Po Italiji sedaj legalno 150 km/h

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Če si 110% zbran v simulatorju, ki ima samo eno funkcijo: Ko zasveti luč, pusti gas in pritisni zavoro.

Vseeno ne boš imel 0,5 s.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Če si 110% zbran v simulatorju, ki ima samo eno funkcijo: Ko zasveti luč, pusti gas in pritisni zavoro.

Vseeno ne boš imel 0,5 s.

seveda bom...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.095
16.267
113
hm... to je primerljivo s startom na drag race-u - ko zasveti luč, spusti sklopko in zahodi gas - osebno sem imel reakcije okoli 0,2-0,3s, videl sem že tudi reakcije po 0,02-0,07s (ampak to je dejansko štart v rdečo luč), povprečje pa je bilo med 0,4 in 1s. 1s je bila že slaba reakcija.... je pa to res bolj neprimerljivo z realno situacijo v prometu, kjer nisi skoncentriran le na trenutek, ko zahodiš pedalko (za bremzo ali gas, sej nima veze).
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.095
16.267
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Če si 110% zbran v simulatorju, ki ima samo eno funkcijo: Ko zasveti luč, pusti gas in pritisni zavoro.

Vseeno ne boš imel 0,5 s.

seveda bom...

jst ti verjamem
grin1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Če si 110% zbran v simulatorju, ki ima samo eno funkcijo: Ko zasveti luč, pusti gas in pritisni zavoro.

Vseeno ne boš imel 0,5 s.

drgač ima IAAF minimalni reakcijski čas 0,1s, kar je manj je false start...
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Če si 110% zbran v simulatorju, ki ima samo eno funkcijo: Ko zasveti luč, pusti gas in pritisni zavoro.

Vseeno ne boš imel 0,5 s.

drgač ima IAAF minimalni reakcijski čas 0,1s, kar je manj je false start...
In to ima veze s cestnim prometom..... kakšno?
wink-1.gif
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
U, na danasnjo lestvico sem prisel. Kaj delajo tisti, ki imajo se bistveno boljsi cas (na desni strani) ?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ahmed pravi:
. Z zmanjsanjem hitrostnih omejitev za x% se stevilo smrtnih nesrec zmanjsa za 2*x%.

Tole je pa absolutna, popolna bedarija in navadna laž. Tega še nikoli nihče nikljer ni dokazal - imaš pa kup študij ob dvigih omejitev, ko so pokazale, da se število žrtev ni povečalo (recimo ko so šli ameri iz 55 na 65 in 75) ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
V principu se oža vidno polje. Hitreje ko voziš, možgani bolj filtrirajo podatke in jih mečejo stran, ker jih ne morejo sprocesirat. Fokus je pa v center vidnega polja in ta se vse bolj oža s hitrostjo. Problem je potem, ker možgani ne opazijo določenih nevarnosti. Oči vidijo, možgani pa zavržejo.

To je pa stavr navade oz izkušenj. Ljudje, ki se veliko vozijo pri višjih hitrostih za tem trpijo manj kot tisti, ki se le tu in tam. Nemec, ki se vsak dan pelje 100 kilometrocv s 180 na uro tega problema skoraj nima, nekdo, ki je pri takih hitrosti 1x na 5 let, pa bo imel nadpovprečno izraženega.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Če si 110% zbran v simulatorju, ki ima samo eno funkcijo: Ko zasveti luč, pusti gas in pritisni zavoro.

Vseeno ne boš imel 0,5 s.

Seveda boš. Sem enkrat, po moje pred ene 10 ali 15 leti) spremljal akcijo na frankfurtskem avtosalonu. So cel sejem merili ljudem, mediana je bila okoli 0,6 (povprečje pri takih stvareh ni relevantno, ker ga kvarijo ekstremi), večina je bila pod 0,8, tahitri med 0,3 in 0,4 (jaz sem naredil, če se prav spomni, 0,38).
Imel si en poskus, med simulacijo vožnje po mestu se ti je zasvetilo rdeče okoli ekrana in si moral pritisnit na zavoro. Kdaj se je zasbvetilo, je bilo naključje (od cca 3s do več kot minute) ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
hm... to je primerljivo s startom na drag race-u - ko zasveti luč, spusti sklopko in zahodi gas - osebno sem imel reakcije okoli 0,2-0,3s, videl sem že tudi reakcije po 0,02-0,07s (ampak to je dejansko štart v rdečo luč), povprečje pa je bilo med 0,4 in 1s. 1s je bila že slaba reakcija.... je pa to res bolj neprimerljivo z realno situacijo v prometu, kjer nisi skoncentriran le na trenutek, ko zahodiš pedalko (za bremzo ali gas, sej nima veze).

Hehe, moj najboljši štart na edinem legalnem dragu, ki sem ga peljal, je bil 0,013 ... Pa ni bila rdeča.
Povprečje sem ime pa 0,2 ampak samo zato, ker sem en štart grdo zaj... (0,4) ...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.095
16.267
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
hm... to je primerljivo s startom na drag race-u - ko zasveti luč, spusti sklopko in zahodi gas - osebno sem imel reakcije okoli 0,2-0,3s, videl sem že tudi reakcije po 0,02-0,07s (ampak to je dejansko štart v rdečo luč), povprečje pa je bilo med 0,4 in 1s. 1s je bila že slaba reakcija.... je pa to res bolj neprimerljivo z realno situacijo v prometu, kjer nisi skoncentriran le na trenutek, ko zahodiš pedalko (za bremzo ali gas, sej nima veze).

Hehe, moj najboljši štart na edinem legalnem dragu, ki sem ga peljal, je bil 0,013 ... Pa ni bila rdeča.
Povprečje sem ime pa 0,2 ampak samo zato, ker sem en štart grdo zaj... (0,4) ...

dobri tajmingi
zmaga.gif


drgač pa nisem s tistim mislil da je dejansko rdeča luč, ampak še štartaš v rdečo (delček sekunde pred zeleno) in do momenta, ko se avto premakne, potem mine 0,0XX sekunde
smile-1.gif