Piaggio NRG 50 DD prehiter na tehničnem

steni

Fizikalc
5. jan 2008
682
39
28
Ravne na Koroškem
Tovarniško nič spreminjan, štiri leta star, kot piše v naslovu, na tehničnem izmerili hitrost 52 km/h.
Kaj zamenjati, da bo na tehničnem pokazalo dovoljenih 45 km/h.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.474
3.588
113
Rinko na variomatu zamenjat.
Odpret, odstranit valjčke, nataknit malo širši distančnik, sestavit in peljat na tehnični.
Jaz sem Piaggio Fly tovarniško homologiran na 25 prehomologiral na 45. Ker sem vedel da bom tak problem kot ti imel čez 4 leta sem obdržal vžigalno tuljavo delano za 25km/h. Sem jo ravno čez vikend namestil nazaj in gre iz sedaj samo 30km/h :aplauz: 5 minut dela. Če greš šraufat variomat pa eno uro. Kje si delal tehničnega?
 
  • Všeč mi je
Reactions: d3esaly

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
733
75
28
Ja. Ce je v osnovi rinka se notri od originala das narest enmu da ti odreze sirso....
Tole z variomatom je hitro, res pa da rabis pistolo za gume menjat ( cene se res zavlece k mors zablokirat na en stran da lah vijak odvijes) pnevmatska je pa 3 min dela

jaz sem si dal narest 3 rinke, pa lahko izbiram kok hitro gre :) (hec je pa v tem da ko sem delal mi je tri naredil ker nismo vedeli kolk bo pokazalo)
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
A z elektroniko se ne da rešit? Sam imam na Kymkotu dve elektroniki - eno original s točno 45 km/h in drugo "odprto", ki z dosti dobre volje prileze do 70. Zamenjava pred tehničnim - 2 minuti dela.
Me je pa letos vprašal koliko gre, da nebi preveč "nažigal" - imajo sedaj vse pod kamerami.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.474
3.588
113
Itak da gre. Samo tisto za 25km/h moraš imet, pa pretakneš. Lahko si narediš na stikalo, potem sploh ne pretikaš veš.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.862
3.489
113
Jaz se občasno vozim z enim Sym-om, ki mu je požrlo to podložko (naj bi bila plastična) in ko se ogreje gre nekaj malega čez 60. Praktično je še zmeraj kot tovarniški ampak pač hitrejši. Glede na to, da nismo več neki mulci nam k sreči ne komplicirajo kaj preveč. Na tehničnem pač nekoliko manj zategne plin pa je, nismo pa še meli tehničnega sedaj, ko so pod kamerami.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
Par komentarjev...

Podlozka bo ok....saj so mere za Gilera/Piaggo motorje iste....če je pretanka pač ali naročiš širšo ali pa daš 2-3 tanjše...

Kar se tiče blokiranja variomata brez vulkanizerja z pnematsko pištolo...

Easy-peasy....najboljša varjanta je da uzmes eno 4mm špago/vezalko... In narediš gor ene 3-4 vozle zaporedno na njej....odvijes svečko....spustiš bat v spodnjo mrtvo lego.... Nabašeš not to špago... En konec valda pustiš da vn gleda :) in dvigneš bat dokler se ne ustavi.... Odtegnes variomat.... Nobene škode.... 5centov stroška!!!

Elektronske blokade pa imejte res SAMO za na tehničnega... Če z njo zablokiras cinspulo.... In se voziš rado skuri cinspulo...al pa navitje.... Cena cca 80e

Serijske elektronske blokade so druga pesmica....to kar sam gor daješ pa čist neki tretjega...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.472
5.766
113
Easy-peasy....najboljša varjanta je da uzmes eno 4mm špago/vezalko... In narediš gor ene 3-4 vozle zaporedno na njej....odvijes svečko....spustiš bat v spodnjo mrtvo lego.... Nabašeš not to špago... En konec valda pustiš da vn gleda :) in dvigneš bat dokler se ne ustavi.... Odtegnes variomat.... Nobene škode.... 5centov stroška!!!

ne najboljša varjanta je namensko orodje za blokirat variomat za 10€
Tvoja varjanta je židovska varjanta ne pa najboljša.
 
  • Všeč mi je
Reactions: nemenabijat

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
ne najboljša varjanta je namensko orodje za blokirat variomat za 10€
Tvoja varjanta je židovska varjanta ne pa najboljša.
Ich habe....ampak guess what?

Če tam ko 2 šravfa v blok všravfaš ne podložiš z podložkami (tako.da pač ni labavo vse skupaj) ...in ce malo močneje udariš z macolo po ključu komot odlomiš še blok od motorja....oz tista 2 ušesa kamor si blokado variomata zašravfal.... ;)

Varianta z špago/vezalko je 300x boljša vrjami!
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
Sploh ker tisto matico na variomatu se še lima z loctitom.... Da se ne odvije slučajno.... Odsravfaj to po 10ih letih....odbiješ ušesa stran bp...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
ne najboljša varjanta je namensko orodje za blokirat variomat za 10€
Tvoja varjanta je židovska varjanta ne pa najboljša.
Tudi če si mislil na tisto orodje ki je a-la "Dummy" svečka ki je malo daljša da se bat ustavi na njej...

Pri moji varjanti ni šanse da narediš luknjo v bat če je treba orn udarit....ker špaga se razporedi po celem batu in duši udarce...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.472
5.766
113
uporabiš primerno orodje in se nič ne lomi.
Macola po ključu pač ni primerno orodje.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
uporabiš primerno orodje in se nič ne lomi.
Macola po ključu pač ni primerno orodje.
Pa sej ČE bi OP imel pnevmatsko/električno udarno pištolo ga niti ne bi zanimalo HOW TO.....ker je nima bo pa pač enim starim gojzarjem ukradel vezalko (ker je malo daljša) al pa šel v merkur/baubau po 4mm vrvico za 1euro .naredil 3-4 vozle in se rešil zastonj tako....tadaaaa :D
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
Ej pa še "plot twist" :D da te še malo pogrejem :valjamse:

Če bo sel po 4mm vrvico(nylonsko) ...naj jo vzame kar 1 meter....mogoče mu bo kdaj prov prišla če se mu una na motorki v zaganjaču strga....al pa na rolbi....kosilnici...

Win win :cheer:

EDIT: lahko da je celo 3mm....naj prej preverii kaj mu prav pride doma ;)
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
Pa tudi ČE TO DELAŠ (metoda z špago) v kaksni stari rolbi....kosilnici z "flathead" zasnovo ko so ventili umaknjeni v stran moraš bit res srečen da ti uspe špago zarolat ravno med ventile in jih zvit!

OHV zasnove pa ja....tam pa daš luka51 motor raje....da,se on iebe z odšravfanjem :D
Flathead zasnova...
vintage-briggs-and-stratton-flathead-engine.jpg