Da nekako zaključimo...
Avto je popravljen. Šop kablov CAN BUS (tisti visokopretočni med menjalnikom motorjem in CEM) so bili napeljani narobe, namesto pod akumulatorjem so bili napeljani med motorjem in akumulatorjem. Zaradi tresenja motorja so se kabli obrabljali, enega je celo pretrgalo. Po pretrgu se je dotikal motorja zato je čez spustilo maso in skurilo glavni računalnik CEM.
Serviser je vse to nekako odkril in popravil CEM (zamenjal je dva čipa). Že v tej fazi sem bil vesel kot radijo.
Rekel mi je tudi, da sem imel sigurno že prej kakšne težave. Res sem jih imel z avtomatskim menjalnikom (tudi tema na alterju). Za menjalnik sem imel avto pri treh serviserjih, od tega sta bila dva taka, ki se ukvarjata samo z avtomatskimi menjalniki in sta precej znana. Vsi so mi rekli, da je mehanska napaka, da so ventili čisto zanič (med prestavljanjem z malo več plina ni menjavalo in metalo ven iz prestave). Vsakemu sem omenil da imam občutek, da je neka softwarska napaka a so se skoraj da smejali nazaj.
No od kar so moji kabli spet celi menjalnik dela brez najmanjše napake, prestavlja zelo tekoče. Tudi če ga pohodim do konca prestavi dve nižje brez problema (prej to ni bilo mogoče, ker ga je vedno vrglo ven).
V bistvu sem vesel, da je to crknilo, ker sem bil tik pred tem da menjam ventilo v menjalniku (cca 1500€).