Avto je Peugeot 206, letnik 2002, motor 1.4 8V. Ze enkrat poleti se je pri domacem Peugeotu 206 prizgala lucka za napako motorja. Ko sem avto dobil v roke in ga pregledal, ni kazal nobenih tezav. Tester mi je takrat pokazal napake P0300 (Random / Multiple Cylinder Misfire Detected). Napake sem pobrisal in je bil do vceraj mir, je pa res, da sem prejsnji teden sem tudi zamenjal svecke in dal notri NGK (menim, da to ne bi smelo vplivati, ker je avto 1 teden deloval v redu)
Danes sem avto malo pogledal in ugotovil, da v prostem teku trese in se takoj opazi, da motor ne tece v redu. Znova sem prikljucil tester in pokazalo je tri napake: P0200 Injector Circuit / Open in 2x ze prej omenjeni P0300. Napake sem pobrisal in avto znova zagnal. Lucka za napako motorja se je po slabi minuti v prostem teku prizgala in tester je pokazal 2x napaki P0300.
Se da iz zgornjega sklepati, da je vzigalna tuljava fuc. Menjali je se nismo, avto ima pa 130000 prevozenih. Bi lahko bil le injektor za zamenjati?
Danes sem avto malo pogledal in ugotovil, da v prostem teku trese in se takoj opazi, da motor ne tece v redu. Znova sem prikljucil tester in pokazalo je tri napake: P0200 Injector Circuit / Open in 2x ze prej omenjeni P0300. Napake sem pobrisal in avto znova zagnal. Lucka za napako motorja se je po slabi minuti v prostem teku prizgala in tester je pokazal 2x napaki P0300.
Se da iz zgornjega sklepati, da je vzigalna tuljava fuc. Menjali je se nismo, avto ima pa 130000 prevozenih. Bi lahko bil le injektor za zamenjati?