Če bi imel renoja, ti najbrž ne bi bilo tako smešno. Ko sem šel enkrat k svojemu avtomehaniku, je ta ravno menjaval luči na enem Modusu - preventivno, ob menjavi gum (torej to naredi 2x letno). Mi je pa rekel, da je najbolj zajeban eden od folksgrupe, samo žal se ne spomnim, kateri (Lupo ...)Citat:
Uporabnik pipo pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Če bi imel renoja, ti najbrž ne bi bilo tako smešno. Ko sem šel enkrat k svojemu avtomehaniku, je ta ravno menjaval luči na enem Modusu - preventivno, ob menjavi gum (torej to naredi 2x letno). Mi je pa rekel, da je najbolj zajeban eden od folksgrupe, samo žal se ne spomnim, kateri (Lupo ...)Citat:
Uporabnik pipo pravi:
Bo prej držalo da se dogaja v tistih firmah, kjer je konstruktor poskrbel za zaslužek svoje firme in servisa še po prodaji avta.Citat:
Uporabnik pipo pravi:
Citat:
ker je samo delo dražje kot pa žarnica ( če moraš pol avta podreti da menjaš žarnico) ki ti recimo lahko crkne čez en teden na drugi strani avta
ja, to se pa dogaja v tistih avto firmah, kjer konstrukter avtomobila še nikoli ni vstopil v delavnico in sam menjal žarnico.
V "normalnih" avtomobilih še vedno menjaš žarnico , pa četudi si neroden in v temi v 5 min. ( o navadnih žarnicah govorim )
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Pri večina avtov pa je potreben za menjavo nek sistem in ko ga pogruntaš imaš zamenjano žarnico v 1 minuti. Sistem pa pogruntaš jasno tako da se najprej 1h ali več trudiš! Tudi prej omenjen megane spada v to kategorijo, kdor zna, zamenja žarnico tudi v 2h minutah brez da bi podrl pol avta.
Citat:
Bistvo vsega je torej da se znajdeš in pogruntaš sistem, danes pa je to dokaj enostavno ker googla vprašaš pa imaš 3 različne sistem, kateri vsi delujejo.
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Bo prej držalo da se dogaja v tistih firmah, kjer je konstruktor poskrbel za zaslužek svoje firme in servisa še po prodaji avta.Citat:
Uporabnik pipo pravi:
Citat:
ker je samo delo dražje kot pa žarnica ( če moraš pol avta podreti da menjaš žarnico) ki ti recimo lahko crkne čez en teden na drugi strani avta
ja, to se pa dogaja v tistih avto firmah, kjer konstrukter avtomobila še nikoli ni vstopil v delavnico in sam menjal žarnico.
V "normalnih" avtomobilih še vedno menjaš žarnico , pa četudi si neroden in v temi v 5 min. ( o navadnih žarnicah govorim )
Mogoče res, ampak mehanik potem še vidi kakšno drugo napako, (voda, olje, brisalci, bremze kaka tesnila.... pa prepriča stranko kakšno srečo ima, da je avto pripeljal, ker je drugo tud nujno popravit, pa je na konc stranka še zadovoljna.Citat:
Uporabnik pipo pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Bo prej držalo da se dogaja v tistih firmah, kjer je konstruktor poskrbel za zaslužek svoje firme in servisa še po prodaji avta.Citat:
Uporabnik pipo pravi:
Citat:
ker je samo delo dražje kot pa žarnica ( če moraš pol avta podreti da menjaš žarnico) ki ti recimo lahko crkne čez en teden na drugi strani avta
ja, to se pa dogaja v tistih avto firmah, kjer konstrukter avtomobila še nikoli ni vstopil v delavnico in sam menjal žarnico.
V "normalnih" avtomobilih še vedno menjaš žarnico , pa četudi si neroden in v temi v 5 min. ( o navadnih žarnicah govorim )
dvorezen meč, sploh pri banalnih opravilih, imo
Ja. Navadno se začne tako da jo ne vžge štarter, potem pa ugasneš in znova prižgeš pa se vžge. In potem je ta simptom čedalje pogostejši.... ampak če primerjaš s halogenskimi je ževljenjska doba tako po občutku za faktor 5-10 daljša.Citat:
Uporabnik synthman pravi:
A xenonke tud kdaj crknejo?