Opel Ampera/Chevrolet Volt

MikiM

Zelenc'
9. nov 2024
18
8
3

Priponke

  • Change fluid.jpg
    Change fluid.jpg
    1,6 MB · Ogledi: 37

MikiM

Zelenc'
9. nov 2024
18
8
3
Mi je prodajalec omenil naj obvezno menjam olje v motorju vsako leto, pa čeprav piše na dve leti. In menjava olj v menjalniku na 50.000km.
Za hladilne tekočine motorja, VN baterije in močnostno elektroniko pa na 4 leta. Mogoče mu mehanik hoče zaslužit ali pa ker je iz Belgije.
Drugače pa za motorno olje 2 leti ali po uporabi v % sam temu ne verjamem, menjalnik na 70000km, tekočine 5 let. Bom pa raje prej menjal pravijo ziher je ziher.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

sad

Guru
24. avg 2007
21.100
9.747
113
Zakaj Ampera, ko je mrzlo najprej zažene ICE in dela na njega?
In pa po kakšnih parametrih sploh to dela in koliko časa?
Namreč, če pozimi delaš le par km v eno smer, praktično cel čas voziš na ICE. :eek:
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.091
7.015
113
Katera ampera? original ali ampera-e?

volt je nekje pri -12 štartal ICE iz razloga, ker je takrat bolj ekonomično da se greješ na odpadno toploto iz ICE, kot z grelcem na štrom.

Za ta namen sem imel aplikacijo, ki je to preprečila.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.100
9.747
113
Ampera. Pri 4 stopinjah je cca. 10km laufala na motor, preden je preklopila le na elektriko. Baterija nekje 3/4 polna.
Tudi izključeno gretje ni spremenilo nič.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.091
7.015
113
Zanimivo, mogoče pa je prišel čas za tisto vzdrževanje motorja? to se požene po cca 4 mesecih, če ni nič laufal ICE, traja pa ravno nekje 10min
 

MikiM

Zelenc'
9. nov 2024
18
8
3
Ni bilo to, ker naj bi vedno pri teh temperaturah tako delala.
Verjetno zato, ker baterija ni ogreta in za ogrevanje uporablja motor. Sem imel enako. Samo z aplikacijo Myvolthold lahko preprečiš zagon motorja. Ampak če je pa -3 pa tudi aplikacija ne pomaga. Razen ko polnim baterijo in zjutraj zaženem gretje z daljincem mi potem motorja ne zažene in se vozim na baterije. Gretje pa uporablja iz polnilca. Če pa ne polnim baterije in zjutraj zaženem gretje vozila z daljincem mi zažene motor in deluje caa 5-8min. Po moje če bi imel toplo garažo ne bi imel teh problemov. Moj je zunaj pod nastreškom.
 

torentino

Majstr
8. sep 2009
388
344
63
Ne bi o tem
Engine assisted heating ali nekaj takega je nastavitev. Lahko izbereš, ali pri +8 ali pri +2 C vklopi ICE, za ogrevanje kabine in mislim, da tudi baterije.
Bolje, da skuriš tistih par dcl bencina, kot spičiš 2kWh res male baterije.
 

MikiM

Zelenc'
9. nov 2024
18
8
3
Deli so isti na opel amperi. To lahko dobis pri avtohisi Vis.
Drugace pa tudi aliexpres, odvisno od dela…
Sem poslal dva krat ponudbo če lahko nabavijo tisto gumo pri rezervoarju in nobenega odgovora. Tudi čakam odgovor iz Opel trgovine in nič. Nikjer na tržišču EU tega dela ni. Me pa iz Ebay pride 62€. Dobava iz USA.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.091
7.015
113
Zanimivo, meni je pri voltu grelo z ice tam pri -12 prej pa z grelcem. Pa se ice sem lahko izklopo je glede na temp…
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.091
7.015
113
Aja, je pa res bil garaziran in vedno pod stromom. Med voznjo je preklopo na ice ce je bila zunanja temp -12 ali manj
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.091
7.015
113
Engine assisted heating ali nekaj takega je nastavitev. Lahko izbereš, ali pri +8 ali pri +2 C vklopi ICE, za ogrevanje kabine in mislim, da tudi baterije.
Bolje, da skuriš tistih par dcl bencina, kot spičiš 2kWh res male baterije.
Ampak ice ne ogreva direktno baterijo? Sta locena sistema? Ali je isti?