Citat:
Uporabnik tdi pravi:
Čedalje bolj mi najeda Tušmobil živce.
Citat:
Uporabnik dinos77 pravi:
O tej temi je bilo že veliko govora. In še vedno so vedno ena in ista vprašanja. Kdaj bodo porihtali omrežje in kdaj pridejo novi iPhone? Kot prvo ne gre za to da morajo popraviti omrežje ampak za to da ga nadgrajujejo in dodajajo nove bazne postaje. 10 in več let nazaj postaviti bazno postajo ni bil problem, danes je malo drugače. Da samo postaviš eno bazno postajo rabiš najprej enih dovoljenj in pa podpisov in potem moraš še upati da se lokalna skupnost ne pritoži. In teh pritožb je kar veliko. Pa ne samo Tušmobil, tudi ostali se trudijo, ampak je proces danes pač malo bolj dolgotrajen in te zadeve ne gredo tako hitro. Res je tudi to da se na Tušmobilu niso nikoli hvalili kako dobro pokristot imajo ampak so delali in še vendo delajo da bo ta največja. Imaš pa zato pri Tušmobilu opcijo da lahko če nimaš njihovega omrežje pač gostuješ v mobitelovem. Kar pa tudi ni slabo in je to samo dodana vrednost, ki jo imaš v njihovi ponudbi!
Sedaj je težje, ker sedaj rabiš imeti vsa dovoljenja, pred 2005 se je pa najprej gradilo in potem urejalo dokumentacijo. Zakon, ki strožje določa postavljanje baznih postaj je prišel v veljalo šele leta 2006/2007.Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Da postaviš bazno postajo rabiš eno samo dovoljenje in to je gradbeno, že leta, tko da prej ni blo nič lažje kot je sedaj. To je samo tipičen izgovor TUŠa.
Citat:
Uporabnik SvetIdej pravi:
Sedaj je težje, ker sedaj rabiš imeti vsa dovoljenja, pred 2005 se je pa najprej gradilo in potem urejalo dokumentacijo. Zakon, ki strožje določa postavljanje baznih postaj je prišel v veljalo šele leta 2006/2007.Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Da postaviš bazno postajo rabiš eno samo dovoljenje in to je gradbeno, že leta, tko da prej ni blo nič lažje kot je sedaj. To je samo tipičen izgovor TUŠa.
Od namere do izgradnje bazne postaje traja minimalno 2 leti (v najboljšem primeru, ko nihče ne zajbava). Za bazno postajo rabiš točno taka dovoljenja kot za hišo (če odštejemo vodovod). 2 leti pri hiši ne dobiš vseh dovoljenj. Potem pridejo še registracija relejnih linkov na APEKu (po novem zakonu se jih lahko spreminja le 1x letno).
Pri baznih postajah so problem še civilne iniciative, ...
Leta 2008 je Mobitel v Novem mestu izgradil bazno postajo na enem hribu (100 metrov od vrtca). Čas gradnje: 8 let zaradi oviranje civilne iniciative.
Tušmobil bo kmalu zagnal novo bazno v černelovcih (NE1575). Namero je Tušmobil dal okoli leta 2010. Na bazni postaji je postavljena že vsa oprema, čakajo le še na priklop elektrike ... Trenutno jih tam zajbava elektro ...
Citat:
Uporabnik igors24 pravi:
Kar si napisal, so čiste nebuloze. Samo en primer od mnogih ... KLIK
Je pa res, da za postavitev krave, ki je kot začasna rešitev čisto OK, ne rabiš gradbenega dovoljenja. Imaš pa potem kmečke punte in članke za vsako lokacijo v financah, kako operaterji izigravajo lokalne skupnosti ...
Ti praviš, da potrebuješ gradbeno dovoljenje? Gremo od vsega začetka.Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
A bejž a 2006/2007 je tak zakon prišel ven? Prišel je leta 2003, to je že 10 let in večina mobilne infrastrukture je zgrajena po ZGO1 in njegovih izpeljankah, ki jih je bilo do danes nešteto. Od 2004 do 2008 je veljal en lep pravilnik, po katerenm veliko baznih postaj ni potrebovalo GD, 2008 ga je nadomestila uredba, ki je veljala do zloglasne Černačeve.
To kar govoriš glede iniciativ so posamezni primeri, drugače gre po večini vse gladko, seveda če izbereš lokacijo, ki ima prostorsko vse pošlihtano, seveda moraš pa vedet kaj delaš in seveda tvoj projektant ne sme biz najcenejši šalabajzek..
Še vedno pa potrebuješ gradbeno dovoljenje, seveda in za njim uporabno, odvisno od višine in tipa BP.
Prav pa so nebuloze. Ni lahko, samo da se in enaki pogoji so že leta, vsaj 10 če ne več.
Tušmobil jih ima okoli 100-150 takih. Ko je stolp narejen gre prikolica na drugo lokacijo.Citat:
Uporabnik roblek007 pravi:
Kaj pa bazna na "prikolici". Verjetno se v tem primeru ne rabi en miljon dovoljen.
Pač bi lahko bila to kot začasna rešitev + opremo se lahko iz "prikolice" naknadno premontira na stolp. Tako da strošek praktično ni nič večji - ali pač, bi pa bila uporabniška izkušnja precej boljša.