Hvala.Citat:
Uporabnik Zmago1 pravi:
Clanek v Financah, bravo, dobro napisano mtl.
Tožbe?Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Zdaj pa naj pričakuje grožnje in tožbe prodajalcev ponaredkov.
Nikjer ne ''nakladam iz lufta'', vse zapisano je dokazljivo s foto materialom, pri gumah pa z neodvisnim testom. Če imajo koga za tožit lahko kar ÖAMTC
Sicer se pa proizvajalci teh delov zelo dobro zavedajo njihovih pomanjkljivosti, tako da se ni za bat, da bi se kdo šel izpostavljat.
Nekaj malega pa žeCitat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Sicer pa lepo napisano. Večkrat objavljaš kakšne prispevke?
To je to.Citat:
Uporabnik ojanez pravi:
Jaz lahko podam svoje mnenje, kaj je original, kaj OEM, kaj ponaredek,... na podlagi ležajev:
- originalni rezervni del je ležaj, ki ga kupiš na servisu, embalaža (in včasih tudi ležaj, ni pa pogoj) ima znak proizvajalca avtomobilov.
- OEM rezervni del, je povsem enak ležaj, ki ga izdeluje ista tovarna, na isti liniji, vendar je pakiran v embalažo proizvajalca ležajev (recimo SKF), kupiš pa ga v trgovinah z rezervnimi deli ali pri distributerjih ležajev.
- deli, ki si jim ti dal oznako "meets OEM standards" bi recimo bili enaki ležaji, ki jih proizvaja drug proizvajalec ležajev, ki pa je še vedno renomiran in kakovosten (recimo FAG, SNR,...). Tudi te lahko kupiš v trgovinah z rezervnimi deli ali pri distributerjih ležajev. Pogovorno bi jim lahko rekli kopije.
- potem lahko tam kupiš tudi ležaje, ki prihajajo iz cenene kitajske tovarne in imajo oznake neke iks blagovne znamke. Tudi ti ležaji niso kategorizirani kot ponaredki, so pa slabe kvalitete in rok trajanja bo kratek. Tudi tem bi pogovorno lahko rekli kopije.
- nazadnje pridemo do ponaredkov. To pa bi bil ležaj proizveden v ceneni kitajski tovarni, ki pa je pakiran v embalažo ali proizvajalca avtomobilov ali v embalažo renomiranega proizvajalca ležajev. Kupec kupi ležaj v dobri veri, da je kupil kvaliteten ležaj, v resnici pa dobi nekvaliteten izdelek.
Nazadnje urejeno: