PHEV vs čisti štrom

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Po logiki največjega Alan Fordovskega junaka, mi je sedaj, ko bom začel letno delati 20-25kkm namesto 40-50kkm padla ideja v glavo zamenjati 4.4 bencinca za čisto elektriko ali phev.

Čiste elektrike sem se vedno branil, ker se mi malo gabi ideja, da moram vsako pot daljšo od par 100km načrtovati v naprej in tudi pol urni oz 15 minutni postanki na superchargerjih mi ne dišijo najbolj. Vseeno pa me vedno bolj mikajo pospeški elektrike.

Zdaj ideje/želje imajo v najboljšem alterjevskem stilu ogromen razpon.

Od elektrike prideta bolj kot ne v poštev samo dva - tesla S in X, in to zelo verjetno samo v “90” različicah. Cene za rabljene v nemčiji so nekje 50-70k. Problem je pregovorna slaba izdelava in to, da so avti grdi za popizdit :) nisem pa še vozil ne enega ne drugega...

Na drugi strani pa je phev - klasični hibridi me ne ganejo, bolj me mika, da lahko celo mestno pot do šole/vrtca/službe/btc in nazaj naredim samo na štrom, ker bo to v bodoče predstavljalo vsaj 40% mojih km.

Tu pa bi bili potem BMW 530e, 740e. Sicer sem mislil, da je tudi mercedesov s350 hibrid plug in ampak če prav razumem je to klasičen in če hočeš plugin moraš vzet 550? To so pa potem ranga 35-50k torej verjetno cenejše in boljše od tesle.

Se dobi za te avte še kake olajšave pri uvozu ali kaj podobnega?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Zakaj pa prideta pri tebi v poštev samo Tesli S in X?
Če delaš 25 jurjev km letno, recimo, da gre za šiht, je to tam ranga 100 km na dan.
Če vzameš fatkor varnosti 2,55 to pomeni vse kar ima WLTP domet 255 km ali več. Torej izbire za električarje kuker češ.

Skratka, boš moral elaborat razširit, kaj sploh iščeš pri avtu. In a imaš doma ali pa v službi možnost polnjenja avtomobila, torej minumum podaljšek 230 V 16A do avta?
Ali pa imaš tedensko furo Berlin-Ljubljana in v to pade teh 25 k km letno ter od tukaj strah da rabiš nekaj z ekstremnim električnim dometom?
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Zakaj pa prideta pri tebi v poštev samo Tesli S in X?
Če delaš 25 jurjev km letno, recimo, da gre za šiht, je to tam ranga 100 km na dan.
Če vzameš fatkor varnosti 2,55 to pomeni vse kar ima WLTP domet 255 km ali več. Torej izbire za električarje kuker češ.

Skratka, boš moral elaborat razširit, kaj sploh iščeš pri avtu. In a imaš doma ali pa v službi možnost polnjenja avtomobila, torej minumum podaljšek 230 V 16A do avta?
Ali pa imaš tedensko furo Berlin-Ljubljana in v to pade teh 25 k km letno ter od tukaj strah da rabiš nekaj z ekstremnim električnim dometom?


Zato ker ne bom šel iz sedmice na golfa... domet rabim za 6-8x na leto do Šibenika, večkrat grem pa iz Lj do okolice Celovca oz še naprej, tam pa ponavadi nimam možnosti dofilat. Na splošno domet zaradi tega, da lahko čimveč filam doma in čimmanj na poti.

Doma nebi bil problem pojačat priključek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zaseka

ivi

Pripravnik
19. avg 2007
466
17
18
Če ti kej pomaga nekje sem v teh dneh zasledil, da ima Tesla menda po novem odprto poslovalnico na Leskoškovi cesti v BTC-ju, kjer si lahko avte tudi pobližje pogledaš.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Zato ker ne bom šel iz sedmice na golfa...
Sem sam na istem in menim, da je elektrika pac modna muha oz tistih nekaj hibridov za rajo. Ostani pri normalnem avtomobilu. Ni zamenjave za to kar imas. Da sam gruntam kje in kako bom polnil... Get the fuck out.

Ce res ne mores brez elektrike, obstajata samo dva hibrida. Lexus rx 450 in LC :)

 
Nazadnje urejeno:

masevc

Guru
2. sep 2007
3.513
892
113
Je v zadnjem casu v nasi okolici nekdo kupoval elektricni avto v tem rangu. Stestiral je Teslo, iPacea, Etrona in se na koncu odločil za Etrona. Novega za okol 80kEur.

od vseh, ga je pri Etronu motilo najmanj stvari.

Druagče pa ostanes na sedmici PHEV?
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Ko bos peljal nek performace EV kot je recimo Tesla S, znas kak kompromis sprejet.
Voznja je tako udobna (podajanje moci), pospeski tako brutalni, da ni primerjave.
Bo pa treba zamenjat mindset; polnjenje vedno, kjer je mozno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ko bos peljal nek performace EV kot je recimo Tesla S, znas kak kompromis sprejet.
Voznja je tako udobna (podajanje moci), pospeski tako brutalni, da ni primerjave.
Bo pa treba zamenjat mindset; polnjenje vedno, kjer je mozno.

Saj zaradi samih pospeškov me tudi vleče k tesli. Ker sub 3,5 avto v bencinski različici mi trenutno ni dosegljiv. Pa tudi uporabnih ni veliko takih avtov. Mi je pa to filanje res zoprno in se bojim, da se bom večkrat zakalkuliral zato mi bolj diši PHEV. Po drugi strani pa ni nobene logike, da dam še 20-30k zraven k temu avtu, pa se na koncu slabše vozim, samo zato, da bo novejši...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Zakaj bi bilo filanje zoprno? A filanje telefona pa ti ni zoprno?
Če imaš lastno bajto, kjer lahko dnevno filaš, je to to. Če imaš to možnost v garaži, pa že super deluxe. Avto pripelješ, pritakneš in to je to.

Za tistih 6 krat letno dofilat na hitrih polnilnicah na daljših poteh, boš pa že preživel tistih 20 minut na kakem kufetu, zato se ne obremenjuj z nekimi 2000 km električnega dometa, to so bedarije.

Na koncu boš ugotovil, da je električar najbolj komot varijanta vozila, sploh za vsako-dnevno vožnjo. Tudi dotankaš ga doma, ne da bi lazil na črpalke, kjer te bi posiljevali s čokoladicami in drugimi neumnostmi.

Vsekakor, pa za bilokaj kar boš kupoval, se zmeni za testno vožnjo, da vidiš kako ti avto ustreza. Ne kupovat ne blef.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Veliko že samo v nizki tarifi (22h-06h). 3x16A*230V*8h = 88 kWh

Za 90% folka je dovolj navaden Šuko 230 V 12 A iz navadne vtičnice - 22 kWh zgolj iz nizke tarife.

Seveda lahko greš tudi preko 16A na fazo. Samo za domačo polnilnico ne vidim poante. Avto itak polniš čez noč in vsak dan. Ni logike kot pri fosilcu, kjer se moraš peljat stran natankat tekoče dinozavre in posledično to ne počneš vsak dan.
 
  • Všeč mi je
Reactions: masevc

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Saj zaradi samih pospeškov me tudi vleče k tesli. Ker sub 3,5 avto v bencinski različici mi trenutno ni dosegljiv. Pa tudi uporabnih ni veliko takih avtov. Mi je pa to filanje res zoprno in se bojim, da se bom večkrat zakalkuliral zato mi bolj diši PHEV. Po drugi strani pa ni nobene logike, da dam še 20-30k zraven k temu avtu, pa se na koncu slabše vozim, samo zato, da bo novejši...


Nimas to kaj dosti planirat. Avto planira zate. Polnilnic je ze kar nekaj. Sicer pa tudi v IC avtu redko naredis vec kot 300, 400km v kosu.
Je pa sigurno vec za razmisljat o tem kot z dizel Passatom, ki gre 1000km dalec z normalno, nešparavno voznjo.
Bi bil ta avto edini, ki ga lahko vzames?
Ce imas se kako drugo opcijo (zena, starsi, prijatelj) za smucanje v Franciji, morje, potem ze skoraj nimas kaj dosti razmisljat.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Bmw hibridi so z 2 literskim bencinarjem, ki je daleč prešvoh za razred 5,7,x5 ko zmanjka štroma pije, da je joj, kar je tudi logično glede na motor in težo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Hmmm, daj prebrskal kaj nudi Lexus.
Na tem področju ima Lexus tojota največ izkušenj po mojih info.
Ajd v čisti elektriki ga Tesla nese, samo pri Tesli me odbija politika morebitnih popravil....
Edino ne vem kdo ima pri lexusu neko hitrostno omejitev, ki tebi ne bo po godu se..i zdi..
 
Nazadnje urejeno:

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Samo, ce kupuje zaradi pospeskov, potem takle hibrid ni prava stvar.
Niti ne gre niti dometa nima.