Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Jaz bi za "par let" raje kupil Volta ali pa starejšo Ampero, teh 7000 razlike pa shranil za čez par let, ko bi kupil novega. Bo manjša izgiba vrednosti, v €, kot če se kupi tole iz linka.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Andy, vem da si že pisal ampak, da ne iščem (seveda tudi kdo drug lahko napiše). Garažo imam pod blokom, od moje omarice, do parkirnega mesta je cca. 30m, pod stropom so povsod kanali, tako da bi se kable lahko samo položilo gor, pri parkirnem mestu pa je betonska stena, tako da tudi tukaj ne bi bil problem z montažo polnilne postaje. Kdo ti je to delal in kakšen je bil okvirni strošek?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Jaz ja. 350 eur, uradno 500.
rabiš pa soglasja vseh lastnikov parkirnih mest, nad katerimi bo tekel kabel in pa soglasje 75% za skupne prostore
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.099
4.096
113
Andy, vem da si že pisal ampak, da ne iščem (seveda tudi kdo drug lahko napiše). Garažo imam pod blokom, od moje omarice, do parkirnega mesta je cca. 30m, pod stropom so povsod kanali, tako da bi se kable lahko samo položilo gor, pri parkirnem mestu pa je betonska stena, tako da tudi tukaj ne bi bil problem z montažo polnilne postaje. Kdo ti je to delal in kakšen je bil okvirni strošek?

V bistvu (za enkrat) ne potrebuješ polnilne postaje, ampak le omarico s kvalitetno šuko vtičnico, varovalko in kar pride zraven. Najbolje bi bilo, da ti pogleda, monitra in napelje kakšen električar - on ti bo tudi povedal za ceno.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Evo znalci, še par vprašanj. Accord je šel od hiše sedaj pa dilema... F31, i3 REX ali Ampera.
- Ko je baterija prazna, kakšno hitrost lahko avto dosega in vzdržuje? Hipotetično, se lahko voziš še naslednjih 300km na bencin 130km/h? (Ja, vem da ta avto ni za delat 1k km relacije vsak dan)
- Kako je z garancijo na Ampero? Koliko na avto, koliko na baterije in kakšneso zahteve glede servisiranja preteklih lastnikov, za veljavno garancijo?
- Kakšni so servisni intervali in cca. strošek za servis?

Vem, da je verjetno že vse odgovorjeno in sem najbrž to tudi že prebral, ampak... 166 strani... :oops1:
Hvala!
 

mateo87

Pripravnik
14. nov 2017
54
0
6
130km/h? Js ga pelem 169 v hold mode in sam bencinski motor laufa, po ravnem seveda, v klanc vzame tud iz baterije, ce ni dolg klanec. , Pa za pospešek, ce pohodis. 130 pa mislim da sam na bencin tud v klanc gre.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.099
4.096
113
400km avtoceste do Paga in nazaj, do Muenchna in nazaj, do Dunaja in nazaj, 155km/h po stevcu, polno nalozeni s 'prazno' baterijo ni nikoli predstavljalo problema.
Pri tej hitrosti bencinski motor dela pri cca. 3000 RPM, tako da je se dosti rezerve. Poleg tega pa je pri 'prazni' bateriji SOC (state of charge) pri 22% polnosti baterije.
Moc elektro motorja zmanjsa sele, ko/ce SOC pade na 17%, kar pomeni, da imas v bateriji, poleg moci bencinskega motorja, se cca 800Wh rezerve, ki je plenty. Ce bi res padel na 17% SOC, ti display napise Propulsion power reduced in imas maksimalno moc toliko, kolikor lahko da od sebe bencinski motor, to je 86 konjev. 86 konjev pa ni moc, ki bi jo potreboval za vzdrzevanje hitrosti pri 155km/h.
V 5.5 letih in 143.000km se mi se ni zgodilo, da bi spraznil baterijo do reduced power.

Olje in oljni filter na 2 leti oz. ce % za olje pade na 0 (do sedaj, ko sem menjal na 2 leti sem olje se vedno imel na 83%). Olje kupis na mimovrste - Dexos2 GM 5l za 23 eur.
Ko nimas menjave olja in filtra olja, je le checkup za 60EUR oz. tam nekje.

Garancije na avto je 2 leti, na baterijo in elektricni sklop je 8 let oz 160.000km. Seveda je potrebno avto voziti na redne servise/checkupe tistega 1x/leto.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.099
4.096
113
Ko zmanjka baterije, je precej nepremičnina, razen če daš v sport mode. Takrat gre kar solidno v klanec , le glasno postane vse skupaj.
To seveda ni res. Prazna baterija v Normal mode-u ima 22% SOC. Prazna baterija pri Sport mode-u ima 24% SOC. V obeh primerih mora pasti SOC do 17%, da avto vozi le na moc ICE-ja, to pa je 800Wh rezerve za Normal mode in 1kWh rezerve za Sport mode.
Ko pades na 17% SOC ti preklop v Sport mode nic ne pomaga, ker ozko grlo je takrat ICE in Sport mode tega ne more spremeniti.
Poleg tega pa tudi 86 konjev, kolikor zmore ICE se ni nepremicnina.

In kot sem ze napisal, v tem casu, kar imam Ampero, to je 5.5 let se nisem dozivel tega, da bi tako spraznil baterijo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Evo znalci, še par vprašanj. Accord je šel od hiše sedaj pa dilema... F31, i3 REX ali Ampera.

- Kako je z garancijo na Ampero? Koliko na avto, koliko na baterije in kakšneso zahteve glede servisiranja preteklih lastnikov, za veljavno garancijo?

Meni so za Volta dejali, da garancija na baterijo in elektromotor velja le, če je bil vsakoletno "pregledan" pri pooblaščencu. Tako da preveri če enako velja za Ampero.

Andy, koliko porabi klima za hlajenje v max načinu?
 

torentino

Majstr
8. sep 2009
388
344
63
Ne bi o tem
To seveda ni res. Prazna baterija v Normal mode-u ima 22% SOC. Prazna baterija pri Sport mode-u ima 24% SOC. V obeh primerih mora pasti SOC do 17%, da avto vozi le na moc ICE-ja, to pa je 800Wh rezerve za Normal mode in 1kWh rezerve za Sport mode.
Ko pades na 17% SOC ti preklop v Sport mode nic ne pomaga, ker ozko grlo je takrat ICE in Sport mode tega ne more spremeniti.
Poleg tega pa tudi 86 konjev, kolikor zmore ICE se ni nepremicnina.

In kot sem ze napisal, v tem casu, kar imam Ampero, to je 5.5 let se nisem dozivel tega, da bi tako spraznil baterijo.
Jaz se vračam z prazno baterijo domov v hud klanec in mi lahko kar verjameš. Tako raje prej po AC malo pobenzam, pa prišparam baterijo za tistih 15km klanca na koncu.Če sem seveda na volji za dinamično vožnjo in zajebavanje dizelašev, kar me z količino sivih las vedno manj mika. Druga opcija je pač da pustim mašino, da sama odloči in grem pač tistih zadnjih par km lagano, od 60-75 km/h, da mašina ne tuli. Ker vsak vžig bencinca občutim kot Darjan, torej popoln poraz.....
Sorry za izraz nepremičnina, mišljeno je napram baterijskemu načinu, ne glede na ostale avtomobile.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.099
4.096
113
Jaz se vračam z prazno baterijo domov v hud klanec in mi lahko kar verjameš. Tako raje prej po AC malo pobenzam, pa prišparam baterijo za tistih 15km klanca na koncu.Če sem seveda na volji za dinamično vožnjo in zajebavanje dizelašev, kar me z količino sivih las vedno manj mika. Druga opcija je pač da pustim mašino, da sama odloči in grem pač tistih zadnjih par km lagano, od 60-75 km/h, da mašina ne tuli. Ker vsak vžig bencinca občutim kot Darjan, torej popoln poraz.....
Sorry za izraz nepremičnina, mišljeno je napram baterijskemu načinu, ne glede na ostale avtomobile.

Ok, ampak to pomeni, da porabiš tudi tisti buffer v bateriji, torej od 22% SOC, ki je točka 'prazne' baterije, pa do 17% SOC, ko gre v Reduced propulsion power.
Lahko pa daš pred začetkom klanca v Sport mode, kar pomeni, da boš pred klancem štartal s 24% SOC, namesto s 22% SOC in si s tem povečaš buffer za cca. 200-300Wh.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Če hkrati hladi baterijo in kabino, lahko tudi 5kW.

V mislih sem imel scenarij, kjer na daljavo vklopiš hlajenje, ko je avto cel dan stal na soncu, pa če nastavim temp v kabini na 19. Baterija je verjetno že ohlajena, ker je itak priklopljen na štrom in verjetno že to uravnava?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.099
4.096
113
Maksimalno okoli 3kW, kar pomeni, da če imaš priklopljenega s 16A, bo ravno vlekla toliko, kolikor daje vtičnica. Če pa imaš priklopljenega z 10A, potem bo pa razliko vlekel iz baterije.
Ampak te razlike je še vedno malo. Na prst okoli 1kW, kar pomeni v 20 minutah hlajenja cca 300Wh.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
To me je ravno zanimalo ja, da vem kako tempirat hlajenje, gretje sem moral ene 20min prej, da je potem še nafilalo do polno :)
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Kako hudiča lahko izbereš tako različne avte. Ajd. če že ampero in I3 razumem. Ampak kaj dela tu F31?
Kaj od nasštetega si že peljal

Peljal sem vse, razen Ampere.
Ja vem, da je zelo različno, no ja vsaj F31 nekako ne sede zraven. Pač dilema, ali kupiti nekaj električnega z range extenderjem, ali kupiti za par let še klasiko in potem iti na full electric s fast chargingom in dometom 200-300km.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Če ti je doseg ampere dovolj, potem vzameš ampero, ali še raje volta, ki so res smešno poceni. Potem pa čez 2-3 leti recimo ioniqa.