PHEV goljufajo

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Začelo se je z diesegateom, dizli so strupeni, vsi šli na bencinarje, ki so tudi kar naenkrat potrebovali GPF filtre, saj so tudi strupeni. Sedaj so PHEVi kar naenkrat skoraj bolj strupeni kot ICE.
Čez 5 let bomo izvedeli,, da so EVji full strupeni in da bo treba peš hodit, brez prdcev, ker to je že problem.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Pa saj to je jasno, da je vse kar vsebuje bencinski/dizelski ICE in/ali baterije tako ali drugače strupeno. Je samo stvar debate kje je bolje spuščat ta strup - vsepovsod ali raje samo v Šoštanju in na Kitajskem, ker so to daleč, daleč kraji, ki niso na istem planetu.

PHEVI so jasno sredstvo za izpolnjevanje birokratskih standardov in nikakršna rešitev za planet.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
S tem se načeloma strinjam.

Ni pa to nikakršna rešitev za planet. Še huje, s forsiranjem "bio eko" vozil in z davčnimi obremenitvami za lastnike ne-"bio eko" vozil bomo povzročili planetu še več škode, ko bodo lastniki svoja ne-"bio eko" vozila predčasno prepuščali preši... Ali pa še huje, opremili bomo revne afriške in azijske države s temi vozili.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
S tem se načeloma strinjam.

Ni pa to nikakršna rešitev za planet. Še huje, s forsiranjem "bio eko" vozil in z davčnimi obremenitvami za lastnike ne-"bio eko" vozil bomo povzročili planetu še več škode, ko bodo lastniki svoja ne-"bio eko" vozila predčasno prepuščali preši... Ali pa še huje, opremili bomo revne afriške in azijske države s temi vozili.
Točno to. Najbolj ''eko'' avto (pustimo tiste avte izpred 50ih let) je tisti, ki je že na cesti in se ga uporablja čim dlje.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Začelo se je z diesegateom, dizli so strupeni, vsi šli na bencinarje, ki so tudi kar naenkrat potrebovali GPF filtre, saj so tudi strupeni. Sedaj so PHEVi kar naenkrat skoraj bolj strupeni kot ICE.
Čez 5 let bomo izvedeli,, da so EVji full strupeni in da bo treba peš hodit, brez prdcev, ker to je že problem.
Imaš hude težave z razumevanjem. Diesegate je bil direktna goljufija testnega cikla, zato tudi direktna pravna podlaga za tožbe. Pri PHEV je pa problem, da testni cikel upošteva nek način uporabe, jasno tak pri katerem uporabnik avto polni vsak dan na vtičnici, no shit. No tule pa nastane problem ker so firme za nakup takih vozil predvsem v UK dobile določene ugodnosti, ampak so se požvižgali na polnjenje na vtičnici, kar pa jasno ne bo dalo niti približno takih rezultatov kot na testu.

Torej pri PHEV je problem da ima uporabnik na izbiro energent in od tega je odvisno kako "green" bo uporaba takega vozila.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Dejstvo: Klasičen avto bo skozi leta samo bolj onesnaževal (vprašljivo vzdrževanje izpušenga sistema), med tem ko bo elektrika vsako leto čistejša.

Nihče pa tule ni omenjal da ta xEV sadijo rožice in so 100% čisti. Dejstvo je samo, da so v celotnem ciklu uporabe čistejši od konkurence.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
“Simplest benchmark: running a leafblower for 30 minutes creates more emissions than driving a F-150 pickup truck 3800 miles,” Fallows writes. “About one-third of the gasoline that goes into this sort of engine is spewed out, unburned, in an aerosol mixed with oil in the exhaust.”

Ne verjamem, ampak sem danes prebral. :)


PHEV so super, na voljo razni 50km+, lahko uporabljam štrom v 90% kilometrov, ki jih naredim. Tudi z i3 60Ah lahko velika večina ljudi vse opravi oz. novejši/cenejši z majhnimi baterijami.

Kdor misli, da je dizlgate nek velik ekoškandal je bedak, enako tisti, ki mislijo, da BEVi karkoli konkretno spremenijo na bolje.

Planet ustavljen za 1 leto:

EnxX3D0VoAAs5f9.png
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Dejstvo: Klasičen avto bo skozi leta samo bolj onesnaževal (vprašljivo vzdrževanje izpušenga sistema), med tem ko bo elektrika vsako leto čistejša.

Nihče pa tule ni omenjal da ta xEV sadijo rožice in so 100% čisti. Dejstvo je samo, da so v celotnem ciklu uporabe čistejši od konkurence.

Baterije so pa vedno bolj čiste kneda?

Sem za EVje, samo najprej bi moral še kak napredek pri izdelavi baterij narest pa je. Mogoče od nivoja kot so zdaj naprej izdelovat, prej pa nikakor ne. Razvoj razvoj razvoj, da tehnologija preseže subvencije, da vsak potem menja zato ker je boljše/cenejše.

Tehnologija in manjše trošenje, ne pa trošit še več cenejšega sranja. Mazda je delala eno analizo, da je veliko bolj učinkovito finančno, praktično in ekološko hitreje nadomestit večji del stare flote z novimi bencinarji, kot pa srati z BEV.
 

Schime

Guru
22. nov 2008
1.984
769
113
Po mojem je edino ekološko kar lahko res naredimo je, da nas čez 20 let ne bo 11 miljard ampak vsaj samo toliko kot nas je sedaj.
Da bomo resno kak velik premik v porabi ali pa načinu življenja naredili ni za pričakovati. Električne energije se bo porabilo iz leta v leto več.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Ekološko bi bilo da bi delali avtomobile ki bi ga lahko vozil bp 15 - 20 let. Ampak njim je v interesu da ga menjaš po 5 letih, ko je star 10 pa v razgradnjo.
Da bi delali dele ki bi zdržali več kot leto ali dve. In seveda logistika, zakaj se eni vozjo s kraja A v B na delo spet drugi delajo podobno in se vozjo z B v A .
To da bi lahko delali od doma je pa zgleda višek znanosti...
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85 in sad

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Ekološko je delati od doma in se ne voziti vsak dan v službo za brezveze.

In to večkratno ekološko! Ne samo, da manj puhamo, tudi širitev v šestpasovnice ne bi bila potrebna. Da ne omenjam, da bi vsaj delno končali s centralizacijo države.

Ampak saj vemo kako je. Večina, ki bi lahko delala od doma, se še vedno dnevno hodi okuževat s korono, ker jim delodajalci ne zaupajo. Zaprti smo pa vsi, pa Kacin nas vsak dan okrega, ker se družimo vsepovprek.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Baterije so pa vedno bolj čiste kneda?

Sem za EVje, samo najprej bi moral še kak napredek pri izdelavi baterij narest pa je. Mogoče od nivoja kot so zdaj naprej izdelovat, prej pa nikakor ne. Razvoj razvoj razvoj, da tehnologija preseže subvencije, da vsak potem menja zato ker je boljše/cenejše.

Tehnologija in manjše trošenje, ne pa trošit še več cenejšega sranja. Mazda je delala eno analizo, da je veliko bolj učinkovito finančno, praktično in ekološko hitreje nadomestit večji del stare flote z novimi bencinarji, kot pa srati z BEV.

Lahko je rečt manj trošite, ampak folk tega enostavno ne bo naredil. Tudi stara vozila kar zaplenit in dati neke "subvencije" za nove bencinarje ne gre.

Izdelava baterij pa bo vsako leto bolj ekološko, to je dejstvo ekonomije obsega in stroškov zadaj. Ne moreš se iti neke svinjarije, ker te to danes vse udari po žepu. Tudi države ki se danes to gredo se tega ne bodo več šle ko bo treba proizvodnje povečat x100 da bo zadostilo potrebam čez 10 let. Kdor misli da za ta problem ni tehnične rešitve naj raje ne investira svojega denarja v ta sektor. Jaz sem ga že in ga še bom, ker verjamem ravno obratno.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Greva počasi.
Imaš hude težave z razumevanjem. Diesegate je bil direktna goljufija testnega cikla, zato tudi direktna pravna podlaga za tožbe.
Drži, ampak po dieselgate-u so kar naenkrat postali VSI dizli umazani (tudi tisti, ki niso goljufali), čeprav se je pokazalo, da znajo biti sodobni dizli celo čistejši od bencinarjev, ko le ti še niso imeli GPF. Zanimivo, ne? In še vedno vi zelenci trdite, da so VSI dizli umazani.
Tako da 2016 je bil bencinar top eko izbira. Dokler se ni izkazalo, da tudi ti svinjajo in bo treba GPFje not nabit, pa zraven še en mali laboratorij. Sedaj so PHEVi problem.
Pri PHEV je pa problem, da testni cikel upošteva nek način uporabe, jasno tak pri katerem uporabnik avto polni vsak dan na vtičnici, no shit.
A je kdo od vas zelenih opozoril na to težavo?
No tule pa nastane problem ker so firme za nakup takih vozil predvsem v UK dobile določene ugodnosti, ampak so se požvižgali na polnjenje na vtičnici, kar pa jasno ne bo dalo niti približno takih rezultatov kot na testu.
Torej pri PHEV je problem da ima uporabnik na izbiro energent in od tega je odvisno kako "green" bo uporaba takega vozila.
Spet torej ''problem'' z neko arbitrarno določeno birokratsko zadevo na katero je opozoril kdo? Čudno, da zelenci na take zadeve ''pozabite''.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kaj bi pol silili v bedo že tako obubožane države? Druge ni...

Sicer pa...:
En3x1bsVgAAlqv2.jpg
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Greva počasi.

Drži, ampak po dieselgate-u so kar naenkrat postali VSI dizli umazani (tudi tisti, ki niso goljufali), čeprav se je pokazalo, da znajo biti sodobni dizli celo čistejši od bencinarjev, ko le ti še niso imeli GPF. Zanimivo, ne? In še vedno vi zelenci trdite, da so VSI dizli umazani.
Tako da 2016 je bil bencinar top eko izbira. Dokler se ni izkazalo, da tudi ti svinjajo in bo treba GPFje not nabit, pa zraven še en mali laboratorij. Sedaj so PHEVi problem.

A je kdo od vas zelenih opozoril na to težavo?

Spet torej ''problem'' z neko arbitrarno določeno birokratsko zadevo na katero je opozoril kdo? Čudno, da zelenci na take zadeve ''pozabite''.

Kolega, ti meni ne boš dajal vzdevka "zelenec", tule sva zaključila, ker ne znaš držat debate na nivoju.