Omejitve hitrosti

chancey

Pripravnik
26. apr 2010
460
3
18
Primer mi je podal AMZSjevc
cool-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Tako je narejeno skoraj povsod, kjer dvignejo omejitev skozi naselje ali del naselja. Verjetno si pridružujejo pravico, da v primeru manjka v proračunu kasirajo teh vmesnih 10 metrov.
Npr. Gorišnica
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
pravilnik o prometni signalizaciji:
"26) znak "območje omejene hitrosti" (III-29), ki označuje mesto v naselju, od koder se začenja območje, v katerem je hitrost omejena na hitrost, označeno na znaku;"
cone 30 so lahko samo v naseljih, torej je znak nepravilno postavljen in ko t tak neveljaven.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
To, da stoji pred tablo za naselje, še ne pomeni da ni postavljen znotraj naselja. Pred tem naseljem je morda drugo naselje.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
možno tudi to. v vsakem primeru čudna signalizacija, ker na levi strani ceste ne vidim znaka za konec/začetek naselja. naj avtor pokaže, s kje je fotografija
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Ko gledam te slike se sprašujem, če pri nas nimamo zakona kje in kako mora biti postavljena tabla?
Tista za konec drenovga griča, je skoraj na sredi travnika, za omejitev hitrosti pa tudi kr na neki X višini sredi kolesarske...
Za cono 30 so jo tudi kr na eno X višino namontiral, ker se je zaradi žive meje pač tako izšlo. Ko bo živa meja zrastla, jo bodo dal še višje??

Še mal pa bomo moral iskat table po koruzi...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Odkar s(m)o Slovenijo razdrobili na mikroobčine in le-tem porinili odgovornost (in pravico) skrbeti za ceste in posledično prometno signalizacijo, imamo kar imamo - prometno signalizacijo postavljajo "Jožeki", ki so včeraj bili "hišniki", danes pa odgovorni za prometni režim v svoji občini.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik chancey pravi:
KSZ

No, ker je bila polemika glede omejitev velika, sem se obrnil tako na AMZS kot tudi na policijo po odgovore.

Iz obeh strani sem dobil potrditev spodaj navedene zadeve (pri AMZS so me opozorili, da je vprašanje, kako si zadevo razlaga policija/redarstvo, vendar po zakonu je prav).

Omejitve postavljene pred tablo z imenom naselja se razveljavijo in od tam velja splošna omejitev 50km/h (razen če ni na tabli drugačna/nižja omejitev).
Mukwai Kot ti je že drugi povedal, trditev komisije na izpitu je bila napačna.

Podobna zadeva je v primeru omejitve pred koncem naselja. Takoj za tablo konec naselja se razveljavijo vse omejitve postavljene znotraj naselja. Primer, ki je bil zgoraj predstavljen s sliko: omejitev 70 velja 10m do table konec naselja, od table naprej pa je omejitev po zakonu 90 km/h.

Isti primer je tudi

Tako, da zdaj vemo
cool-1.gif

Kot sem tudi napisal. Saj ni rocket science. Tile tipi, ki postavjajo znake, nimajo pojma (ne mislim delavce, ampak odgovorne). Ne vejo ničesar o predpisih. Table pri nas so postavljene tako, da crkneš od smeha.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik sass pravi:
možno tudi to. v vsakem primeru čudna signalizacija, ker na levi strani ceste ne vidim znaka za konec/začetek naselja. naj avtor pokaže, s kje je fotografija
Tole je med Virom (Domzale) in Podrecjem (tabla v ozadju). Kje pa se konca (s prometnim znakom) Vir pa ne vem. Je pa tole ocutbo zelo nevarna cesta da je potrebna 30 cona. Sole ni nobene, his tudi ne veliko, 300m naprej je nesramen ležeči policaj v križišču.... Skratka nekje zivi nek lokalni serif tukaj ob cesti.
Kot vem se je vsaj vcasih nasel tudi radar na tej lokaciji.
 

mukwai

Pripravnik
2. jun 2011
109
9
18
Citat:
Uporabnik chancey pravi:

Omejitve postavljene pred tablo z imenom naselja se razveljavijo in od tam velja splošna omejitev 50km/h (razen če ni na tabli drugačna/nižja omejitev).
Mukwai Kot ti je že drugi povedal, trditev komisije na izpitu je bila napačna.


Tako, da zdaj vemo
cool-1.gif

Pismu, zdaj pa zračunat, koliko sem več zapravil za dodatne vožnje + izpit, pa obresti na 20+ let. Je bil pa to glavni razlog, da me je vrgel, drugega skoraj ni bilo nič. Mogoče pa je bilo res nekaj na takrat aktualnih govoricah, da v prvo 'ne smeš' naredit.
smile-1.gif
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Odkar s(m)o Slovenijo razdrobili na mikroobčine in le-tem porinili odgovornost (in pravico) skrbeti za ceste in posledično prometno signalizacijo, imamo kar imamo - prometno signalizacijo postavljajo "Jožeki", ki so včeraj bili "hišniki", danes pa odgovorni za prometni režim v svoji občini.

To je pa očitno še kako res.
Pri nas so, med drugim, naumili tak znak

znak.jpg


Zgornji znak tako ali tako dovoljuje vožnjo kolesarjem. Invalidi na vozičkih (tudi elektromotornih) se pa v prometu smatrajo za pešce. Ampak, tako kot je sedaj ta znak, pomeni da lahko invalid-voznik s svojim vozilom zapelje v ulico.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:Dovoljeno je tudi za voznike avtomobilov, ki so v prostem času kolesarji.
evil.gif
Ni res. Samo za profesionalne kolesarje, ki so trenutno za volanom avtomobila.
smile-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Dovolj je že to, da bi ob normalni omejitvi ta cesta bila za obvoznico oz. bližnjico iz smeri Domžal (Vira) na priključek AC Domžale. Tako pa omejiš tovorni promet, vzpostaviš območje omejitve, postaviš ležeči policaj... In dosežeš svoje. Če bi postavil samo omejitve brez ukrepov za umerjanje prometa se lahko po trepalnicah mečeš... (recimo moj primer, ko ama noben kamionar ne upošteva omejitve Cona 30. Ležeče policaje ne dovoli DRSC, ležeče policajke pa še niso uspeli pridelati... Razen ko ga spoha radar in dobi plačilni nalog... Vožnja 50 in več na coni 30 je pa že bogatija v denarju in pikah)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Ležeih se ne postavlja kar tako (v SLO s ejih, pa se jih ne bi smelo). Pred tem je treba najprej sploh ugotovit, ali se krši (tako,d a se meri, ne kar na oko), potem se proba umirit promet z rednimi meritvami in kaznovanjem (dela čudeže), potem bi morale biti v igri (pa spet pri nas niso) horizontalne ovire parkiranje na ulici (tudi niža hitrosti), šele na koncu ležeči.