....zdaj mi ne pomaga več. Imam kar imam. Tako da, za nadaljnih 30 let je to to (vsaj toliko planiram da bo zdržala
evil.gif
)...potem bom pa že toliko v letih, da si bom kaj lažjega privoščil.

pa saj se z mojo, da delat, čisto OK...težka je res, pač rabiš manj pritiskat...pretirane okretnosti pa pri polirniku ne rabiš. Itak sem dol vrgel roč, tako da jo praktično držim, kot tole na tvojem linku (novejši model).