Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Kaj u prometno eno nulo pozabš vtipkat
No vsekakor bodo mel katalog vozil, kjer bo lepo vse razvidno
Citat:
Dražja neekološka vozila
Vlada je v sredo sprejela predlog novele zakona o davku na motorna vozila, po kateri bodo nova motorna vozila namesto na podlagi prostornine motorja progresivno obdavčena po izpustih ogljikovega dioksida. Po sedanji ravni obdavčitve se davčno breme za motorna vozila z izpusti ogljikovega dioksida pod 150 gramov na prevoženi kilometer znižuje, nad to mejo pa povišuje. Za motorna vozila z izpusti med 150 in 210 grami, kamor se uvršča skoraj polovica novo registriranih vozil, je vlada določila prehodno obdobje povišanja stopenj do 1. januarja 2011.
Pri avtomobilih na bencinski in plinski pogon se bo stopnja davka raztezala od 0,5 do 28 odstotkov, pri avtomobilih na dizelsko gorivo pa od enega do 31 odstotkov. Dodatno so obdavčena motorna vozila z dizelskim motorjem, ki imajo izpust trdnih delcev večji od 0,005 grama na kilometer in motorna vozila z nižjo stopnjo izpusta od euro 4, od 1. januarja 2010 pa nižjo od euro 5. Z novelo se ukinja davek na rabljena motorna vozila in na motorna vozila, ki so bila v Sloveniji že registrirana, bodo pa zato z novim davkom obdavčena tudi motorna kolesa in kolesa z motorjem. Ker zanje še ni podatkov o izpustih ogljikovega dioksida, bodo za zdaj obdavčena po moči motorja.
Finančni minister Franc Križanič ocenjuje, da bodo vozila z izpusti ogljikovega dioksida v višini med 150 do 250 grami na prevoženi kilometer, kamor spada večina vozil, ki jih kupujemo Slovenci, sprva obdavčena približno enako kot do zdaj, medtem ko se bodo vozila, ki najbolj onesnažujejo okolje, podražila do devet odstotkov.
Postopek in davek je enak za uvoznike ali če privat uvoziš.Citat:
Uporabnik V_power pravi:
ksz.
ta davek je v bistvu uveden samo zato da bi uvozniki prodali več novih vozil in da se ne bi več uvažalo teh vozil iz tujine?
združenje uvoznikov avtomobilov se mi zdi da je dalo predlog za uvedbo zakona o DMV
Citat:
Emisije CO2 in Kyoto
Po naših izračunih povzročijo nova in uvožena rabljena vozila, ki se v enem letu prvič registrirajo v RS 244.800 ton emisij CO2 letno. To so emisije, na katere se da neposredno vplivati preko novega DMV. Če bo nova obdavčitev preko izbire varčnejših vozil privedla k 10%-nemu zmanjšanju emisij, se bo letna emisija CO2 vsako leto zmanjšala za dodatnih 24.480 t! Do leta 2012 bi tako lahko zmanjšali letne
emisije CO2 za približno 146.000 ton, kar v primerjavi s celotnimi emisijami predstavlja že 1,4%.
http://www.ads-slo.org/novice/?v=dmv
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
"Z novelo se ukinja davek na rabljena motorna vozila in na motorna vozila, ki so bila v Sloveniji že registrirana"
Kakšen davek?? Pa sej DMV-ja že sedaj ni blo za slo rabljene gajbe
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
S takšno rastjo na tej tabelci pa res zmagajo...
DMV je tako ali tako rop pri belem dnevu, sedaj pa bodo dali na nekatera vozila kar 30%, nato še naložili 0% DDVja. JAO
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
"Z novelo se ukinja davek na rabljena motorna vozila in na motorna vozila, ki so bila v Sloveniji že registrirana"
Kakšen davek?? Pa sej DMV-ja že sedaj ni blo za slo rabljene gajbe
Pri prodaji rabljenega slovenskega avtomobila moraš plačat DMV. Zakon določa izjemo, da se DMV ne plača, če je bil pri nakupu obračunan DDV. Ergo: greš k "prepisovalcu", on na storitev prepisa obesi DDV in to je to.
Zato tudi vsi delajo prepise pri raznoraznih posrednikih. Če greš sam delat prepis preko UE, pa ti ne uide plačilo 5% DMV. Ampak iz razumljivih razlogov tega ne počne nihče.