Policija nima pojma?!?!

S57BMU

Pripravnik
7. sep 2007
643
10
18
Citat:
Uporabnik asko pravi:
...in kaj je tu narobe napisano
stupid-1.gif
... voziti in tudi zavirati je potrebno po pameti in hitrost prilagoditi razmeram na cesti. Raje pridem 10 minut kasneje na cilj kot nikoli.

467716-post_slo.gif


Če bi horda hohštaplerskih voznikov ki jih vsak dan moram prenašati po prestolnici in okolici tako mislila bi bilo mnogo ampak res mnogo manj vroče krvi
tongue-1.gif

In kolk je težko iti 10 min prej od doma
grims-1.gif


Lp.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.318
7.341
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
No pa nas boš ti poučil. Eden izmed udeležencev je povedal, da je naletel na stoječo kolono in uspel ustaviti vozilo. Ker je to lahko storil, ne moremo govoriti o tem da se je znašel v megli kjer bi bila vidljivost enaka nič. Ne dvomim da se je to zgodilo tistim spredaj, ampak če je ta uspel zbremzat je kolono moral videt ker v 3m se ne uspes ustavit pr 50 na uro ne pa pri cem vec.

Torej so tudi tisti za njim kolono lahko videli. Da jim nni uspelo ustaviti je posledica prehitre vožnje - če bi vozili počasneje bi lahko ustavili. Glede na meglo v pasovih je neumno vozit 130 na uro do naslednjega pasu megle. Sej enostavne rešitve kaj narest ni, če se že ustaviš se to naredi na odstavnem pasu, tako da tisti spredaj nosijo del odgovornosti ampak da je prislo do takega naleta je krivda tistih ki so nato prileteli od zadaj. Eden izmed udelezencev je skocil iz vozila in pobegnil stran - torej je prihajajoca vozila videl v vzvratnem ogledalu kar nekako ne bi bilo mozno ce bi bila vzrok naletavanja od zadaj megla.

Ker glede na tvojo trditev bi na vseh 30 avtov morala kar naenkrat pasti oblak in vsi bi bili "slepi".

Lej, nekaterim stvarem se pač ne da izognit. Ta je bila po mojem mnaju ena od takih. Ko je v igri huda megla, pač iščeš kompromis med varnostjo spredaj (počasi) in varnostjo zadaj (ne tako počasi). Ko vsaj eden pri tem iskanju kompromisa kiksne, začne pokat. Ampak jebiga, tako pač je. Življenje ni 100% varno in nikoli ne bo.
Poleg tega je gostoto megle težko ocenit, vsaj polovica če ne še precej več vznikov pri nas ni še nikoli peljala po res hudi megli i si sploh ne predstavljajo, da lahko vidljivost tako hitro pade. Če bi bila tema, bi še porajtali, da so luči spredaj izginile, če je pa še kolikor toliko svetlo pa se ti to ne zdi nič posebnega, če ne veš, za kaj gre (in večina ne ve).
Skratka, teh stvari ne bo moč nikoli čisto preprečit, razen če bi bili nad AC redno portali (vsak kilometer, maksimalno), s prilagodljivimi omejitvami. Ali pa vsaj italijanska varianta s pikami za določanje vidljivosti na tleh in tem prilagojenim omejitvam (ampak to v bistvu niti tam ne dela in tudi tam še vedno kdaj na tak način poči).

Pa ne pozabi, da se megla lahko v 30 sek zgosti ali premakne in če ti še vidiš toliko, da ustaviš, morda nekdo pol minute za tabo ne bo več.

Včasih pač ni rešitve in s tem se je treba sprijaznit. Živet v prepričanju (pa tiole ne leti samo nate), da se da za vsako stvar najti krivca in jo v prihodnosti preprečit, je otročje. Prideš na nivo anglije in njihovih health&safety nacijev, efekta pa na koncu vendarle ni.




Se strinjam s teboj, samo je pa dejstvo, da sonekateri tam vozili prehitro glede na razmere. Gre za splet res nepredvidljive vremenske situacije in neupostevanja porometnih pravil. Pa se kancek srece jim je sfalil. Ali pa ne - kakor obrnes, se ene dva sleparja zadaj pa bi bilo precej huje.

Sicer pa se ne strinjam da je to najhujsa nesreca vseh casov v Sloveniji... Bi rekel da je bila tista na stari dolenjki, ko jih je 8 zivih zgorelo v avtomobilih kar hujsa.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
No pa nas boš ti poučil. Eden izmed udeležencev je povedal, da je naletel na stoječo kolono in uspel ustaviti vozilo. Ker je to lahko storil, ne moremo govoriti o tem da se je znašel v megli kjer bi bila vidljivost enaka nič. Ne dvomim da se je to zgodilo tistim spredaj, ampak če je ta uspel zbremzat je kolono moral videt ker v 3m se ne uspes ustavit pr 50 na uro ne pa pri cem vec.

Torej so tudi tisti za njim kolono lahko videli. Da jim nni uspelo ustaviti je posledica prehitre vožnje - če bi vozili počasneje bi lahko ustavili. Glede na meglo v pasovih je neumno vozit 130 na uro do naslednjega pasu megle. Sej enostavne rešitve kaj narest ni, če se že ustaviš se to naredi na odstavnem pasu, tako da tisti spredaj nosijo del odgovornosti ampak da je prislo do takega naleta je krivda tistih ki so nato prileteli od zadaj. Eden izmed udelezencev je skocil iz vozila in pobegnil stran - torej je prihajajoca vozila videl v vzvratnem ogledalu kar nekako ne bi bilo mozno ce bi bila vzrok naletavanja od zadaj megla.

Ker glede na tvojo trditev bi na vseh 30 avtov morala kar naenkrat pasti oblak in vsi bi bili "slepi".

Lej, nekaterim stvarem se pač ne da izognit. Ta je bila po mojem mnaju ena od takih. Ko je v igri huda megla, pač iščeš kompromis med varnostjo spredaj (počasi) in varnostjo zadaj (ne tako počasi). Ko vsaj eden pri tem iskanju kompromisa kiksne, začne pokat. Ampak jebiga, tako pač je. Življenje ni 100% varno in nikoli ne bo.
Poleg tega je gostoto megle težko ocenit, vsaj polovica če ne še precej več vznikov pri nas ni še nikoli peljala po res hudi megli i si sploh ne predstavljajo, da lahko vidljivost tako hitro pade. Če bi bila tema, bi še porajtali, da so luči spredaj izginile, če je pa še kolikor toliko svetlo pa se ti to ne zdi nič posebnega, če ne veš, za kaj gre (in večina ne ve).
Skratka, teh stvari ne bo moč nikoli čisto preprečit, razen če bi bili nad AC redno portali (vsak kilometer, maksimalno), s prilagodljivimi omejitvami. Ali pa vsaj italijanska varianta s pikami za določanje vidljivosti na tleh in tem prilagojenim omejitvam (ampak to v bistvu niti tam ne dela in tudi tam še vedno kdaj na tak način poči).

Pa ne pozabi, da se megla lahko v 30 sek zgosti ali premakne in če ti še vidiš toliko, da ustaviš, morda nekdo pol minute za tabo ne bo več.

Včasih pač ni rešitve in s tem se je treba sprijaznit. Živet v prepričanju (pa tiole ne leti samo nate), da se da za vsako stvar najti krivca in jo v prihodnosti preprečit, je otročje. Prideš na nivo anglije in njihovih health&safety nacijev, efekta pa na koncu vendarle ni.




Se strinjam s teboj, samo je pa dejstvo, da sonekateri tam vozili prehitro glede na razmere. Gre za splet res nepredvidljive vremenske situacije in neupostevanja porometnih pravil. Pa se kancek srece jim je sfalil. Ali pa ne - kakor obrnes, se ene dva sleparja zadaj pa bi bilo precej huje.

Sicer pa se ne strinjam da je to najhujsa nesreca vseh casov v Sloveniji... Bi rekel da je bila tista na stari dolenjki, ko jih je 8 zivih zgorelo v avtomobilih kar hujsa.

pa leeeeta nazaj na štajerki je bilo mislim 10 koamdov? Nihče preživel, nikoli ugotovili, kaj je bilo.

Kar pa se tiče neprilagojene hitrosti: neprilagojena je lahko, če voznik hitrosti ne prilagodi stanju - ampak stanju, ki ga pozna oz. si ga lahko sploh predstvalja. Od voznika ne moreš pričakovat, da se prilagodi nečemu, česar si niti ne predstavlja. Nekdo, ki take megle še nikoli ni videl, ki se niti približno ne predstavlja, kakšne so razmere v tem, eneostavno ne more prilagodit, ker ne vem, čemu. Če si 100x zapeljal v neko normalno gosto meglo in je tam 80 na uro OK, potem pa prvič v življenju brez opozorila priletiš na vidljivos 1 meter, boš noter zepeljal z 80 na uro - ker si pač ne predstavljaš, ne moreš predstavljat, niti ne pomisliš, da kaj takega obstaja. In če v tako zapelješ z 80 na uro in se zgodi verižnjak, zanj ni kriva neprilagojena hitrost.
kar se mene tiče sta tu dva vzroka: vremenske razmere in neizkušenost voznikov. Morda še nepozornost, mapak glavna sta prej našteta. Neprilagojena hitrost tu ni faktor.

Ravno zaradi take generalizacije ne bo pri nas nikoli dosti bolje - ker ukrepat na podlagi nekih pavšalnih cen je neučinkovito. Ni problem, da ljudje ne bi vedeli, da je treba pri vidljivosti 3 metre vozit 20 na uro - problem je, da si sploh ne predtavljajo, da se lahko v pol sekunde vidljivost spremeni iz praktično neomejene na tri metre. Iz normale na 30 ali 50 metrov si še predstavljajo nekako (to je una huda megla, kjer povprečen voznik razlaga, da s eni nič videlo), 3 metre pa res ne. In ko potem poči, lahko rečemo le: smolo so imeli in začnemo razmišljat za naprej (rešitev so v bistvu itak le pogoste opozorilne table) ... Obtoževat ljudi, da niso prilagodili hitrosti, ne v tem primeru neumnost.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.318
7.341
113
jaz sem ze napisal (veckrat) da je iz izjav udelezencev razvidno, da ni bila megla povsod in da niso bili v megli vsi. Poleg tega je pri tem potreben nek dvom. Logicno je, da sedaj vsi trdijo da so bili v megli. Ampak izjave nekaterih to postavljajo na laz.

Bomo videli.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Sicer pa se ne strinjam da je to najhujsa nesreca vseh casov v Sloveniji... Bi rekel da je bila tista na stari dolenjki, ko jih je 8 zivih zgorelo v avtomobilih kar hujsa.
Takrat na stari dolenjki so za vse okrivili voznika kombija, ki je šel zaradi povzročitve nesreče s smrtnim izidom sedet. Nihče ni krivil umrle zaradi premahne varnostne razdalje, ker niso ustavili pred nesrečo.

A ni ta sedanja nesreča tedanji podobna?
Zakaj se pa tu toliko pogovarjamo o prekratki varnostni razdalji, prehitri vožnji.......pa tudi zavarovalnica bo najbrž plačala le popravilo zadnjega dela avtomobilov, ne pa tudi sprednjih (vir nedeljski dnevnik),
Zakaj se pa pa tu okrivlja tiste, ki so naleteli na razbitine, na stari dolenjki pa ne?? Znaš to pojasnit?
 
Nazadnje urejeno:

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.318
7.341
113
Seveda, ti v zadnji nesreči so vedeli da se pojavlja megla v pasovih in so lahko pricakovali vozila ki vozijo pocasi ali stojijo. Ostalo sem pa ze pisal (moje poglede na celo zadevo).

P.S.: A si bil v kakem uklonilnem zaporu al kako da si sedaj tole relativno staro temo na dan privlekel?
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Seveda, ti v zadnji nesreči so vedeli da se pojavlja megla v pasovih in so lahko pricakovali vozila ki vozijo pocasi ali stojijo. Ostalo sem pa ze pisal (moje poglede na celo zadevo).

P.S.: A si bil v kakem uklonilnem zaporu al kako da si sedaj tole relativno staro temo na dan privlekel?
Tvoja razlaga se mi ne zdi najbolj prepričliva. Sploh, ker sem se pred leti zaletel v nekoga, ki se je ravno pred mano tudi zaletel. (verižno trčenje). Pa sem bil kar lepo spoznan za krivega, tisti pred mano pa tudi, pa je blo lepo vreme. Je pa nastala le manjša materialno škoda.
Mi je bližje razlaga, da država rabi denar, ljudstvo pa kri, pa je najbolj donosno pokasirat od tridesetih. Od mrtvih se pač ne da, pa je un revež s kombija plačal še za mrtve.
PS.
Neee, še sem tu, samo slučajno sem kliknil par strani nazaj in videl, da nekej prispevkov v tej temi še nisem prebral, pa sm jih zdej.
Zadnje čase nisem kakih kazni dobival, sicer pa nikol ne veš, kdaj ti pride še kaj iz lanskega leta.
Čak kako si že enkrat napisal, pa sem pozabil? Kdaj greš v uklonilni zapor če ne plačaš in ti ne morjo iz računa vzet, a za vse prekrške al samo za hujše?
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.318
7.341
113
V uklonilni zapor greš če ne plačaš globe, ki ti je bila naložena z odločbo prekrškovnega organa oz. s sodbo sodišča. Če ne plačaš kazni kjer si dobil plačilni nalog, gre to na DURS oni pa skušajo izterjat. Če ni denarja na računu ga pač ni. Torej uklonilni zapor samo če ti je sodnik dal kako kazen pa je nisi plačal. Za CPP prekrške pa prekrškovni organi na postajah rešujejo le ugovore na posebne plačilne naloge. In če na podlagi ugovora izdajo odločbo in ti kazni ne plačaš potem greš lahko čičat do 30 dni. Če te policija seveda najde.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.826
113
Mah, tole z meglo je res jajc. Sam takoj prižgem božične okraske, če je treba držim še rahlo bremzo, tako da še štop luči gorijo (dokler se kdo ne sparkira za mano), potem pa najdem enega z zelo močno meglenko in se ga držim na maksimalni oddaljenosti, da jo še vidim (je kot brljivka). To je v normalni megli okrog 150 metrov, najmanj do sedaj je bilo 14 dni nazaj nekje 50 metrov. So pa eni čisti norci, ne vidiš par metrov pred sabo, pa tisti samo pade mimo.

Se pa spomnim 3 leta nazaj, cesta Zagreb-Beograd. Večino si videl enih 50 metrov pred sabo. Sem se zbasal za enega Hrčka po zgornjem navodilu in smo leteli od 100 pa tudi do 140 km/h. Ta Hrček je pa tudi imel isto paradigmo in je imel enega pred sabo. Tako da sem bil tretji v vrsti, pa če bi počilo recimo, da bi imel kakih 300m do nesreče. Koncentracija je bila na vrhuncu, vendar ne vem, če bi to še enkrat izvedel. Pa pri taki telovadbi so jeba tovornjaki na normalnem pasu brez meglenk, ko vidiš tiste brljivke par metrov pred sabo, potem pa samo mimo padeš. Je pa res, da ti zelo redko zelo upočasnijo.

PS: a moč meglenk ni predpisana? Ker imajo nekateri avti bistveno manj močne meglenke kot drugi.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Še premočne so, itak jih 99% ljudi ne uporablja pravilno. Meglenke se uporabljajo ko je vidljivost manjša od 50m, pa zadnjo se ugasne ko se nekdo pripelje za tabo. Že to je nemogoče vcepit ljudem, kje je potem še vse ostalo za varno vožnjo....
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Firing_Nukez pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Napacno razmisljanje.. Ce imas ABS pa lahko zaviras na polno ali kaj? Zato pa se dogaja na cesti, to kar se dogaja. ABS je namenjen predvsem zaviranju v sili... in takrat nam pomaga, da je vozilo vodljivo... In to, kar je napisano, je cisto pravilno. Ce je spolzko cestisce, je potrebno zavirati na rahlo... in postopno...

Izgleda je ogromno ljudi, ki misli, da ce ima avto vse mozne elektronske pripomocke in pomgala, da potem pa lahko brez srkbi pritiskamo samo plin ...
bonk.gif

Točno tako, folk se čist preveč zanaša na elektroniko. Sicer pa so napisali, da naj ljudje postopno zavirajo po potrebi. Pa tudi avtov brez ABS-a ni tako malo. Sploh med kakšnimi evropskimi avti se najde veliko tudi letnikov 2000, ki ga še nimajo.

aha, ljudje naj bremzajo PO POTREBI, neprilagojena hitrost ja pa od 0,1Km/h do 1000000Km/h, koliko pač je potreba policistov....