Počasi ti bo lahko še smetar kazen pisal!!

guardy

Guru
3. avg 2007
8.517
1.109
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Treba je samo spremeniti zakon, da gredo tudi kazni, ki jih izrekajo redarji v državni proračun.

Takoj se bi končala vnema občinskih redarjev in županov, ki si s kaznimi popravljajo proračun (ja planirajo prihodke od kazni v proračunu).

Tole sam trdim že vseskozi!
aplauz.gif
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.517
1.109
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
in kaj imajo denarne kazni veze z dodatnimi pooblastili?

Le kaj...
rolleyes-1.gif


Me zanima koliko redarjev bi še bilo prisotnih če bi kazni šle v državni proračun. Kolikor sem nazadnje vedel, za njihove plače skrbi občina. Brez prihodka ni odhodka, baje... In brez redarjev ne rabimo skrbet glede prevelikih pooblastil.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
eh... kr neki...

a ce bi bli pa redarji drzavni bi blo pa ok da imajo taka pooblastila?
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
eh... kr neki...

a ce bi bli pa redarji drzavni bi blo pa ok da imajo taka pooblastila?

Take že imamo. Reče se jim policija. Dejansko se izšolajo za poklic.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ja ampak kot vemo, jih je premalo, tko da ce kaksen pas ali gsm zapisejo, ni nic narobe...

glede solanja pa mislim da za pisanje kazni ni ravno potrbna ne vem kaksna izobrazba. Policijska izobrazba je pomojem namenjena drugim stvarem.

lahko pa applo pove, kako je solanje pomembno za izrekanje banalnih kazni...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
ja ampak kot vemo, jih je premalo, tko da ce kaksen pas ali gsm zapisejo, ni nic narobe...

glede solanja pa mislim da za pisanje kazni ni ravno potrbna ne vem kaksna izobrazba. Policijska izobrazba je pomojem namenjena drugim stvarem.

lahko pa applo pove, kako je solanje pomembno za izrekanje banalnih kazni...

Ja, med izrekanjem kazni boš pa na pločniku z lisicami na hrbtu.

Če kadra primanjkuje, se ga začne pospešeno izobraževat. V osmih letih je problem rešen.

Pri redarjih je pa sploh super - neizobražena/slabo izobražena poceni delovna sila, ki lahko na dan priskrbi desetkratnik svoje mesečne plače v napisanih kaznih.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ker te lahko. Poglej malo kaj delajo policaji v ZDA. Svinjarijo za svinjarijo. Ker lahko. Sploh pa je to še potencirano pri neizobraženem kadru.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.837
2.625
113
Tele pravice - vklenjenje - me skrbijo.
To je odvzem prostosti, ki pa je zahtevno dejanje - s strani policista. Sedaj pa še smetar (?).
Kako pa je to z identifikacijo? Se kako te osebe izkažejo, da so to, za kar se izdajajo. Jaz se z osebno in istovetnost ugotavlja za to izšolana oseba - policist.
Bodimo iskreni da za posel smetarja mislimo osebe iz drugih republik, nižje ali brez izobrazbe. Bo usposobljen ugotavljanje istovetnosti in uporabljati zakonsko predpisan jezik - slovenščino? Bo znal prebrati moj Priimek?
Jaz nisem in ne morem biti usposobljen za ugotavljanje njegovega službenega položaja ko me aretira. Torej me lahko ustavi in "aretira" tudi "umetnik", igralec, ulični zabavljač ali pa "social experiment", lahko je tudi tisti Kek! Pa še zgleda glih tako.
Potem pa tako, kot je nekdo rekel: Ležiš na tleh, v lisicah, ponižan, pravice ti berejo v tujem jeziku. In ko je vsega konec: Opss izvinete, bilo je namerno.
Če ga pa usekam po gopcu pa vsi pokonci v njegovo zaščito.
Vsi ti, ki nam vsiljujejo ene omenjitve njihovo pravico.
Ja pol ni čuden da tm v Izoli plin puša. Pa še kje drugje!
 
Nazadnje urejeno:

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Ker te lahko. Poglej malo kaj delajo policaji v ZDA. Svinjarijo za svinjarijo. Ker lahko. Sploh pa je to še potencirano pri neizobraženem kadru.

zaenkrat ne pretiravajmo...
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:

zaenkrat ne pretiravajmo...

Točno tako. Ne pretiravajmo z represijo.

Na divjem zahodu je imela vsaka vas svojega šerifa.
Pa v Rusiji je pa ene 5 vrst policije, ki te lahko na ulici maltretira.
Aja, pa v Sloveniji...

lp
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
ja ampak kot vemo, jih je premalo, tko da ce kaksen pas ali gsm zapisejo, ni nic narobe...

glede solanja pa mislim da za pisanje kazni ni ravno potrbna ne vem kaksna izobrazba. Policijska izobrazba je pomojem namenjena drugim stvarem.

lahko pa applo pove, kako je solanje pomembno za izrekanje banalnih kazni...

Ja, med izrekanjem kazni boš pa na pločniku z lisicami na hrbtu.

Če kadra primanjkuje, se ga začne pospešeno izobraževat. V osmih letih je problem rešen.

Pri redarjih je pa sploh super - neizobražena/slabo izobražena poceni delovna sila, ki lahko na dan priskrbi desetkratnik svoje mesečne plače v napisanih kaznih.
Saj zakaj pa nebi dali pooblastila kar vsem, ki imajo recimo srednjo šolo? Zakaj še še ti nebi smel napisat kazen, če vidiš napačno parkiran avto, telefoniranje med vožnjo..... Kaj si pa ti slabši kot redar?

Pa če bi ti dali kak procen provizije od izrečenih kazni, bi bili vsi zelo motivirani.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.765
1.450
113
ksz

5. člen

13. člen se spremeni tako, da se glasi:

»13. člen

(zadržanje osebe)
(1) Občinski redar sme na kraju dogodka zadržati:
- osebo, katere identitete ne more ugotoviti,
- osebo, zaloteno pri storitvi kaznivega dejanja, za katerega se storilec preganja po uradni dolžnosti,
- storilca prekrška, dokler je to nujno za izvedbo postopka o prekršku, če gre za prekršek iz pristojnosti drugega prekrškovnega organa pa le, če je to potrebno zaradi zagotovitve varnosti ljudi in premoženja.
(2) Zadržanje iz prejšnjega odstavka sme trajati do prihoda policije oziroma pristojnega prekrškovnega organa, vendar najdlje eno uro.«.


6. člen

14. člen se spremeni tako, da se glasi:
»14. člen
(uporaba prisilnih sredstev)
(1) Občinski redar sme uporabiti telesno silo, če ne more drugače obvladati upiranja osebe ali odvrniti napada.
(2) Plinski razpršilec sme občinski redar uporabiti, če so izpolnjeni pogoji za uporabo telesne sile. Za obvladovanje pasivnega upiranja občinski redar ne sme uporabiti plinskega razpršilca, razen če ne more uporabiti drugega, milejšega prisilnega sredstva, s katerim bi obvladal takšno upiranje.
(3) Sredstva za vklepanje in vezanje sme občinski redar uporabiti:
- če se oseba upira zadržanju ali
- zaradi odvrnitve napada.

(4) Občinski redarji prisilnih sredstev ne smejo uporabiti proti otrokom, vidno bolnim, starim, onemoglim osebam, vidno težkim invalidom in vidno nosečim ženskam, razen, če je to nujno potrebno za obvladanje njihovega upiranja ali napada, ali če ogrožajo svoje življenje ali življenje drugih ali, če je to potrebno zaradi preprečitve samopoškodbe.«.




III. OBRAZLOŽITEV

K 5. členu

Ta člen ureja tri primere, ko lahko občinski redar na kraju dogodka zadrži osebo. Občinski redar bo lahko zadržal osebo, če ne bo mogel ugotoviti njene identitete; zatem če bo oseba zalotena pri storitvi kaznivega dejanja, za katerega se storilec preganja po uradni dolžnosti (glej tudi 160. člen Zakona o kazenskem postopku); ker gre pri zadržanju osebe za omejitev svobode gibanja, pa se s spremembo 13. člena Zakona o občinskem redarstvu natančno določa tudi, da je storilca prekrška dopustno zadržati dokler je to nujno za izvedbo postopka o prekršku (če je občinsko redarstvo pristojen prekrškovni organ). Če pa gre za prekršek iz pristojnosti drugega prekrškovnega organa (npr. vožnja pod vplivom alkohola – pristojnost policije), pa se storilca prekrška zadrži, če je to potrebno zaradi zagotovitve varnosti ljudi in premoženja. Ker sta z vožnjo pod vplivom alkohola ogrožena varnost ljudi in premoženja, je utemeljeno, da občinski redar storilca prekrška v tem primeru zadrži do prihoda policije. Občinski redar ne bo mogel zadržati storilca prekrška, za obravnavo katerega je pristojen drug prekrškovni organ, če ne bosta ogroženi varnost ljudi in premoženja. V tem primeru bo občinski redar ugotovil identiteto storilca prekrška in podal predlog pristojnemu prekrškovnemu organu.
V vseh naštetih primerih lahko zadržanje traja najdlje eno uro.


K 6. členu

V praksi se je izkazalo, da so prisilna sredstva, urejena v 14. členu, nejasno urejena in neučinkovita. Če storilec ne upošteva ustne odredbe občinskega redarja, ga občinski redar ne more vkleniti brez uporabe telesne sile. Zato je treba ta člen dopolniti tako, da se uporabo telesne sile dovoli tudi takrat, ko se oseba upira in ne zgolj takrat, ko je treba odvrniti napad. Dosedanja določba o uporabi fizične sile je namreč zgolj povzemala določbe o silobranu iz Kazenskega zakonika, ki ga lahko uporabi vsakdo. 3. člen Zakona o nalogah in pooblastilih policije ureja »pasivno upiranje«, to je upiranje osebe, ki ne upošteva policistovega zakonitega ukaza ali s svojim nezakonitim ravnanjem otežuje ali onemogoča izvedbo zakonite policijske naloge, tako da se usede, uleže, obrne vstran ali drugače podobno ravna in »aktivno upiranje«, ki je upiranje z orožjem, nevarnim orodjem, drugim predmetom ali snovjo, živaljo ali s telesno silo, pri čemer oseba, ki se upira policistu, namerava preprečiti izvedbo zakonite policijske naloge. Za aktivno upiranje se štejejo tudi pozivanje k upiranju, beg osebe in ogrožanje (oseba s svojim položajem, kretnjami ali ravnanjem kaže, da bo napadla policista ali drugo osebo ali objekt, ki ga policist varuje). Prav tako je opredeljen pojem »napad«, to je vsaka nezakonita neposredna aktivnost osebe s telesno silo, z živaljo, orožjem, orodjem ali drugim predmetom ali snovjo, s katero namerava policista ali drugo osebo poškodovati ali ji vzeti življenje. Uporaba plinskega razpršilca je urejena enako kot pri policistih (82. člen Zakona o nalogah in pooblastilih policije).
Sredstva za vklepanje in vezanje so najmilejše prisilno sredstvo. Uporabijo se lahko, če se oseba upira zadržanju (v primerih iz predlaganih sprememb 13. člena Zakona o občinskem redarstvu) ali zaradi odvrnitve napada. Možnosti pobega ni treba posebej navajati, saj se beg šteje za način aktivnega upiranja in je zajet že v besedi »upiranje«.
Pri uporabi prisilnih sredstev mora redar spoštovati človekovo osebnost in dostojanstvo, ki se kaže tudi v tem, da prisilnih sredstev praviloma ne uporabljajo proti v tem členu navedenim kategorijam oseb – otrokom, vidno bolnim osebam, starim in onemoglim osebam, vidno težkim invalidom in vidno nosečim ženskam. Gre za tako imenovane privilegirane osebe, ki bi se zaradi svoje konstitucije ali druge telesne posebnosti ali okoliščine (ki mora biti prepoznavna) težko močno upirale redarju, ga napadle, pobegnile ali se samopoškodovale. Uporaba prisilnih sredstev bi pri takšnih osebah tudi negativno vplivala na njihovo duševno stanje ali pa bi zaradi njihove slabše moči povzročila zgražanje in obsojanje v javnosti. V primerih, ko redar ne more drugače kot z uporabo prisilnih sredstev obvladati njihovega upiranja, napada, ogroženosti svojega ali življenja drugih ljudi ali premoženja ali ko bo zaradi drugih okoliščin njihovo življenje ali zdravje neposredno ogroženo, bodo prisilna sredstva moral uporabiti tudi zoper navedene.


https://e-uprava.gov.si/drzava...sa.html?id=7049
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.543
5.093
113
Glede na prihodke na zaposlenega je videti, da samo v treh občinah redar ustvari dovolj prihodkov, da ni njegovo delovno mesto čista izguba. V ostalih občinah so primerljivi z Muro nekoč, ko je še obstajala. Jasno je tudi, da Ljubljano rešujejo nenormalno visoke globe glede na ostale občine. V Lj redar napiše dobrih 600 plačilnih nalogov na leto (torej 3 - 4 na delovni dan), v MB pa 1400. Redarji v MB so torej še vsaj enkrat bolj produktivni, so pa kazni očitno precej bolj prijazne.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Diktatura. Naša država je postala čista diktatura!
frown-1.gif

Ko se izkaže, da je bistven del financiranja države ravno iz naslova kazni - to je diktatura.
crazy1.gif
Ima morda kdo kak milejši izraz?
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Glede na prihodke na zaposlenega je videti, da samo v treh občinah redar ustvari dovolj prihodkov, da ni njegovo delovno mesto čista izguba......
Po tej logiki je 99% javne uprave čista izguba, npr. vse čistilke, ki samo čistijo in nič ne kasirajo tistim, ki na občino pridejo z umazanimi čevlji.