Opolnoči rekord na bencinskih črpalkah

nejc111

Pripravnik
15. sep 2007
599
12
18
A ste mogoče opazili kako majhno razliko imamo med Super 95 in Super 100?

Pri 50 litrske tanku je razlika 55c oz ta trenutek še 45c.
smile-1.gif
Drugje je razlika tudi 10c za liter.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik nejc111 pravi:
A ste mogoče opazili kako majhno razliko imamo med Super 95 in Super 100?

Pri 50 litrske tanku je razlika 55c oz ta trenutek še 45c.
smile-1.gif
Drugje je razlika tudi 10c za liter.

Že par let je razlika tak majhna, da ne razumem zakaj tako veliko ljudi kupuje 95. Razumem v primeru, da so izprobali oba in imajo pri 95 nižjo porabo, ampak ne verjamem, da je takih 80% (90%?) bencinarjev. Sem tudi še kake kolege spraševal zakaj tankajo 95 (pa imajo novejše avte) in so rekli ''ker je cenejši''. A ko sem jih na finto vrgel, da so tankali 100-oktanca, pa ni šel noben več nazaj.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Problem je, da so trošarine na liter goriva že po defaultu za 6 in pol centov nižje pri dizlu.

Glede na to, da ima liter dizla za 22% več energije in emisij CO2, ter tisočkrat več emisij rakotvornih sajastih delcev, bi moralo biti najmanj obratno. Torej trošarina na liter dizla bi morala biti višja in ne nižja od bencina.

Klasična potuha. Tista z povračili trošarine, pa še toliko bolj.

Folk, ki se vozi na bencin, mora prispevat več v davčno blagajno, da se nekateri lahko vozijo cenejše na dizel. Ljudje jasno niso bebci in izkoriščajo ta sistem.

Še manj ti postane jasno ko žačneš premišljevat da je dizel dost težje narest kot bencin......benz je uno taprvo kar priteče iz frakcije ko mazut mal "pogreješ" in obdelaš
smile-1.gif
 

mimika

Pripravnik
8. feb 2008
703
0
16
Če razumem pravilno, oktansko št. pomeni zgolj odpornost proti klenkanju, torej primerno za bolj "navite" motorje oz. takšne z visoko kompresijo. Dejansko energijsko vrednost pa imajo visoko oktanska goriva praviloma celo manjšo kot kot nižje oktanska goriva. Konec koncev se lahko oktansko število poveča tudi s tem, da gorivo dodamo malo vode.... To je vse tako iz glave, če se motim, naj me prosim kdo popravi...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Citat:
Uporabnik nejc111 pravi:
A ste mogoče opazili kako majhno razliko imamo med Super 95 in Super 100?

Pri 50 litrske tanku je razlika 55c oz ta trenutek še 45c.
smile-1.gif
Drugje je razlika tudi 10c za liter.

Že par let je razlika tak majhna, da ne razumem zakaj tako veliko ljudi kupuje 95. Razumem v primeru, da so izprobali oba in imajo pri 95 nižjo porabo, ampak ne verjamem, da je takih 80% (90%?) bencinarjev. Sem tudi še kake kolege spraševal zakaj tankajo 95 (pa imajo novejše avte) in so rekli ''ker je cenejši''. A ko sem jih na finto vrgel, da so tankali 100-oktanca, pa ni šel noben več nazaj.

Ker ga ne dobiš povsod kar ljudje iz mesta težko razumete (pa na manjših servisih je za višje oktane ponavadi manj ročk) in ker je je poraba (vsaj pri meni) res višja. Pa kaki starejši motorji imajo tudi težave z več oktanskim bencinom (cukanje itd.). Koristi ni pa itak nobene sploh za povprečen motor slovenskega avta.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Če motor ne zna izkoristiti boljšega goriva, potem ga nima smisla točit. Nekje vem da so delali nek test (UK oddaja, mogoče 5th gear) in razen nekega bolj športnega avta (impreza sti če se ne motim) ni bilo razlik.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Citat:
Uporabnik nejc111 pravi:
A ste mogoče opazili kako majhno razliko imamo med Super 95 in Super 100?

Pri 50 litrske tanku je razlika 55c oz ta trenutek še 45c.
smile-1.gif
Drugje je razlika tudi 10c za liter.

Že par let je razlika tak majhna, da ne razumem zakaj tako veliko ljudi kupuje 95. Razumem v primeru, da so izprobali oba in imajo pri 95 nižjo porabo, ampak ne verjamem, da je takih 80% (90%?) bencinarjev. Sem tudi še kake kolege spraševal zakaj tankajo 95 (pa imajo novejše avte) in so rekli ''ker je cenejši''. A ko sem jih na finto vrgel, da so tankali 100-oktanca, pa ni šel noben več nazaj.

Ker ga ne dobiš povsod kar ljudje iz mesta težko razumete (pa na manjših servisih je za višje oktane ponavadi manj ročk) in ker je je poraba (vsaj pri meni) res višja. Pa kaki starejši motorji imajo tudi težave z več oktanskim bencinom (cukanje itd.). Koristi ni pa itak nobene sploh za povprečen motor slovenskega avta.

Še nisem videl OMV-jeve pumpe, ki ga nebi imela.

@stein - ker so imeli nižjo porabo.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Zaradi zajčic gorivo ne bo nič kaj bolj kvalitetno. Jaz na to foro ne padem.
smile-1.gif

Verjamem pa da se bo marsikdo začel sliniti po Petrolih...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Glede cen in jamranja nad politiko se nima kaj primerjat končna cena, primerjajo se TROŠARINE, katere uravnava politika in noben drug.

Trošarine mamo od časa nove vlade, nabite do konca in benz je bil v štartu krepko dražji tudi od sosednje Avstrije in drugih držav, kar je pomenilo, da tranzit ni tankal v slo, samo svinjal je tukaj po cestah. Tako da je možno jamrat čez JJ, Pahorja ipd. tudi če mamo nižjo ceno kot avstrija trenutno.

Gorivo mora bit vsaj par centov oz. omembe vredno cenejše, da tranzit tukaj z veseljem čepi na pumpah pa še vinjete jim sproti lahko preverijo.
evil.gif