Passat 170 HP chip tuning...

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Citat:
Uporabnik creep pravi:
Citat:
ali pa so v tovarni debili

Debili so kar vozniki in tovarne računajo na to. Zato pa pustijo te "rezerve".

Če ima avto več rezerv, lahko z njim delaš tako, kot delajo povprečni slovenski voznik in ga začuda niti ne boš tako hitro uničil. Povsem drugače pa je, če je avto že tovarniško "na meji".
Hehe, ne bi mogel bolje povedat. Sploh glede slovenskih voznikov. Razen da dodaš še, da mora noter it olje s parkirišč za 2eur na liter.
cheer.gif
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Se včasih sprašujem če sem sam neumen, da dajem not predpisano olje, servisiram na vsake 18.000km (namesto predpisanih 30.000), mrzlega ne tiščim, vročega ne ugašam in ne tiščim do končne hitrosti po AC.
rolleyes-1.gif


BTW... prejšnji avto je bil čipan s 110 na 140 hp pri cca 90.000 km in z motorjem ni bilo nobenih težav. Pri 150.000km je šel od hiše.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik creep pravi:
Citat:
ali pa so v tovarni debili

Debili so kar vozniki in tovarne računajo na to. Zato pa pustijo te "rezerve".

Če ima avto več rezerv, lahko z njim delaš tako, kot delajo povprečni slovenski voznik in ga začuda niti ne boš tako hitro uničil. Povsem drugače pa je, če je avto že tovarniško "na meji".

Se pravi, da ko en "tipičen slovenc" kupi od tebe čipan avto, ki si ga ti odlično vzdrževal, "tipičen slovenc" pa ga vzdržuje površno, mu bo avto začel delati probleme, ki se mu nebi dogajali, če avto ne bi bil čipan in površno vzdrževan, saj firma pusti "rezervo" iz točno teh razlogov.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
ksz...

Mene pa zanima ena stvar... Vsi hvalite čipanje.. Saj ne da bi imel kaj proti temu, vendar čisto tako informativno me zanima, kakšni so potem razlogi, da že tovarna ne vnese takih parametrov, ki nam dajo "večji navor, manjšo porabo"?
Zdaj ne vem, ali mora biti tukaj en velik minus pri vsem tem pa ga nobeden ne omenja ali pa so v tovarni debili, v kar nekako dvomim, saj menda ja vedo kaj je optimalno za določen motor ali kako?






Seveda je minus....
Motor ima tovarnisko optimalno nastavljeno elektroniko, nevem kdo za hudica si je sploh zmislil izraz "cipanje" ker se spremeni samo program delovanja motorja. Torej poveca se parameter goriva in pritisk turbine...
To ti pa verjetno pove vse kaj se potem zgodi z motorjem.
.....precej vecja obraba motorja, zmanjsana zanesljivost, ekolosko gledano tudi grev vse v tri krasne, in seveda se koncno tudi poveca poraba..
Je pa odvisno kak avto vozis, nasplosno imajo nemski proizvajalci prececej vecje rezerve kot pa kak francoski....l
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
To je pa povsem njegov problem. Jaz pri prodaji avta povem, kaj se je z njim dogajalo, v kakšnem stanju je, in dam zraven račune popravil in servisov.

Zakaj bi mene skrbelo, kaj bo on naprej delal z avtom? Če mu ni všeč, da ima avto čip, se še vedno lahko nazaj naloži originalen software.

Ma ste prov smešni z vašimi izpadi.
Povej mi to: kako je možno, da je pri močnejšem modelu motorja mojega vozila (+35KM) zamenjana samo turbina, mapa in odmična gred?

In obstaja tudi tovarniško modificiran model, ki ima 60KM več od moje verzije. Tudi pri tem mašine ne odpirajo, menjajo samo stvari okrog nje (turbina, izpuh, kolektor, mapa, ...).
priden.gif


Seveda da tovarna garancijo na vse.
 
Nazadnje urejeno:

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik creep pravi:
To je pa povsem njegov problem. Jaz pri prodaji avta povem, kaj se je z njim dogajalo, v kakšnem stanju je, in dam zraven račune popravil in servisov.

Zakaj bi mene skrbelo, kaj bo on naprej delal z avtom? Če mu ni všeč, da ima avto čip, se še vedno lahko nazaj naloži originalen software.

Ma ste prov smešni z vašimi izpadi.
Povej mi to: kako je možno, da je pri močnejšem modelu motorja mojega vozila (+35KM) zamenjana samo turbina, mapa in odmična gred?

In obstaja tudi tovarniško modificiran model, ki ima 60KM več od moje verzije. Tudi pri tem mašine ne odpirajo, menjajo samo stvari okrog nje (turbina, izpuh, kolektor, mapa, ...).
priden.gif


Seveda da tovarna garancijo na vse.

Kakšnimi izpadi? Saj samo sprašujem.. Nobenega ne obsojam, samo navajam dejstva po nekem logičnem sklepanju in postavim kakšno podvprašanje.
In sedaj kar mi prvo pride na misel je to, da je druga odmična gred in turbina pa te zadeve, ki so tam okrog kot ti praviš.. In kaj ima "čipanje" veze s tem? A ti ne spremenijo pri čipanju samo določenih parametrov? To je razlika, ker je še vedno drugačna odmična in turbina kot na močnejši različici motorja in posledično je vse skupaj bolj obremenjeno. Ali kako?
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Izpadi so do te meje, da nekateri tu pametujejo o čipanju, pa še niso imeli čipanega avta v lasti
smile-1.gif


Pri čipanju ti spremenijo samo parametre, nič mehanskega. Tovarniški tuning pri mojem omenjenem primeru pomeni le to, da motor zdrži krepko večje obremenitve od serijskih in notranjosti motorja ne tikajo. Se pa temu primerno spremeni servisni interval in tip olja, ki ga je treba dajati v motor (iz 5w40 na 10w50). Saj je logično.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
A niso celo tisti motorji, eni TDI, ki so bili v starih passatih - 100hp in 130hp.. Popolnoma vse je mehansko enako, samo parametri so drugačni? Ali kaj je bilo to..
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
To, da so določeni TDI motorji imeli samo različne parametre ni res.

Imaš 90hp in 110hp na Boschpumpo, kjer so bistvene razlike v turbini, računalniku in velikosti šob.
med 90, 105, 115, 130, 150 in 160 TDI PD 4 valjniki pa so že kar precejšnje razlike (je tudi razpon moči od 90-160 večji).
Mogoče izstopata edino 90 in 105 verziji, ki naj bi bile precej podobne (tega ne vem točno, zato zagotovo ne bom trdil ničesar).

Je pa res, da vsi zgoraj omenjeni motorji pri spodobnem vzdrževanju zdržijo marsikaj (tudi konkreten tuning).
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.774
6.761
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik creep pravi:
Se pa temu primerno spremeni servisni interval in tip olja, ki ga je treba dajati v motor (iz 5w40 na 10w50). Saj je logično.

od kje ti podatek da se spremeni olje (sicer ne sprašujem za tdi ampak ...)

nekoč je nekdo pisal kako je bil otreba na HDI 1.6 110 precej kmalu po čipu menjat sklopko?!
 
Nazadnje urejeno:

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Govorim za moj primer, kjer gre za praktično identičen motor s povečano konjenico in je tovarna namesto 5w40 predpisala 10w50 olje, kar tudi upoštevajo ob rednih servisih.

Če sam čipaš pri enem od ponudnikov se pač sam odločiš, kaj boš noter vlival.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik creep pravi:
Se pa temu primerno spremeni servisni interval in tip olja, ki ga je treba dajati v motor (iz 5w40 na 10w50). Saj je logično.

od kje ti podatek da se spremeni olje (sicer ne sprašujem za tdi ampak ...)

nekoč je nekdo pisal kako je bil otreba na HDI 1.6 110 precej kmalu po čipu menjat sklopko?!






Seveda je mogoce se posebej francoz je narejen "zelo na meji" se z necipanim so problemi. Sklopke pa so sedaj najvecji problem ker je veliko dvomasnih vztrajnikov s katerimi so problemi ze pri necipanih
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.323
151
63
...

Kaj pa GTI VI DSG? Kaj se da narediti? Afaik na RSR ni ničesar na to temo, na Porcheju imajo pa testnega GTIja z Akrapovič izpušno cevjo (no dvema), čeprav na oglasih tega ne omenjajo in ima kao 30KM več???

Jernej
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Samo da zakljucim moj "del" teme:

Sem ga sel danes iskat. In ugotovil, da sem narobe razumel tipa iz leasinga... Sicer je 2.0, ampak bencinar, ne diesel
smile-1.gif
200 HP...

Bo kar dovolj
wink-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Hm, sem zdajle pogledal... 25 konj za... Za 649 EUR?

Sorry, ampak tolk mi pa ni vredno
frown-1.gif

še enkrat, če si resen se lahko zmenmo za popust
wink-1.gif






No koliko lahko zrihtas popusta?
Jaz bi rabil, ne ceniku ima 500 EUR, meni da popust na 400EUR, za koliko mi ti uredis?
 

Fedor

TTX Allenatore
5. okt 2007
805
0
16
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Hm, sem zdajle pogledal... 25 konj za... Za 649 EUR?

Sorry, ampak tolk mi pa ni vredno
frown-1.gif

še enkrat, če si resen se lahko zmenmo za popust
wink-1.gif

evo, jaz bi čipal...tudi danes. če je mogoče :D
Audi A4 1.9tdi 05l.....sporoči, kako in kaj..pa popust, če je seveda še aktualen.....

po čipanju te peljem v dubočico na æevape
wink-1.gif
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.777
221
63
Citat:
Uporabnik Fedor pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Hm, sem zdajle pogledal... 25 konj za... Za 649 EUR?

Sorry, ampak tolk mi pa ni vredno
frown-1.gif

še enkrat, če si resen se lahko zmenmo za popust
wink-1.gif

evo, jaz bi čipal...tudi danes. če je mogoče :D
Audi A4 1.9tdi 05l.....sporoči, kako in kaj..pa popust, če je seveda še aktualen.....

po čipanju te peljem v dubočico na æevape
wink-1.gif

kolk je zdej ta famozna cena? slisal sem ze za vse variante od 120 eur dalje za prijatelje .... no za koliko uradno lahko cipamo avto preko tebe?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
[censored] ga recesija. v sili satan muhe zre.
Ce mi kdo cipa za 120 EUR imam jutri zjutraj 3 krmilne enote takoj za zrihtat
 

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.062
109
63
Imam Passata 170 Common Rail in nikoli nisem rabil nicer mocnejsega of tovarniskega

Po pravici povedano je samo enkrat sel (na avtocesti Munchen Nurberg) do maksimalne hitrosti, kar se pa pospesevanja tice, pa ko pohodis do konca - DSG salta navzdol in me kako desetinko sekunde kasneje izstreli, ko rabim koga prehitet.

Za kdaj pa sploh rabite cipano masino - kdaj vam pospeski niso dovolj? Ali resujete turbo luknjo pri PD masinah?

P