OŠ / razred za napredne

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
178
2
18
Kot otrok nisem bil na nobeni izvenšolski dejavnosti, sem pa obdelal vsako gramoznico in goščavo v okolici, pa kaj. Gledam mlade diplomante - programerje, ki gredo skozi našo firmo, niti gonilnika za tiskalnik si ne znajo inštalirati. K...c pa črni pasovi, kreativni in ne vem še kakšni tečaji in diplome.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.582
2.628
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
...
Nehajte tamale učiti doma in tem lenim prfoksom lajšati delo in dajati ideje, da jim lahko nabijejo še tone domačih nalog, pač z namenom, da bi jih doma učili, da njim pač ne bi bilo treba opravljati svoje delo. ...

Samo na tale del. A se ti zavedaš do kod je naloga šole da "nauči" otroka? In ali res misliš, da se "doma" ni treba nič več učiti?
Je če prfokse omedlevajo od groze, ker bo treba froca naučiti brati in pisati, češ, vsi ostali pa že znajo.
Mene so v šoli naučili oboje, pa tudi vse sošolce, pa ni bilo nobene drame zaradi tega. Danes bi pa najraje samo plačo vlekli zgleda.
Pa veliko priprav. Zato, da otroke učijo osnove. Kakšne priprave neki rabiš?

OK - tako pa ja, če je že učenje branja pa pisanja problem.
tongue-1.gif


Kar se pa "zahtev" tiče - se je treba vprašati kdo in zakaj forisira tak učni plan. Večina "iz prve frontne črte" in kar precej nijh za to črto, je namreč mnenja, da so postavili prezahtevni načrt oz. so otroci premladi za to kar se od njih zahteva. In potem je fokus, da se "ta slabe" spravi nekako skoz in seveda zmanjka za "ta dobre" - tako časa kot energije. Zgubljajo pa največ otroci - ukrade se jim otroštvo in vzgoji se jih v "mašine".

Pa še glede priprav - jih poznam nekaj, ki jih naraje ne bi pisale, da se pa morajo na uro pripraviti je pa jasno. Ali dejansko mislite, da učijo kar "na pamet" (beri: sami določajo kdaj katero snov vzeti)?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Šolski sistem je faljen iz socialnega razloga:
po osnovni šoli bi jih moralo pol v službo pol pa se šolat dalje (spet pol od teh na poklicnih šolah in pol na gimnazijah)
po srednji šoli polovica delat, polovica pa študirat in od te polovice (se pravi max. četrtina generacije) po prvem letniku polovico ven zmetat.

Tako bi prišli do normalnih odstotkov - 1/8 študiranih.

Vendar, ker sta pri nas šola in študij postala pomembna socialna korektiva imamo dejansko več kot pol vsake generacije "visoko" izobraženih brezposelnih.


Drugače pa tole berem in se samo čudim izjavam. Ja imam dva otroka in ravnokar oba delata Bolonjski magisterij - en s triletno in druga z dvoletno zamudo - sta pa oba že v službi, ki sta jo sama našla v svojem fahu - ja gre če si želiš, tudi v ku.čevem Mariboru!
 

kdosemjaz

Fizikalc
1. avg 2007
1.654
0
36
Še zdej mi ni nihče pojasnil, kaj je za vaše pojme tako nadarjen, da bi rabil celo posebno šolo za to.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.582
2.628
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Šolski sistem je faljen iz socialnega razloga:
po osnovni šoli bi jih moralo pol v službo pol pa se šolat dalje (spet pol od teh na poklicnih šolah in pol na gimnazijah)
po srednji šoli polovica delat, polovica pa študirat in od te polovice (se pravi max. četrtina generacije) po prvem letniku polovico ven zmetat.

Tako bi prišli do normalnih odstotkov - 1/8 študiranih.

Vendar, ker sta pri nas šola in študij postala pomembna socialna korektiva imamo dejansko več kot pol vsake generacije "visoko" izobraženih brezposelnih.


Drugače pa tole berem in se samo čudim izjavam. Ja imam dva otroka in ravnokar oba delata Bolonjski magisterij - en s triletno in druga z dvoletno zamudo - sta pa oba že v službi, ki sta jo sama našla v svojem fahu - ja gre če si želiš, tudi v ku.čevem Mariboru!
467716-post_slo.gif


Najbolj bolano pa je, da je v bistvu "status" tisti socialni ukrep - tako za bezposelnega študenta, kot za, s strani države na osnovi prispevkov, oropanega delodajalca.
In da se zaokroži "tuga i jad" - minimalna plača tako kot je (s pravi vsi dodatki štejejo v minimalno) samo še spodbuja "študentsko delo". Potem še dodaj, da vsi, ki zaslužijo malo več kot minimalno, so že tretirani kot "bogataši" in se jih obremeni z dohodnino.

Zdaj pa konec jamranja - grem še malo dvigovat "bruttosozialprodukt".
 

kdosemjaz

Fizikalc
1. avg 2007
1.654
0
36
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Citat:
Uporabnik kdosemjaz pravi:
Še zdej mi ni nihče pojasnil, kaj je za vaše pojme tako nadarjen, da bi rabil celo posebno šolo za to.

Google it?

Stari, jaz od tebe pricakujem pojasnilo, v cem je po tvojem mnenju tvoj soncek tako zelo izjemen.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.486
1.051
113
Obišči stran
Tole me spominja na eno prigodo pred leti iz trgovine Prometej (trgovina z materialom za ustvarjanje).

Je prišla starejša gospa in se razgledovala. K njej pristopi prodajalka in ponudi pomoč.
Gospa: veste, iščem nekaj za mojo vnukinjo, da bo ustvarjala. Je izredno ustvarjalna in pametna bla bla bla
prodajalka: ja ni problema gospa, bova našle nekaj za vašo vnukinjo. Koliko pa je stara?
gospa: skoraj eno leto

js sem samo zazijal in se začel smejat. Ne me je***. Ustvarjalna pri manj kot enem letu... Folk si pač domišlja, da ima doma sončke in najbolj pametne na svetu...

Naša hodi v prvi razred, brat se je naučila popolnoma sama že pred šolo, črke se je naučila sama že pred šolo, vse iz slik in spraševanja. V šoli naj bi bila tudi med bolj brihtnimi. Pa če se dolgočasi si pač sama zapolni dan, riše, kaj reže, barva, se igra, ipd...

Niti pod razno ne mislim da imamo doma genija, niti se tako ne obnašam. Če bo kaj iz tega se bo že pokazalo sčasoma. Če ne, bo pa imela (upam da
grin1.gif
) en kup prijateljev pa da se bo imela vsaj še nekaj cajta v šoli fajn.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.778
1.594
113
Emona / Carnium
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Tole me spominja na eno prigodo pred leti iz trgovine Prometej (trgovina z materialom za ustvarjanje).

Je prišla starejša gospa in se razgledovala. K njej pristopi prodajalka in ponudi pomoč.
Gospa: veste, iščem nekaj za mojo vnukinjo, da bo ustvarjala. Je izredno ustvarjalna in pametna bla bla bla
prodajalka: ja ni problema gospa, bova našle nekaj za vašo vnukinjo. Koliko pa je stara?
gospa: skoraj eno leto

js sem samo zazijal in se začel smejat. Ne me je***. Ustvarjalna pri manj kot enem letu... Folk si pač domišlja, da ima doma sončke in najbolj pametne na svetu...

Naša hodi v prvi razred, brat se je naučila popolnoma sama že pred šolo, črke se je naučila sama že pred šolo, vse iz slik in spraševanja. V šoli naj bi bila tudi med bolj brihtnimi. Pa če se dolgočasi si pač sama zapolni dan, riše, kaj reže, barva, se igra, ipd...

Niti pod razno ne mislim da imamo doma genija, niti se tako ne obnašam. Če bo kaj iz tega se bo že pokazalo sčasoma. Če ne, bo pa imela (upam da
grin1.gif
) en kup prijateljev pa da se bo imela vsaj še nekaj cajta v šoli fajn.

Dolgočasi se pri pouku ali kar tako, kot se pač otroci dolgočasijo?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Citat:
Uporabnik Jabe pravi:
V čem tiči nevarnost, da se v šoli dolgočasi? Pa kaj pol...

Preostali čas ima 99% organiziran ali animiran. 6x na teden celo popoldne dejavnosti, v vmesnih luknjah pa drka telefon tablco igrco tv racunalnik ali kaj tretjega. Med poukom ko je treba par uric koncentracije pa seveda nastane tezava. In je po petih minutah dolgcas ker nic ne zmiga pred ocmi stara pa zahteva da na roke delajo nekaj kar lahko 10x hitreje nadrkas na tablici, recimo racunanje. Temu se potem rece napreden otrok in zanj se zahteva posebno obravnavo.

Sploh ni nujno, lahko mu je dolgčas enostavno zato, ker dojame prej, kot ostali. In medtem ko ostali rabijo še par dodatnih pojasnil, vaj, skratka, več časa, je takemu mulcu pač dolgčas. In je škoda, da mu je, če bi se lahko v tem času kaj več naučil. Vrže stran kar pecej šolskih ur na leto ...
V tem casu se bo naucil zaposlit samega sebe. Kar je precej pomembno. Ker tudi ce je dejansko precej inteligenten ima otrok dolocen limit koliko in kaj ga bos naucil ne da bi preforsiral. Ker kaj pa bos dosegel? Da bo v devetem razredu odvode in integrale obvladal? Kaj je cilj tega? Diploma pri 18ih?

Ne pretiravat no. Ker se ti lahko zgodi hudo razocaranje. Mas otroka ki pri stirih letih zacne brati, precej hitro bere in pomni, na matematicnih tekmovanjih v soli dosega 100% tock .... In se na koncu odloci da bo policaj. Ti si mu pa se posebaj napredno solo iskal in ga zaposloval... Pusti otroku naj bo otrok, to da je malce bolj bister se ne pomeni da si zeli neke posebne bolj zahtevne sole.

Ja iz prve roke. Pa kaj naj? Se opravicim starsem? No ne ga srat s takimi idejami, ker bo na koncu se otrok verjel da je nekaj posebnega in mu noben ne bo hotel zvezkov posojat.
Tudi jaz iz prve roke ... In čisto vseeno je, kakšno službo imaš na koncu, če si zadovoljen. Si pač nekdo, ki zna mnogo več, kot rabi za službo.
Pusti tisto iskanje neke specialne šole iz začetka, pisal sem o tem, da gre za to, da imamo v OŠ kup otrok, ki bi znali nekaj več, ker so pač hitri, pa se jim tega ne omogoči. In to ni OK. Ravno tako, kot je treba "taglupim" pač posvetit nekaj dodatnega časa, da dojamejo, je treb aposkrbet tudi za to, da potencial "genijev" ne gre v nič. Saj ni treba veliko: kako doddanto knjigo se jim da za prebrat, kako dodatno, težjo nalogo, ipd ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jabe pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Citat:
Uporabnik Jabe pravi:
V čem tiči nevarnost, da se v šoli dolgočasi? Pa kaj pol...

Preostali čas ima 99% organiziran ali animiran. 6x na teden celo popoldne dejavnosti, v vmesnih luknjah pa drka telefon tablco igrco tv racunalnik ali kaj tretjega. Med poukom ko je treba par uric koncentracije pa seveda nastane tezava. In je po petih minutah dolgcas ker nic ne zmiga pred ocmi stara pa zahteva da na roke delajo nekaj kar lahko 10x hitreje nadrkas na tablici, recimo racunanje. Temu se potem rece napreden otrok in zanj se zahteva posebno obravnavo.

Sploh ni nujno, lahko mu je dolgčas enostavno zato, ker dojame prej, kot ostali. In medtem ko ostali rabijo še par dodatnih pojasnil, vaj, skratka, več časa, je takemu mulcu pač dolgčas. In je škoda, da mu je, če bi se lahko v tem času kaj več naučil. Vrže stran kar pecej šolskih ur na leto ...

saj jaz sem imela to v mislih in še vedno ne vem v čem je problem. saj lahko porabi preostalih 40 minut za kaj drugega ali rabi konstantno animacijo? Edini pogoj je, da ne moti drugih. zna biti veliko bolj zajebano kot memoriziranje biotopa glavonožcev, da ne rečem v življenju veliko bolj uporabno. tega naj se nauči, pa jo bo odnesel z lekcijo ki je vredna več, kot cel šolski dan skupaj. Ko bo enkrat službo iskal čez 15-20 let se bo to že v CV dajalo.

Za kaj drugega naj porabi preostalh 40 minut? Naj odkoraka ven v knjižnico? In kar je še huje: teh 40 minuto bo razdrobljenih. En ralun, večina porabi 5 min, on 1 min. In spet ... In spet ... In naslednjo uro. In še naslednjo. In vse to mora naredit, vmes pa pač gleda v strop ... Metanje potenciala stran. A je težko da se da takemu učencu vsako od teh naslednjih ur eno zaj... nalogo za gruntat (ali kaj za prebrat, kako dodatno gredivo), pa se ga pusti pri miru, pa naj to počne (v mojih časih smo fasali za reševat naloge za pripravo na kaka tekmovanja) ...

Ponujanje izvenšolskih dejavnosti takim je itak bedarije, po šoli naj pač počnejo, kar hočejo. Ven pa divjat. Neumno pa je, da jim je dolgčas v šoli, ker se učitelji pač ne potrudijo.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.778
1.594
113
Emona / Carnium
Citat:
Uporabnik kdosemjaz pravi:
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Citat:
Uporabnik kdosemjaz pravi:
Še zdej mi ni nihče pojasnil, kaj je za vaše pojme tako nadarjen, da bi rabil celo posebno šolo za to.

Google it?

Stari, jaz od tebe pricakujem pojasnilo, v cem je po tvojem mnenju tvoj soncek tako zelo izjemen.

Stara, jst sm čist resno mislu, da razišči kaj je spodbujanje otrokovega potenciala...ti si razvila zanimivo preživetveno strategijo, da besedam dodaš konotacijo, ki je v osnovi nimajo. Odgovor je zapisan na prvi strani, ampak ni po tvojih pričakovanjih in ga spregledaš.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.778
1.594
113
Emona / Carnium
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Citat:
Uporabnik Jabe pravi:
V čem tiči nevarnost, da se v šoli dolgočasi? Pa kaj pol...

Preostali čas ima 99% organiziran ali animiran. 6x na teden celo popoldne dejavnosti, v vmesnih luknjah pa drka telefon tablco igrco tv racunalnik ali kaj tretjega. Med poukom ko je treba par uric koncentracije pa seveda nastane tezava. In je po petih minutah dolgcas ker nic ne zmiga pred ocmi stara pa zahteva da na roke delajo nekaj kar lahko 10x hitreje nadrkas na tablici, recimo racunanje. Temu se potem rece napreden otrok in zanj se zahteva posebno obravnavo.

Sploh ni nujno, lahko mu je dolgčas enostavno zato, ker dojame prej, kot ostali. In medtem ko ostali rabijo še par dodatnih pojasnil, vaj, skratka, več časa, je takemu mulcu pač dolgčas. In je škoda, da mu je, če bi se lahko v tem času kaj več naučil. Vrže stran kar pecej šolskih ur na leto ...
V tem casu se bo naucil zaposlit samega sebe. Kar je precej pomembno. Ker tudi ce je dejansko precej inteligenten ima otrok dolocen limit koliko in kaj ga bos naucil ne da bi preforsiral. Ker kaj pa bos dosegel? Da bo v devetem razredu odvode in integrale obvladal? Kaj je cilj tega? Diploma pri 18ih?

Ne pretiravat no. Ker se ti lahko zgodi hudo razocaranje. Mas otroka ki pri stirih letih zacne brati, precej hitro bere in pomni, na matematicnih tekmovanjih v soli dosega 100% tock .... In se na koncu odloci da bo policaj. Ti si mu pa se posebaj napredno solo iskal in ga zaposloval... Pusti otroku naj bo otrok, to da je malce bolj bister se ne pomeni da si zeli neke posebne bolj zahtevne sole.

Ja iz prve roke. Pa kaj naj? Se opravicim starsem? No ne ga srat s takimi idejami, ker bo na koncu se otrok verjel da je nekaj posebnega in mu noben ne bo hotel zvezkov posojat.

Samo dopolnim, ker se mi zdi pomembno, da se ves čas zavedamo prostora in sistema v katerem se pričakuje, da otroci sedijo in poslušajo, ne pa da rišejo ali pa "se zaposlijo" z nepričakovanimi aktivnostmi...Takšne šole oz. sistem imamo, brez sprenevedanja.

1. primer: Otrok zna rešiti vsako računsko nalogo, ki jo dobi pod roke. Torej, lahko rečemo, da obvlada snov. Medtem, ko tega ne moremo trditi za 3/4 sošolcev, ki potrebujejo več ponovitev oz. vaje. Vnovično ponavljanje enako zahtevne snovi je za naprednejšega učenca pravi dolgčas. In to, da se pri pouku dolgočasi, ni dobro, pa vas lahko nekatere še tako asocira na vaša življenja.

2. primer: preverjanje znanja zaključiš v 2/3 časa, ki je na voljo. Ostane ti še 1/3 časa, da si tiho in čakaš, da ostali zaključijo. To otroka potisne v dolgčas, kjer pa se seveda poskusi "zaposliti" tako kot vsak otrok. To pa ne pomeni, da gre v mislih skozi poštevanko (ker jo že zna in mu to ni nek izziv) ampak se trudi početi kaj njemu bolj zabavnega...zabavno pa je lahko v nasprotju s pričakovanji oz. potrebami ostalih sošolcev, ki še niso zaključili preverjanja znanja. Rezultat takšnega nereguliranega stanja je npr. v tem, da se nadarjen otrok s strani neusposobljenega učitelja označi kot problematičen ali pa, kar je še slabše, učencu pade motivacija za določen predmet, snov,...ali ugotovi, da učitelj pač ni kos svoji funkciji...

Kot sem že napisal, rešitev ni v dodatnih aktivnostih izven šole. Rešitev, ki pa je znotraj sistema (sistem kaj takega ne predvideva ali celo ne omogoča, učitelji pa niso usposobljeni) niti ne pričakujem, je, da učitelj oz. program naslavlja potrebe takšnih učencev ad-hoc, znotraj samega procesa in ne izven.

Sicer pa ste nekateri podali zelo dobre argumente (pro et contra) in sem vesel, da se debata ni končala v gnojnici, kot je sprva kazalo
smile-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.582
2.628
113
še v SLO - ampak komaj
V kateri razred hodi?

Drugače pa preden še naprej "obtožuješ" kako sistem določenih zadev nima: klikenzi und lezenzi

Je pa res, da tak, nivojski pouk, ni enostavno izvajati ampak zahteva veliko znanja in priprav. Ampak naši učitelji itak "nimajo pojma" in se samo "čohajo po spolovilih". Pa preveč zaslužijo.

Je pa tudi res, da je veliko odvisno od šole do šole, in pa da višanje normativov ne spodbuja ravno nivojskega pouka.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.966
6.584
113
Citat:
Uporabnik mistique pravi:

Samo dopolnim, ker se mi zdi pomembno, da se ves čas zavedamo prostora in sistema v katerem se pričakuje, da otroci sedijo in poslušajo, ne pa da rišejo ali pa "se zaposlijo" z nepričakovanimi aktivnostmi...Takšne šole oz. sistem imamo, brez sprenevedanja.

1. primer: Otrok zna rešiti vsako računsko nalogo, ki jo dobi pod roke. Torej, lahko rečemo, da obvlada snov. Medtem, ko tega ne moremo trditi za 3/4 sošolcev, ki potrebujejo več ponovitev oz. vaje. Vnovično ponavljanje enako zahtevne snovi je za naprednejšega učenca pravi dolgčas. In to, da se pri pouku dolgočasi, ni dobro, pa vas lahko nekatere še tako asocira na vaša življenja.

2. primer: preverjanje znanja zaključiš v 2/3 časa, ki je na voljo. Ostane ti še 1/3 časa, da si tiho in čakaš, da ostali zaključijo. To otroka potisne v dolgčas, kjer pa se seveda poskusi "zaposliti" tako kot vsak otrok. To pa ne pomeni, da gre v mislih skozi poštevanko (ker jo že zna in mu to ni nek izziv) ampak se trudi početi kaj njemu bolj zabavnega...zabavno pa je lahko v nasprotju s pričakovanji oz. potrebami ostalih sošolcev, ki še niso zaključili preverjanja znanja. Rezultat takšnega nereguliranega stanja je npr. v tem, da se nadarjen otrok s strani neusposobljenega učitelja označi kot problematičen ali pa, kar je še slabše, učencu pade motivacija za določen predmet, snov,...ali ugotovi, da učitelj pač ni kos svoji funkciji...

Kot sem že napisal, rešitev ni v dodatnih aktivnostih izven šole. Rešitev, ki pa je znotraj sistema (sistem kaj takega ne predvideva ali celo ne omogoča, učitelji pa niso usposobljeni) niti ne pričakujem, je, da učitelj oz. program naslavlja potrebe takšnih učencev ad-hoc, znotraj samega procesa in ne izven.

Sicer pa ste nekateri podali zelo dobre argumente (pro et contra) in sem vesel, da se debata ni končala v gnojnici, kot je sprva kazalo
smile-1.gif

Mi je kristalno jasno, kje je problem. Vendar iz dane situacije lahko potegne bistveno več kot višji nivo matematike, do katerega bo itak prišel naslednje leto. To je bil moj point. Ne ostane mu drugega, kot da naštudira vsakega posebej (ali eno učitelkjico, če je še na razredni ravni), kaj gre skozi in kaj ne. Če moa sedeti kot kip, se bo pač naučil tega (ne zna 99,9% ljudi, pa zna zelo velikokrat prav priti), lahko kraca, lahko spi, lahko dela domačo nalogo od ene ure prej, pa ima potem doma več časa, lahko dela domačo nalogo za eno uro naprej, pa je spet imel prejšnji dan doma več časa, lahko študira, kako bo starce popoldne prepričal, da gre ne vem kam, lahko... eni pustijo listke pošiljat do kolegov ki so tudi fertik, samo da je potiho in nemoteče za ostale. tega je toliko, da časa zmanjka. seveda pri tipanju mej gre kdaj čez. pa starši v šolo, pa ukor. Ja pa kaj pol?

najslabše je pa zahtevati da se ga dodatno zaposli - animira, ker sam sebe ne zna, brez, da bi bil moteč faktor. Prokuženje človeka in ustrezno prilagajanje, kadar je treba, je vrednostno ekvivalent formalni izobrazbi. Tako da ustrezen odziv tukaj je, da se mu reče, da je treba narediti, kar je od njega zahtevano, pa naj sam prokuži, koliko je maneverskega prostora tukaj in kaj gre skozi in kaj ne.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.172
3.884
113
Tvoja teorija pelje v vedno večji razkorak med njim in ostalimi sošolci. Zdaj mu je dolgčas ker prehiteva. V vmesnem času ko oni osvajajo in utrjujejo prejšnjo snov bi on po tvojem sistemu drkal naslednje poglavje. Ko bodo do tega naslednje prišli sošolci mu bo samo še bolj dolgčas.

Kot že rečeno, kvaliteta je to da se tak otrok zna znajt v takšnem, zanj neoptimalnem sistemu. Ne da se mu okolje sproti prilagaja (tudi sicer se ti v življenju večinoma ne, vsaj tisto, ki ga ne moreš sam). Ne vem kako je danes, ker na naši šoli takega primerka ni bilo, ampak včasih je kdo tudi preskočil razred.

Plus seveda to da prevelik pomen dajete vlogi OŠ pri izobrazbi.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Pri nas, je ena punca preskočila razred, ker sta z bratom trenirala skupaj ples in je bil dobro leto starejši. Je bilo potem za vse bolj enostavno, ker se je bilo treba z enim učiteljem zmenit, pa skupaj sta potem lahko nadoknadila isto zamujeno snov, ker sta se dnevno vozila na treninge v Lj.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
V mojih šolskih letih je znanec iz 1. šel v 3. razred in potem še enkrat iz menda 4. v 6.. Seveda trdi socializem tipa SFRJ.
wink-1.gif


Danes je kulturnik (nič hudega in fajn) - jaka muda mu je osnovnošolsko preskakovanje razredov.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
to je popolna bedarija, preskakovanje..otrok ni vec otrok vrstniki so starejše, odfuk kasneje. Jaz bi take otroke kirabijo vč dal petek fraj, pa da so doma in delajo kar hočejo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Ne vem kako je danes, ker na naši šoli takega primerka ni bilo, ampak včasih je kdo tudi preskočil razred.

.

To je bil tudi dvorezen meč (upam da so to opustili).

Na naši šoli, takrat malo pred nami takole preskočil en dečko...bi se reklo brihten da mu je škodilo
evil.gif
, preskočil razred potem pa kontra efekt..komaj speljal (zdaj ne vem ali zaradi družbe al kje je bil problem)..srednjo šolo ni dokončal....kasneje (v desetletjih merjeno) je delal izpite za nazaj...

Njemu so naredili medvedjo uslugo.