Opozorilna tabla na avtocesti in pravila.

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
2 zadevi

1.Zanima me kaj pomeni rdec znak z crno solzo/kapljo na sredini, ta je postavljen redko na avtocesti in tam k stoji je ograja rdece pobarvana, kot za nek prehod al kaj?

2.Tukaj je pa se citat ki lepo opisuje da vozila ki se vkljucujejo nimajo prednosti pred tistimi ki vozijo ze po avtocesti in da se slednja lahko odmaknejo po svoji zelji, kar pa sam ne prakticiram ker ne mislim odgovarjat za nekoga ki bo po prehitevalnem takrtat priletel mimo 200km/h+ in se bo zabil vame in ker smatram da mora biti voznik toliko sposoben da se lahko vklopiti v tekoci promet stem da ali stisne plin ali pa malo pobremza in ne da se ti pripelje vsporedno in caka da se vozilo ki je ze na avtocesti odmakne.

Citat:
Vozila, ki že vozijo po avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila, imajo prednost pred vozili, ki se vključujejo v promet na tej cesti.

Voznik, ki se z motornim vozilom vključuje v promet na avtocesti, mora voziti po pospeševalnem pasu in se vključiti v promet z ustreznim znakom, pri tem ne sme ovirati ali ogrožati vozil, ki vozijo po njej, oziroma pustiti mimo vozila, če na mestu, kjer se vključujejo v promet, ni pospeševalnega pasu.

Zaradi večje pretočnosti in varnosti lahko voznik, ki vozi po voznem pasu, omogoči lažje vključevanje tako, da zapelje na prehitevalni pas, če mu to dopušča promet na avtocesti.

Za animacijo kliknite na sliko.
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
1.To je prehod za reševalna/intervencijska vozila.
2. Podobno mnenje kot mnenje Killa.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik tado pravi:
1.To je prehod za reševalna/intervencijska vozila.
2. Podobno mnenje kot mnenje Killa.

Na prehod sem pomiislil, sam mi ni jasno kaj naj bi ta tabla pomenila
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
in kdo bo tiščal 200 po prehitevalnem, če je gužva na cesti???

Dej mi ti povej kje kdo govori o guzvi clovek? Govorim za normalne vsakodnevne primere, noben ne uposteva guzve ko se promet premika z 20km/h, ampak normalen pretocen promet in nima veze tudi ce kdo prehiteva z 130km/h, stem nenadnim umikanjem na prehitevalen pas ker je tisti ki se vklucuje nesposoben, je ogrozanje tistega ki vozi po prehitevalnem pasu, ker je malo dolgih uvozov pri katerih ti lahko kvalitetno precenis da nimas na prehitevalnem pasu koga in se potem umikas debilom.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.945
-396
113
če ni gužve, potem tudi ni problemov z vključevanjem. in kdor ima probleme s tem, je pač nesposoben. ubistvu sploh ne vem, kje je problem? umakneš se, če se ti zdi varno, drugače pač ne. sej bo mogu un pobremzat, ko bo prišel do konca vključevalnega pasu...
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Bo raje nadaljeval po odstavnem, kot pa zabremzal na koncu pospeševalnega, se ti ne zdi?
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
No jest ti govorim da zaenkrat so pricakovali od mene da se jim umikam samo takrat ko ni bilo guzve, torej na splosno in tega pac nemorem tolerirat sploh zato ker me je tako ucil tudi instruktor in ker se meni osebno zdi to logicno in ker so ponavadi ovinki, kratki vhodi in jest enostavno nemorem kvalitetno preveriti ce je kdo na prehitevalnem in ja opazi se pocasne,ampak vrjetno se je komu ze zgodilo da vsak ta tretji vozi z preveliko hitrostjo? Da ne omenjam ko ti motorist pripizdi mimo.

Pa tudi mene moti ko sem na prehitevalnem in vozim 130km/h pa mi gre nekdo na moj pas zavijat in mene blokirat ko sam vozi 100km/h in se umika prihajajocem vozilu.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.945
-396
113
jao... ja valda, da se bo že znajdu no. bo pobremzal in šel za tabo. In zabremzati ne pomeni, da se čisto ustavi, ampak zmanjša hitrost.

eni res vidijo probleme tam, kjer jih sploh ni.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.682
113
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
in kdo bo tiščal 200 po prehitevalnem, če je gužva na cesti???

Dej mi ti povej kje kdo govori o guzvi clovek? Govorim za normalne vsakodnevne primere, noben ne uposteva guzve ko se promet premika z 20km/h, ampak normalen pretocen promet in nima veze tudi ce kdo prehiteva z 130km/h, stem nenadnim umikanjem na prehitevalen pas ker je tisti ki se vklucuje nesposoben, je ogrozanje tistega ki vozi po prehitevalnem pasu, ker je malo dolgih uvozov pri katerih ti lahko kvalitetno precenis da nimas na prehitevalnem pasu koga in se potem umikas debilom.
Hm, a uvoza se ne vidi že skoraj pol km prej? Razen, če goniš 250+ km/h potem zna biti nenadno ja...
Preveriš, če je prehitevalc fraj, daš smernik in greš lepo na levi pas. Če ni fraj pač oceniš ali je potrebno plin spustit (če je tisti vključevalec sposoben in ga je stisnil) ali pa pohodit (da imaš debila, ki se vključuje s 60 km/h čimprej za sabo). Easy...
Mimo Domžal v jutranji konici (pa tudi sicer) grem vedno na prehitevalca in noga v pripavljenosti na zavori. Ker toliko kot je pa tam debilov jih pa še nisem videl. To ti s 60 km/h takoj na začetku pospeševalnega pasu padejo na AC. Potem se pa še najde kakšen še večji [censored], kateri ''prinori'' takoj za tem in ga gre prehitevat direkt na prehitevalca.
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
ksz

Peesda, a eni tudi pri f00kanju tako komplicirate kot na cesti? Ðizskrajst
crazy1.gif
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
hAHHAA...dobra. V glavnem takle mamo. Če imaš možnost se odmakneš, če ne pač ne. Jaz če ne dobim tiste prave hitrosti ali je pač en [censored], ki se mu ne da malo premaknit na prehitevalni pas (če seveda nobenega ne ogroža) vozim toliko časa še po odstavnem.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
ker je malo dolgih uvozov pri katerih ti lahko kvalitetno precenis da nimas na prehitevalnem pasu koga in se potem umikas debilom.
Ti priporočam, da promet za seboj spremljaš ves čas, ne pa šele, ko se nameravaš premaknit na prehitevalni pas. Bo tudi zate bolje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.682
113
Citat:
Uporabnik tado pravi:
hAHHAA...dobra. V glavnem takle mamo. Če imaš možnost se odmakneš, če ne pač ne. Jaz če ne dobim tiste prave hitrosti ali je pač en [censored], ki se mu ne da malo premaknit na prehitevalni pas (če seveda nobenega ne ogroža) vozim toliko časa še po odstavnem.
Hja, eni pa na koncu pospeševalnega pasu vidijo betonski zid. In potem pune na zavoro.
rolleyes-1.gif
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
ker je malo dolgih uvozov pri katerih ti lahko kvalitetno precenis da nimas na prehitevalnem pasu koga in se potem umikas debilom.
Ti priporočam, da promet za seboj spremljaš ves čas, ne pa šele, ko se nameravaš premaknit na prehitevalni pas. Bo tudi zate bolje.

Brezskrbi da ga opazujem, ampak nemorem vrjet da toliko opravicujete nepotrebna zavijanja na prehitevalni pas. Zjebet vsa pravila, zato pa ni vec pravil za nic.

Tudi prehitevalni pas se nemore vec tako imenovati, ampak se bo moral zgleda umikajoci se pas.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik tado pravi:
hAHHAA...dobra. V glavnem takle mamo. Če imaš možnost se odmakneš, če ne pač ne. Jaz če ne dobim tiste prave hitrosti ali je pač en [censored], ki se mu ne da malo premaknit na prehitevalni pas (če seveda nobenega ne ogroža) vozim toliko časa še po odstavnem.
Hja, eni pa na koncu pospeševalnega pasu vidijo betonski zid. In potem pune na zavoro.
rolleyes-1.gif

ko sem se prvič vozil po italjanskih AC sem se skoraj zaletel, ker tam se pa veliko kje vključevalni pas dejansko konča s steno
bonk.gif