Oldtimer

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.721
113
vse kar je pod 2000 je truga, ceprav zdaj so tudi ze 15 let stari avti problem, zarad rje, podni podvozja pregniti itd...tako da... airbagi starani in podobno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.736
15.776
113
vse kar je pod 2000 je truga, ceprav zdaj so tudi ze 15 let stari avti problem, zarad rje, podni podvozja pregniti itd...tako da... airbagi starani in podobno.
Nekaj imam v spominu izpred mnogo let nazaj, da naj bi po cca.15+ letih airbage zaradi poveane možnosti nepravilnega delovanja (se ne odpre, ko je treba, se ne odpre kot je treba ali pa se odpre, ko sploh ni treba) ali zamenjal z novimi ali pa jih odstranil.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.736
15.776
113
Seveda, seveda ampak kljub (klasičnemu, povprečnemu?) rednemu vzdrževanju je zadeva z leti manj varna. Zato pa se pri starejših avtih, ki bi jih rad imel za konkretnega daily driverja, dirkalnik oz. bi na splošno rad bil na boljšem izvajajo popolne obnove od povsem gole šasije, ki se jo ponovno/dvojno pošvasa, zamenja tričetrt stvari itd., itd.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
:)
Manj varna? O kakšni varnosti govoriš pri Integri Type R? Verjetno obraz ostane lep, da te lepega pokopljejo, to je pa to :).
Daily driver? Lool. Se raje ustrelim v glavo takoj, kot da se s tisto piksno vozim 50 jurjev letno. V nedeljo na prazni cesti za prečistit glavo pa.... mmmmmmm

PS: se strinjam glede obnove.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.736
15.776
113
V mislih imam obnašanje materialov oz. šasije med vožnjo in v primeru trka pri novem/novejšem in starem/starejšem vozilu. Kako krivi celoten avto pa to. Seveda pa najverjetneje ne bo nič kaj konkretnega ostalo od tebe, če se razsuješ pri večjih hitrostih ne glede na starost ITR-a, to pa itak.
Redno vzdrževanje ti recimo pomaga, da npr. zavore delajo kot je treba, saj se sčasoma menja tudi vse cevke za olje, batke, tesnila, itd., da se menja ležaje, zglobe, roke, obnovi/menja amortizerje in podobno ampak tudi redna menjava vsega bolj ali manj potrošnega materiala ti ne ustavi staranja osnove.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Se strinjava. Ampak komentar od sajkeka truga, jaz razumem na lego na cesti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.736
15.776
113
Se strinjava. Ampak komentar od sajkeka truga, jaz razumem na lego na cesti.
Aha aha, potem je pa tu catch - jaz si pa negovo trugo razlagam tako, da se star avto še vedno lahko dobro pelje ampak si v njem enostavno bolj dojemljiv za poškodbe v primeru nesreče. Če se recimo z novim/novejšim ITRom razsuješ pri neki manjši ali srednji hitrosti imaš več šans, da jo bolje odneseš kot pa če gre za 25 let staro ITR.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
kaj pa mercedes sl (r129), letnik 89 - 91, to bi že blo za oldija

a to so hudo problematične luknje brez dna? :sprasujemse:
 
  • Ljubezen
Reactions: Matey

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.721
113
to bi bilo, ampka dober primerek bo drag v 3pm. Drugače pa bo skoz šraufanje.

truga sem mislil v pasivni in aktivni varnosti, ki je pred 2000 nekak ni bilo, "revolucija" se je začela potem s 5 zvezdic NCAP, tam po 2000. Se še spomnite tiste videe novi twingo VS stari volvo karavan.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.721
113
hard top je itak nek addon ni tako razširjeno. Drugače pa ja, tudi težave s platnom, mehaniko...pač to po X letih je zrelo obnove, menjave itd... Pri mercedesu je svetla točka to, da dobiš dele kaj češ, nove in rabljene. za vse modele...imajo ta sistem v nulo poštiman. Zato pa se tudi vozi še toliko starih mercedesev.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
hard top je itak nek addon ni tako razširjeno.
A ni vsak R129 imel SERIJSKO zraven hardtop?
Aha aha, potem je pa tu catch - jaz si pa negovo trugo razlagam tako, da se star avto še vedno lahko dobro pelje ampak si v njem enostavno bolj dojemljiv za poškodbe v primeru nesreče. Če se recimo z novim/novejšim ITRom razsuješ pri neki manjši ali srednji hitrosti imaš več šans, da jo bolje odneseš kot pa če gre za 25 let staro ITR.
Sem že napisal: primerjave v varnosti tu ni, ker ITR je praktično piksna. :) In tako tudi reagira v primeru trka. Imaš pa obraz lep, če se prav spomnim je imela airbag :).
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
no enkrat sem za eno precej razširjeno vozilo bral kaj je predvideno za menjavo po intervalih in letih... in po 10 letih je predvidena menjava airbagov

pri ITR je airbag živ in pravilno delujoč samo še, če imaš fajn srečo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Pretiravaš. Morda, ampak take sreče ne rabiš imeti.
Je znanec imel prometno z vozilom starim 16 let, predvidena menjava airbagov po 8-ih letih, če se prav spomnim.
Oba airbaga (v volanu in pred sovoznikom) sta odlično opravila svojo nalogo. Pa avto ni bil Honda, ampak francoski polizdelek.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Airbagi niso tak problem če so mehansko nedotaknjeni. So kar dobro zaprte enote, ki lahko ustrezno delovanje zagotavljajo več 10 let v skrajnih pogojih. Dokler lučka za airbag ne gori bo najbrž opravil svojo funkcijo.

Druga stvar so pa pirotehnični zategovalaci pasov, tam naredi staranje svoje. Tudi če se aktivirajo je lahko detonacija prešibka ali pa prepočasna in ne opravijo več svoje vloge optimalno.

Jasno pa današnji airbagi nujno rabijo delujoč zatezovalec pasu, če ne dela je airbag lahko celo nevaren.

Tako da to da se airbag sproži nima nobene veze s tem da tudi prav deluje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Airbagi niso tak problem če so mehansko nedotaknjeni. So kar dobro zaprte enote, ki lahko ustrezno delovanje zagotavljajo več 10 let v skrajnih pogojih. Dokler lučka za airbag ne gori bo najbrž opravil svojo funkcijo.

Druga stvar so pa pirotehnični zategovalaci pasov, tam naredi staranje svoje. Tudi če se aktivirajo je lahko detonacija prešibka ali pa prepočasna in ne opravijo več svoje vloge optimalno.

Jasno pa današnji airbagi nujno rabijo delujoč zatezovalec pasu, če ne dela je airbag lahko celo nevaren.

Tako da to da se airbag sproži nima nobene veze s tem da tudi prav deluje.
Se mi zdi, da pišeš malo pavšalno.
Ker recimo airbagi v nekaterih ameriških vozilih ne rabijo niti pasov, ker so ravno zaradi tega, ker so Američani butli in se ne pripenjajo, konkretno večji kot pa recimo evropski.

In sem precej prepričan, da bo airbag tudi brez zategovalnika pomagal, ne bo pa tako učinkovit.

Pa še nagradno vprašanje: pokaži mi ITR, ki ima zategovalnik varnostega pasu :).

PS: Kam daš pa omejevalnike pritiska? Recimo nekateri avtomobili imajo pas na mestu spodaj prišit in le ta šiv poči, ko pride do nekega pritiska ;)? Torej dela praktično ravno nasprotno kot zategovalnik varnostnega pasu.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Če govorimo o konkretnih zadevah. Jajca tipa ITR so itak konzerva na kolesih in varnosti z današnjega pogleda ni nobene. Pa če airbag deluje ali pa ne.

Več ali manj vsa EU vozila ki imajo airbage imajo tudi zategovalnik, tisti ki jih nimajo, imajo airbage samo zaradi lepšega (velja za veliko vozil z začetka 90h ki so imela airbuge kot opcijo, uporabne vrednosti od njih ni bilo pa nobene, da za USA vozila niti ne omenjam).