To je Patriotova računica
Mene je prišel uradni servis za Polota 1.4 TDI ..... 110 EUR..sem je všteto 3 litre olja, oljni filter + delo (in ostale fore, ki ti jih namečejo)...k sreči so mi ob prvi obletnici podarili bon za 1 liter olja, pa sem jim rekel daj ga kar vkalkulirajo ob menjavi (in tako prihranil 25 EUR
).
Pri Passatu me pride olje nekje 30 EUR, filtri pa tudi tam nekje...torej 60 EUR + (na debelo) 2 uri mojega dela. Pa je narejeno kot je treba, nič izgubljenega, polomljenega, drugega uničenega, načetega..itd. Hkrati pogledaš še ostale zadeve, če je vse kot mora biti. Ker na uradnem servisu dobi delavec del. nalog za menjavo tega in tega..ko to naredi, zapre havbo in boli ga briga za vse ostalo.
(Ker kadar sem imel priliko stati zraven 'mojstrov' ki so karkoli počeli zame sem si želel ali da tega ne bi gledal, predvsem pa, da bi bilo mnogo bolje, če bi naredil sam - in to v prvo in kot laik. Sicer bi dlje trajalo pa vseeno, narejeno kot se šika).
Mene je prišel uradni servis za Polota 1.4 TDI ..... 110 EUR..sem je všteto 3 litre olja, oljni filter + delo (in ostale fore, ki ti jih namečejo)...k sreči so mi ob prvi obletnici podarili bon za 1 liter olja, pa sem jim rekel daj ga kar vkalkulirajo ob menjavi (in tako prihranil 25 EUR
Pri Passatu me pride olje nekje 30 EUR, filtri pa tudi tam nekje...torej 60 EUR + (na debelo) 2 uri mojega dela. Pa je narejeno kot je treba, nič izgubljenega, polomljenega, drugega uničenega, načetega..itd. Hkrati pogledaš še ostale zadeve, če je vse kot mora biti. Ker na uradnem servisu dobi delavec del. nalog za menjavo tega in tega..ko to naredi, zapre havbo in boli ga briga za vse ostalo.
(Ker kadar sem imel priliko stati zraven 'mojstrov' ki so karkoli počeli zame sem si želel ali da tega ne bi gledal, predvsem pa, da bi bilo mnogo bolje, če bi naredil sam - in to v prvo in kot laik. Sicer bi dlje trajalo pa vseeno, narejeno kot se šika).