Policijski spektakel na Rudniku

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Ok, ne ga srat fantje. Folk na pumpi nima kaj. Mnogokrat tam tankajo tovornjakarji in drugi čudaki, pa lepo plačajo. Ne more un na pumpi vse tretirat kot lopove. Sicer pa če bo tako šlo naprej, bo kot v ZDA - plačilo vnaprej. V ZDA moraš najprej potegnit bančno kartico ali plačat na blagajni. Potem ti pa odpro pipco za x goriva za kolikor si vplačal. Če si preplačal ti vrnejo denar, vendar brez poprejšnjega plačila gorivo ni moč točiti. Potem boste pa pizdili čez ta sistem.
Točno to se mi je zgodilo v Španiji (Kataloniji, če smo natančni) prejšnji teden.
Pridem na črpalko, hočem tankat - nič. Gledam, piše na ročki, da je treba prej plačat. Kako hudiča naj vnaprej vem, koliko bom natočil. Nato se s prodajalcem dogovoriva, da mu pustim potni list, natočim, plačam in dobim potni list nazaj.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
enako je v italiji na nekaterih bencinskih črpalkah že mnogo let (vsaj 10 let). problem je le, ker noben italijan ne zna nobenega tujega jezika in mi je k sreči nemški turist razložil, kako se tanka
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Na petrolu pa so bebci. Namrec v sloveniji take kolicine nafte sploh ne smes peljati brez da imas vozilo za prevoz nevarnih snovi. Sem dozivel ko so fantje iz KPL prisli z 200l sodom in jih je crpalkar ustavil in jim povedal da ne sme dovolit da natankajo sod in se odpeljejo ker je lahko tudi on kaznovan.

A res?

Zanimivo, da potem meni vedno zadostuje samo gasilni aparat v avtu in listina o prevozu kamor moram napisati svoje podatke...

lp
 

SpaceMonkey

Pripravnik
11. avg 2007
761
3
18
Apollo8 strelja kozle. Zgleda, da je še en osebek več tukaj, ki ne pozna predpisov in lapa v tri krasne

Ma kakšno vozilo za prevoz nevarnih snovi, človek božji daj malo preveri zadeve preden napišeš takšno neumnost. Do 240 litrov goriva celo ne rabiš listino o prevozu nevarnega blaga, pod pogojem, da ni nobena posoda večja od 60L. In 200L sod je čist legitimna zadeva. S tem, da se potem pač napiše listino in še nekaj drugih pogojev mora biti izpolnjeno. Smo to temo že obdelali tukaj na alterju in ne mislim še enkrat pisat podrobnosti. Me pa zanima kje zaboga pobirate take izjave, ker ne vem ali bi se smejal ali jokal zraven, ko berem te bedarije.
 

GUANO

Zelenc'
12. okt 2007
12
0
1
Sam res... Kva so eni pacienti kle gor. Nimajo pojma, pa kr neki lapajo...
stupid-1.gif

Torej, za prevoz vnetljivih goriv je max enota 1000 količin. Kurilno olje, ter nafta imata eksplozivni-vnetljivi faktor 1, zatorej je dovoljeno prevažati 1000 litrov, ob seveda ustrezno atestirani posodi in prevozni listini. Bencin in druga vnetljiva goriva imajo faktor 3, zatorej je max prevozna količina 333 litrov.

PS.
Pa un [censored], kateri bi rajš sedel v avtu, pa da mu ga drug tanka--- svoj avto boš pa že natankal, al si tok presran? To ne moreš verjet, kolk je folk postal len, najrajš bi vidli da jih strežejo od zadaj od spredaj, kot da so sami oh in sploh. A v merkatorju ti tud prodajalke robo zlagajo v voziček, pa ti ga pomagajo porivat po trgovini, al si to pa celo sposoben sam?
priden.gif

Take bi najrajš poslal v vojsko, pa da jih spustijo na realna tla. Al pa
uf-1.gif


Sorry, sam mal sem si mogu dušo olajšat.
roza.gif
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.170
7.017
113
Jaz sem napisal kar sem doživel: Desno od mene je bil na točilnem mestu kombi od Komunale ljubljana in so pobje začeli dizel točit v 200L sod. In jim črpalkar ni dovolil. Jaz o teh predpisih nimam pojma in zato sem napisal kar sem doživel sicer za te omejitve sploh ne bi vedel (ker sam točim v rezervoar in nikamor drugam).

Ampak tudi sedaj ko ste me mojstri prevoza vnetljivih snovi razsvetlili, se verjetno strinjamo, da ta ki je ukradel gorivo ni izpolnil nobene listine itd... In četudi se motim v svojem prepričanju da ni dovoljeno prevažat t6ake količine naokrog, je prodajalec dolžan preveriti ali je posoda primerna za transport 1000L goriva. (al tudi tu streljam kozle?) Ker nekako neumno je to preverjat potem ko je 1000L že natočenih not.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Glede posode gotovo ne streljaš kozla. Tudi 5l ročka mora biti atestirana, če hočeš vanjo tankat kakršnokoli gorivo na črpalki. Če nimaš primerne ročke, jo pač kupiš na pumpi.

Točenje v neatestirano embalažo ni dovoljeno pa če točiš samo 5 litrov.
 

SpaceMonkey

Pripravnik
11. avg 2007
761
3
18
Dajte si dopovodat, da je pri nas v praksi 100% nadzor nemogoč. Največkrat je tako, da stranka pride na bencinski servis in začne s točenjem goriva preden jo prodajalec sploh opazi oz. jih opazi vendar ima v prodajalni opravke in ne more pustiti ene stranke za kaso in letat ven in kontrolirat posode drugim. Že na vaških servisih je nadzor skoraj nemogoče izvajat, da ne govorim o večjih servisih in ob malo večjem pretoku strank.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.538
2.923
113
v lokalni ostariji
jaz vedno tankam s traktorjem. 80L rezervoar + 200L sod na prikolici + 4x20L ročke + 2x 30L ročke. torej skupaj čez 400l (treba računat še da v ročke gre več kot je nazivno...)

pa me črpalkar še nikoli ni ustavil...
 

SpaceMonkey

Pripravnik
11. avg 2007
761
3
18
Normalno, da te ne bo ustavil, razen, če nima vse pospravljeno pod streho kot črpalkar v onem primeru, ki ga Apollo omenja. Tisti komunalci so verjetno šli na drugo črpalko, brez problema natočili in še za kakšno kavo so dobili povrhu, oni prodajalec in njegov bencinski servis je pa izgubil dobro stranko.

Je onim dvema teoritikoma zgoraj teško dopovedat, da če nočeš zgubit stranke, je treba včasih pogledat skozi prste, kar se posode tiče, ker s tem tudi stranki delaš uslugo in se bo še kdaj vrnila. Bi ju prav rad videl kako bi ona dva v praksi izvajala nadzor in težila vsaki stranki. Zgubita ogromno strank že v prvem tednu, prodaja goriva bi padla pa še na gobec bi verjetno kakšno pokasirala. Sej niso črpalkarji tam zato, da bi narod jebal v glavo zaradi posode.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.170
7.017
113
Razumem tvoj point (pac si fair player in stranke to cenijo). Ampak če bi recimo prišlo do nesreče s takim vozilom, je potem ta črpalkar eden od varnostnih mehanizmov ki so zatajili.

Tudi kurilca ne smeš direktno v tank točit pa imam sodelavca ki na pumpi v svoji vasi vsak dan toči kurilca direktno v avto. Ampak njega črpalkar pozna in ve da ga ne bo zatožil. Če pa ga ne bi pa mu to verjetno ne bi dovolil. ker če ga dobijo bi nasrkal ker ni prepreceval kraje trošarin državi (zlo poenostavljeno). Point je pa verjetno v nadzoru in višini kazni. ker če bi se na državni ravni preverjalo ustreznost posod tako kot se preverja kam točiš kurilca (nekatere pumpe imajo ročko celo zakljenjeno in ti jo mora prodajalec prit odklenit) potem bi bilo manj prodajalcev ki bi zaradi dobre poslovne prakse opuščali nadzor nad tem kam se toči gorivo.