Citat:
Uporabnik CSF pravi:
Blo je misljeno kot nasvet za dosego boljšega rezultata
;
Ce se ne motim ti uporabljas 106FF ,ki je dobra zadeva vendar ni primerna za trde barve iz koncerna VAG ,v Mercedesovi tovarni pa uporabljajo 85rd in še to samo ko pride avtomobil iz tekocega traka ( ne smes vse verjet kar pise na netu
)
Problem pri Perlesu je da nekateri modeli niso imeli elektronskega krmiljenja obratov zato nastane problem da polirka ne dela z željenimi obrati ko jo obremenis .Ne vem katerega si lastiš ,vendar če se že odločaš kdaj za nakup polirnega stroja potem naj bo to Makita,Metabo ,Flex pa še kak ChicagoPnevmatic bi se še lahko našel v tem izboru .
V tvojem primeru bi se boljše obnesel kaksen sealant ali tekoči vosek saj je barva metalik in že ima določen sijaj in globino in zato ne rabiš pretiravat s trdimi voski .
Škodo se ne da nerediti če uporabljaš izdelke ki si jih ti lastiš sploh ker si uporabil pasto za odpravljanje hologramov ,razen če bi pretiraval z obrati pri 3000rp/m in i pri tem zakuril barvo-lak.
V nastavku ni fore ,če imaš dobro kombinacijo gobic-tamponev lahko tudi z najbolj fino pasto narediš lep izdelek seveda če jih znaš pravilno uporabit
Pa brez zamere
LP