Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Glej, sem videl že preveč zadev iz prve roke. Če je material slab, ti ga lahko sam bog pobarva, pa bo zadeva začela rjaveti od znotraj navzven.
Ja pajade.
Ni takega pleha, ki bi nezaščiten ne prerjavel (velja za črno pločevino, ki se uporablja v avto industriji). In obratno dobro zaščitena pločevina ne prerjavi kar tako. Čas pa napada vsako korozojsko zaščito, če je pa zadaj še mehanska poškodba te zaščite je pa luknja skozi zelo hito.
Problem so težko dostopni votli deli, ker se jim ne posveča pozornosti in ki jih večina strank sploh ne pogleda ker niso vidni na zunaj. Zato so skoraj vse luknje v plehu od spodaj navzven in ne obratno (poškodbe od zunaj izključene).
Spomni se, kaj se zgodi, ke odpreš napihnjeno barvo (spodaj je 100% luknja), pa je lahko avto popolnoma nekaramboliran in barva na zunaj lepa. (zelo pogost pojav na zadnjih kolotekih pri skoraj vseh znamkah, zato, ker je tam pod blatnikom blato in udarjajo kamenčki in vsako zaščito enkrat prebije)