Citat:
Uporabnik stein pravi:
Če si 110% zbran v simulatorju, ki ima samo eno funkcijo: Ko zasveti luč, pusti gas in pritisni zavoro.
Vseeno ne boš imel 0,5 s.
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Če si 110% zbran v simulatorju, ki ima samo eno funkcijo: Ko zasveti luč, pusti gas in pritisni zavoro.
Vseeno ne boš imel 0,5 s.
seveda bom...
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Če si 110% zbran v simulatorju, ki ima samo eno funkcijo: Ko zasveti luč, pusti gas in pritisni zavoro.
Vseeno ne boš imel 0,5 s.
In to ima veze s cestnim prometom..... kakšno?Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Če si 110% zbran v simulatorju, ki ima samo eno funkcijo: Ko zasveti luč, pusti gas in pritisni zavoro.
Vseeno ne boš imel 0,5 s.
drgač ima IAAF minimalni reakcijski čas 0,1s, kar je manj je false start...
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Če si 110% zbran v simulatorju, ki ima samo eno funkcijo: Ko zasveti luč, pusti gas in pritisni zavoro.
Vseeno ne boš imel 0,5 s.
seveda bom...
Citat:
Uporabnik ahmed pravi:
. Z zmanjsanjem hitrostnih omejitev za x% se stevilo smrtnih nesrec zmanjsa za 2*x%.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
V principu se oža vidno polje. Hitreje ko voziš, možgani bolj filtrirajo podatke in jih mečejo stran, ker jih ne morejo sprocesirat. Fokus je pa v center vidnega polja in ta se vse bolj oža s hitrostjo. Problem je potem, ker možgani ne opazijo določenih nevarnosti. Oči vidijo, možgani pa zavržejo.
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Če si 110% zbran v simulatorju, ki ima samo eno funkcijo: Ko zasveti luč, pusti gas in pritisni zavoro.
Vseeno ne boš imel 0,5 s.
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
hm... to je primerljivo s startom na drag race-u - ko zasveti luč, spusti sklopko in zahodi gas - osebno sem imel reakcije okoli 0,2-0,3s, videl sem že tudi reakcije po 0,02-0,07s (ampak to je dejansko štart v rdečo luč), povprečje pa je bilo med 0,4 in 1s. 1s je bila že slaba reakcija.... je pa to res bolj neprimerljivo z realno situacijo v prometu, kjer nisi skoncentriran le na trenutek, ko zahodiš pedalko (za bremzo ali gas, sej nima veze).
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
hm... to je primerljivo s startom na drag race-u - ko zasveti luč, spusti sklopko in zahodi gas - osebno sem imel reakcije okoli 0,2-0,3s, videl sem že tudi reakcije po 0,02-0,07s (ampak to je dejansko štart v rdečo luč), povprečje pa je bilo med 0,4 in 1s. 1s je bila že slaba reakcija.... je pa to res bolj neprimerljivo z realno situacijo v prometu, kjer nisi skoncentriran le na trenutek, ko zahodiš pedalko (za bremzo ali gas, sej nima veze).
Hehe, moj najboljši štart na edinem legalnem dragu, ki sem ga peljal, je bil 0,013 ... Pa ni bila rdeča.
Povprečje sem ime pa 0,2 ampak samo zato, ker sem en štart grdo zaj... (0,4) ...