Policija nima pojma?!?!

corsol

Guru
11. mar 2010
3.082
1.038
113
Bistvena prednost ABS je da je avto ob zaviranju še vedno vodljiv in da se ob zaviranju še vedno lahko izogibamo oviri, brez ABS je vse skupaj bistveno težje oz . bi pravilno odreagirali le redki.

Pri ABS je tudi problem ker velika večina PRENEŽNO IN PREPOČASI pritisne na zavoro, poleg tega se jih veliko ustraši tresenja pedala in popusti pritisk n apedalo.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Bistvena prednost ABS je da je avto ob zaviranju še vedno vodljiv in da se ob zaviranju še vedno lahko izogibamo oviri, brez ABS je vse skupaj bistveno težje oz . bi pravilno odreagirali le redki.

Pri ABS je tudi problem ker velika večina PRENEŽNO IN PREPOČASI pritisne na zavoro, poleg tega se jih veliko ustraši tresenja pedala in popusti pritisk n apedalo.

Točno tako, tudi sam sem bil še dve leti nazaj prepričan, ko sem še laguno vozil, da bi brez abs ustavil na snegu prej. Odkar sem bil na vranskem pa nisem več.

@jest: zate vem, da si bil parkrat na vranskem, pa se ti še vedno zdi da brez abs prej obstojiš na snegu? Je pa res, da takoj ko si nežen in malo po malo bremzkaš, zjebeš cel abs...

Res je pa tudi, da je večina situacij takih, da ni potrebno na polno zavirat, ampak že mašina dost bremza.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.496
5.790
113
eno vprašanje.
kolko od vas ima v krizni situaciji na cesti čas in bistro glavo da razmišla o čem drugem kot da butne na polno po bremzi?
me prav zanima da vidim vas junake kak lepo s trezno glavo nežno božate pedal ravno prav da ne blokira ipd.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.098
16.270
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
eno vprašanje.
kolko od vas ima v krizni situaciji na cesti čas in bistro glavo da razmišla o čem drugem kot da butne na polno po bremzi?
me prav zanima da vidim vas junake kak lepo s trezno glavo nežno božate pedal ravno prav da ne blokira ipd.

v krizni situaciji je ABS super ravno zaradi tega ker avtomatsko zahodiš bremzo na polno in ti ne blokirajo gume. ampak če imaš vsaj malce v glavi (in refleksih), boš v vsakem primeru (imaš abs ali ne) popustil priitisk na pedalko in šel lovit to skrajno mejo bremzanja pred blokiranjem. in če tega nisi sposoben izvest je kar kriza.... je pa res da je na momente res težko hitro spustit nogo s pedalke po tistem ko jo prvič na polno zahodiš.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.098
16.270
113
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
http://www.rtvslo.si/okolje/sloveniji-se-obeta-nova-posiljka-izdatnega-snezenja/244970

Policisti voznike v zimskih razmerah pozivajo:

- Hitrost vozila zmanjšajmo in prilagodimo razmeram ter stanju vozišča.
- Povečajmo varnostno razdaljo med našim vozilom in vozilom, ki vozi pred nami.
- Zavirajmo narahlo in po potrebi postopno, z večkratnim pritiskom na stopalko.
- Ne spreminjajmo smeri vožnje sunkovito, saj lahko vsako tako ravnanje povzroči zanašanje vozila.
- Posebej bodimo pozorni na izpostavljene dele ceste, kjer se pogosteje pojavlja poledica.
- Računajmo z daljšim časom potovanja, zato se od doma odpravimo prej kot običajno.
- Med vožnjo bodimo zbrani, predvsem pa strpni do drugih udeležencev v prometu. V takih razmerah so še posebej pomembni vozniška kultura, etika in solidarnost.

jaz vedno bremzam tako. z večkratnimi pritiski. pa če je sneg, led ali pa suha cesta. pa še z motorjem si pomagam.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.082
1.038
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
eno vprašanje.
kolko od vas ima v krizni situaciji na cesti čas in bistro glavo da razmišla o čem drugem kot da butne na polno po bremzi?
me prav zanima da vidim vas junake kak lepo s trezno glavo nežno božate pedal ravno prav da ne blokira ipd.

v krizni situaciji je ABS super ravno zaradi tega ker avtomatsko zahodiš bremzo na polno in ti ne blokirajo gume. ampak če imaš vsaj malce v glavi (in refleksih), boš v vsakem primeru (imaš abs ali ne) popustil priitisk na pedalko in šel lovit to skrajno mejo bremzanja pred blokiranjem. in če tega nisi sposoben izvest je kar kriza.... je pa res da je na momente res težko hitro spustit nogo s pedalke po tistem ko jo prvič na polno zahodiš.

če greš "lovit" mejo med pred blokiranjem , lahko to delaš le tako da postopoma dodajaš pritisk na pedal(drugače si tega pač ne znam predstvljat) iin to je že prva napaka zgubljaš čas z lovljenjem meje + težišče avta se seli na sprednje kolesa in posledično bremzaš le s sprednjimi kolesi(zadnja izgubljajo oprijem)........
Če udariš po pedalu se težišče ne seli naprej tako izrazito in zaviraš z vsemi 4......

recimo:
50km/h je približno 14m/s........neko "lovlenje" optimalnega zaviraja ti sigurno pobere nekaj desetink/s kar pomeni hitro nekaj dodatnih metrov.
0,5 sec = 7m ...amapk tu govorimo šele o 50km/h......


Poleg tega če hkrati zaviramo z motorjem to moti delovanje ABS-a ....... in učinek slabši.....

 
Nazadnje urejeno:

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.098
16.270
113
no kadar deluje abs seveda ne bremzam istočasno še z motorjem, to sledi prej ali pa kasneje. aja pa večina avtomobilov vedno bolj zavira na sprednje kot zadnje (65:35, 60:40,....), tako da.....
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
ja, samo če spremeniš težišče, kar se pri lahnem zaviranju zgodi, potem z zadnjimi ne zaviraš spljoh
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.098
16.270
113
že že. ampak pri lažjem zaviranju se ne bom obremenjeval s tem ama nič
grin1.gif
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.082
1.038
113
... problem je ker pri postopnem zaviranju zadnja kolesa izgubljajo oprijem .
Rezultat vsega zaviranja pa so ravno sile na pnevmatiki in cestišču in to ustavlja avtomobil.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.098
16.270
113
men je ql če zadnja kolesa nimajo oprijema
tongue-1.gif


p.s. sej sm dojel vajin point ampak meni to res ne predstavlja problema, do sedaj sem se še vedno ustavil kot je bilo potrebno
wink-1.gif
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.082
1.038
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
men je ql če zadnja kolesa nimajo oprijema
tongue-1.gif


p.s. sej sm dojel vajin point ampak meni to res ne predstavlja problema
wink-1.gif

oddaljuješ se od bistva ,.....neoprijem zadnjih koles pri zaviranju v sili pomeni dodatne metere pri ustavljanju ... in posledično se lahko nekomu napičiš v rit in to zato ker je to tebi ql ....
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.511
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Točno tako, tudi sam sem bil še dve leti nazaj prepričan, ko sem še laguno vozil, da bi brez abs ustavil na snegu prej. Odkar sem bil na vranskem pa nisem več.

@jest: zate vem, da si bil parkrat na vranskem, pa se ti še vedno zdi da brez abs prej obstojiš na snegu? Je pa res, da takoj ko si nežen in malo po malo bremzkaš, zjebeš cel abs...

Res je pa tudi, da je večina situacij takih, da ni potrebno na polno zavirat, ampak že mašina dost bremza.

ABS pomaga takrat, ko je treba zavirati na polno... Ampak zavorna pot je v dolocenih okoliscinah lahko zato tudi daljsa, kot ce bi kolesa blokirala. Prednost je ta, da je avto tudi med zaviranjem vodljiv... ker zaradi sil, ki delujejo na vozilo med zaviranjem in zavijanjem, ne moremo zavirati in manevrirati hkrati... zato pri vozilih brez ABS ob polnem zaviranju najprej pohodimo pedal zavore, popustimo, popravimo smer, spet pohodimo stopalko za zavoro,... itd. dokler ne zakljucimo za manevrom. Manever pa se lahko zakljuci tako, kot zelimo, lahko pa tudi v jarku, v drugem avtomobilu, v ograji,...
smile-1.gif


Tukaj pri nasvetih pa je napisano samo, kako se pravilno zavira v zimskih pogojih... In ce ni potrebe po tem, da se cimprej ustavis, pac zmanjsujes hitrost tako, da nezno in veckrat po malo zaviras... da vozila ne zacne zanasati in ne izgubi stabilnosti ...
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
http://www.rtvslo.si/okolje/sloveniji-se-obeta-nova-posiljka-izdatnega-snezenja/244970

Policisti voznike v zimskih razmerah pozivajo:

- Hitrost vozila zmanjšajmo in prilagodimo razmeram ter stanju vozišča.
- Povečajmo varnostno razdaljo med našim vozilom in vozilom, ki vozi pred nami.
- Zavirajmo narahlo in po potrebi postopno, z večkratnim pritiskom na stopalko.
- Ne spreminjajmo smeri vožnje sunkovito, saj lahko vsako tako ravnanje povzroči zanašanje vozila.
- Posebej bodimo pozorni na izpostavljene dele ceste, kjer se pogosteje pojavlja poledica.
- Računajmo z daljšim časom potovanja, zato se od doma odpravimo prej kot običajno.
- Med vožnjo bodimo zbrani, predvsem pa strpni do drugih udeležencev v prometu. V takih razmerah so še posebej pomembni vozniška kultura, etika in solidarnost.

In kaj je tule narobe? Pomoje si ti tisti, ki nimaš pojma...

Kako se boš prej ustavil, æe boš pumpal pedal za bremzo ali če boš užgal po njem kot lahko?
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
http://www.rtvslo.si/okolje/sloveniji-se-obeta-nova-posiljka-izdatnega-snezenja/244970

Policisti voznike v zimskih razmerah pozivajo:

- Hitrost vozila zmanjšajmo in prilagodimo razmeram ter stanju vozišča.
- Povečajmo varnostno razdaljo med našim vozilom in vozilom, ki vozi pred nami.
- Zavirajmo narahlo in po potrebi postopno, z večkratnim pritiskom na stopalko.
- Ne spreminjajmo smeri vožnje sunkovito, saj lahko vsako tako ravnanje povzroči zanašanje vozila.
- Posebej bodimo pozorni na izpostavljene dele ceste, kjer se pogosteje pojavlja poledica.
- Računajmo z daljšim časom potovanja, zato se od doma odpravimo prej kot običajno.
- Med vožnjo bodimo zbrani, predvsem pa strpni do drugih udeležencev v prometu. V takih razmerah so še posebej pomembni vozniška kultura, etika in solidarnost.

jaz vedno bremzam tako. z večkratnimi pritiski. pa če je sneg, led ali pa suha cesta. pa še z motorjem si pomagam.

Küzmič in AMZS inštruktorji govorijo drugače....
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.511
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
že že. ampak pri lažjem zaviranju se ne bom obremenjeval s tem ama nič
grin1.gif


Pri lahnem zaviranju tudi ABS ne dela prav nic... ABS zacne delati sele, ko zacnejo kolesa blokirat... in takrat je potrebno z vso mocjo pritiskat na pedal zavor... in hkrati tudi pohoditi sklopko ...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.511
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:

Kako se boš prej ustavil, æe boš pumpal pedal za bremzo ali če boš užgal po njem kot lahko?

To so nasveti za voznjo... in ne nasveti za zasilno zaustavitev ... Pri zaviranju med voznjo (zmanjsevanje hitrosti) verjetno ne vzges z vso silo po zavori... vsaj jaz tega ne delam
smile-1.gif
...
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Vidim da dosti ljudi ne loči med zaviranjem v sili in normalnim zaviranjem. Policija svetuje nežen pritisk na pedal pri normalnem zaviranju, pri zaviranju v sili pa tako ali tako vsak udari po zavori