Passat 170 HP chip tuning...

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Torej, tole se bo zapeljalo v garazo konec naslednjega tedna...

Koga lahko priporocite (in za koliko), da ga malo... poboljsamo?
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Citat:
Uporabnik cresh pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
http://www.rsrmotorsport.com/optimiranje/vw.php

če boš resen se lohk s kolegom zmenim za popust
smile-1.gif
2.0 TDI ga ni noter.
Sicer bi pa jaz pustil lepo pri miru teh 170KM. Se mi zdi dovolj navito, kar bo več, zna prinesti s sabo težave z vzdržljivostjo.

Še enkrat poglej pa boš videl da je notr.
Se posipam s ..... snegom
grin1.gif
.

Hm, 25KM, nekaj višji navor in potencialne težave. Jaz bi pustil pri miru.
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Hm, sem zdajle pogledal... 25 konj za... Za 649 EUR?

Sorry, ampak tolk mi pa ni vredno
frown-1.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.773
169
63
saj imajo v teh časih skonto; 40%.
Se pa vseeno da dobit še ceneje. Od priznanih tunerjev, a prek južne meje.

lp
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
[
2.0 TDI ga ni noter.

Kako ga ni..gre na 195 konj.

Če je tovarna preračunala na 170 konj, potem ne sme biti panike s povečanjem navora ker gre za povečanje moči (navora) za 15 % kar ni sporno.


Je pa priporočljivo
evil.gif


(ups....je že bilo razčiščeno...se oproščam)
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Če je tovarna preračunala na 170 konj, potem ne sme biti panike s povečanjem navora ker gre za povečanje moči (navora) za 15 % kar ni sporno.


Je pa priporočljivo
evil.gif


(ups....je že bilo razčiščeno...se oproščam)
Kontaktiraj malo PSA voznike, kateri so čipali 1.6 HDI, pa boš potem povedal, da ni panike.
grims-1.gif

Seveda je lahko po forumu malce ''teoretizirat'', ko bo pa nekomu, kateri bo na podlagi tvojih besed čipal, razsulo motor boš pa lepo zamahnil z roko in živel naprej, a ne? Torej, če imaš praktične izkušnje s čipanjem tega motorja potem lahko tako suvereno razlagaš okoli, če pa nimaš, pa svetujem malce več previdnosti.
nahrung002.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.173
3.885
113
115KM PD motor (passat letnik 99). Čipan pri RSR-ju na 150KM. Naredil 120.000 km brez problemov (prva turbina, prve šobe,....skratka razen rednih servisov nič). Na podlagi LASTNIH IZKUŠENJ lahko samo priporočam.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
115KM PD motor (passat letnik 99). Čipan pri RSR-ju na 150KM. Naredil 120.000 km brez problemov (prva turbina, prve šobe,....skratka razen rednih servisov nič). Na podlagi LASTNIH IZKUŠENJ lahko samo priporočam.
Ti priporočaš na podlagi LASTNIH IZKUŠENJ za 115KM in ne 170KM.
grims-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
[
Kontaktiraj malo PSA voznike, kateri so čipali 1.6 HDI, pa boš potem povedal, da ni panike.

že že, samo mi govorimo o popolnoma drugem motorju, drugega proizvajalca.

Pri hiši kar je dizlov so vsi čipani - dva od novega, eden rabljen:
VW 130 - > 160
VW 70 -> 95
MB 110 -> 136

tak da...zavisi koliko tolerance (varnostne si pusti proizvajalec). Za renoje vem da je povečanje precej bolj sporno kot za VW..za pežojepa nisem na tekočem..zgleda da čipanje za njih ni priporočljivo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Kolikor vem je VW 130KM v bistvu precej podoben serijski različici 150KM oz. 160 KM (Seat). Kar teoretično zagotavlja, da bi moral prenesti čipanje brez večjih težav.
2.0 TDI je najmočnejši 170 KM, kar (spet zgolj teoretično) pomeni, da znajo biti kakšne težave ob še večjem navitju. Pa to pomeni skoraj 100KM na liter, kar je zelo lepa številka.
evil.gif


Če pa ima kdo praktične izkušnje, pa naj pove.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Kolikor vem je VW 130KM v bistvu precej podoben serijski različici 150KM oz. 160 KM (Seat). Kar teoretično zagotavlja, da bi moral prenesti čipanje brez večjih težav.

mah, niso si podobni...toliko so si kot 130 in 115 konjska različica. Bi se reklo enaka zasnova ostalo ('detajli') pa se razlikujejo.

Ker 150 konjsko izvedenko se da tudi čipat (na 170)...torej so drugi k0nektorji, turbina, itd..skratka vse razen bloka in parih 'livarskih' zadevščin.

Ne vem no..osebno se mi 15 % povečanje moči ne zdi sporno - sploh ne z vidika utrujanja in preobremenitve materiala..je pa občutek pri vožnji po čipanju neprimerno boljši - zlasti v nižjih vrtljajih in umirjeni vožnji - kar pa mislim da opravičuje smisel čipanja.

'Sporno čipanje' je bilo za moje pri 90 konjski 1.9 TDI različici (zadnji, ki je bila v prodaji) kjer se je po čipanju dobilo 130 konj..kar pa je 40 % povečanje moči...in tu bi pa znal nastati kak problem (samo kot kaže tudi to dokaj dobro funkcionira).