če govorimo o klasičnih halogenskih žarnicah nanje najbolj vplivata po mojem mnenju dve stvari:
- slab stik na konektorju: manjša kot je stična površina več toka teče čez njo in posledično se segreva, tako se segreva celotna žarnica: klasika so stopljeni konektorji oz. plastika okrog njih
-nihanje napetosti (špice): velikokrat je regulator v alternatorju v slabšem stanju, dostikrat tudi sama masa (včasih že z akuja na šasijo)kar povzroča napetostna nihanja ki niso ravno blažilna za nitko v žarnici; tudi temp. nihanja niso zanemarljiva (pozimi vklop žarnice)
- slab stik na konektorju: manjša kot je stična površina več toka teče čez njo in posledično se segreva, tako se segreva celotna žarnica: klasika so stopljeni konektorji oz. plastika okrog njih
-nihanje napetosti (špice): velikokrat je regulator v alternatorju v slabšem stanju, dostikrat tudi sama masa (včasih že z akuja na šasijo)kar povzroča napetostna nihanja ki niso ravno blažilna za nitko v žarnici; tudi temp. nihanja niso zanemarljiva (pozimi vklop žarnice)