Okolju prijazni avtomobili

sad

Guru
24. avg 2007
21.052
9.711
113
Northvolt gre cugrund, ker so ga Kitajci deplasirali.
Po ceni, funkcionalnostih in kakovosti.
Bo kar nekaj takega "čiščenja" po svetu.

Sicer pa ta čiščenja/propadanja niso nič nenavadnega. Tudi v začetkih fosilarske avto industrije smo imeli nekaj sto proizvajalcev vozil. Večine od njih ni več že od sredine 1930ih.
Skoraj v vsaki industriji je bilo na začetku tako. Tudi EV biznis ne bo prizanašal. Na rok 20 let bo preživelo top 10 svetovnih playerjev max. Malo se bodo še z različnimi blagovnimi znamkami igrali in to je to. Isto kot Nike, Converse, ... danes je to vse ena firma, samo zmamke se malo gredo.
Predvsem bo šla Evropa zugrund, ker ne bo več nič proizvajala. Kako to gre se je pa videlo pri zdravilih in zdravstvenih pripomočkih pri Covidu. Navkljub vsem dogovorom, pogodbam, itd. se je izviselo.
Namesto, da bi tako kot ZDA že takoj ob Covidu delala na samozadostnosti, si sama koplje grob. S polnim ploskanjem z riti nekaterih oprancev tukaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.784
5.932
113
Primerjaj primerljive modele, ne osnovnega Golfa z ID.3, ki je avtomatik, 2x močnejši, ima navi ipd. Pri Tiguanu takisto. Aja, ne moreš. Ni tako močnega Tiguana, kot je ID.4 v osnovi.

Tiguanov se je prodalo letos bliže, če ne že čez 1.000. Povprečna cena? Čisto nič osnovna. Kolikor sem slišal, krepko nad 40K. Nič kaj manj kot pri ID.4. Ki se jih trenutno spet krepko čaka.
Kaka moč. Priklopi na Tiguana prikolco in jo pelji, do Ankarana, potem pa na ID4.
Hebeš ti tvojo moč od semaforja do semaforja.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.969
1.853
113
Samo lahko pa prideš na Pag.
Pa otroci ne dobijo živčnega zloma.

Jap in avto se kupujejo zaradi takih robnih pogojev. Zakaj je folk množično kupoval enoprostorce in kupuje ogromne karavane in suve, če se 95% časa vozi not 1 oseba, za katero bi bil dovolj clio? Zaradi robnih pogojev. 1x dopust, 3x izlet.
In čisto nič drugače ni pri evjih.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.876
756
113
www.jernej.org
Več kot pol milijarde prometa in samo 25mio dobička pri največjemu trgovcu... kar pomeni, da imajo 5% neto marže. Če cen ne bo spustil proizvajalec, ni več veliko "lufta" pri naših prodajalcih.